ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمایت ایرانیان ساکن هلند از اعتراضات مردمی در ایران

گروهی از ایرانیان ساکن هلند سه‌شنبه ۱۹ نوامبر/ ۲۸ آبان در حمایت از اعتراضات سراسری مردم در ایران، در مرکز شهر آمستردام گرد هم آمدند.

گروهی از ایرانیان ساکن هلند سه‌شنبه ۱۹ نوامبر/ ۲۸ آبان در حمایت از اعتراضات سراسری مردم در ایران، در مرکز شهر آمستردام گرد هم آمدند. تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از تصاویر فعالان سیاسی دربند، خواستار آزادی این زندانیان سیاسی بودند. در میان تجمع کنندگان، هواداران گروه‌های مختلف سیاسی دیده می‌شدند که در کنار هم یک‌صدا بر علیه جمهوری اسلامی شعار می‌دادند.

اعتراضات سراسری در ایران از جمعه ۲۴ آبان همزمان با اعلام افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت بنزین در شهرهای مختلف آغاز شد و با عبور از اعتراض به گرانی بنزین ابعاد تازه‌ای به خود گرفت. این اعتراضات روز سه‌شنبه وارد پنجمین روز خود شد. این اعتراضات تاکنون بیش از صد شهر ایران را دستخوش ناآرامی کرده است. در شرایط قطعی سراسری اینترنت، پیگیری و اطلاع‌رسانی درباره ادامه برخورد خشونت‌آمیز نیروهای امنیتی با معترضان، دستگیری‌های گسترده و تایید آمارهای نگران‌کننده درباره تعداد کشته‌شدگان با مانع جدی روبه‌روست. سازمان عفو بین‌الملل در روز سه‌شنبه ۲۸ آبان اعلام کرد که تحقیقات این سازمان نشان می‌دهد که در اعتراض‌های روزهای گذشته در ۲۱ شهر ایران دست‌کم ۱۰۶ تن کشته شده‌اند.

پایین و بالا بگیرید و بکشید
پایین و بالا بگیرید و بکشید
پایین و بالا بگیرید و بکشید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.