ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله معترضان به منزل و دفتر امام جمعه یزد

دفتر ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مأموران حفاظت معترضان را بازداشت کرده‌اند.

به دستور شورای عالی امنیت ملی ایران اینترنت در ایران قطع شده است. خبرگزاری نیمه‌دولتی ایسنا بعد از ظهر دوشنبه ۲۷ آبان از حمله معترضان به خانه و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد خبر داد. حمله به مراکز نزدیک به خامنه‌ای یک تحول تازه در روند اعتراضاتی است که از جمعه گذشته در واکنش به افزایش بنزین در ایران از اهواز آغاز شد و به یکصد شهر ایران گسترش یافت.

تصویری که ایسنا از بازداشت معترضان در یزد بعد از حمله به دفتر امام جمعه منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد صبح دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد گروهی از معترضان که بنا بر ادعای ناصری یزدی به سلاح سرد مسلح بودند، به دفتر و منزل نماینده ولی فقیه در استان یزد حمله کردند.

در این اطلاعیه گفته شده که این حمله ناکام مانده و تعدادی از معترضان بازداشت شده‌اند.

 شامگاه گذشته معترضان به حوزه‌های علمیه کازرون و اصفهان نیز حمله کرده بودند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام،  نماینده ولی فقیه در استان فارس دوشنبه ۲۸ آبان اعلام کرد که اگر شورای تأمین استان موفق به سرکوب معترضان نشود، با کمک بسیج خود به میدان می‌آید.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج صبح دوشنبه ۲۷ آبان در سخنانی که به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج ایراد کرد از آمادگی بسیج برای سرکوب معترضان خبر داد. صبح امروز گزارش شده بود که بسیجی‌ها با معترضان در کرج درگیر شدند و به آن‌ها شلیک کردند. از تعداد کشته‌شدگان و مجروحان اطلاعی در دست نیست.

سپاه پاسداران نیز صبح دوشنبه برای سرکوب معترضان اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.