ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همبستگی ایرانیان ساکن کانادا با اعتراضات مردمی ایران

ایرانیان ساکن کانادا در چند تجمع، همبستگی خود را با اعتراضات مردمی ایران ابراز کردند.

در روزهای گذشته ایرانیان در سراسر جهان حمایتشان را از اعتراضات مردمی ایران ابراز کردند. تشکل‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی با برپایی تجمع در شهرهای مختلف تلاش کرده‌اند جامعه جهانی را به آنچه این روزها در ایران اتفاق می‌افتد آگاه سازند.
تصاویر پیش‌رو ابراز همبستگی ایرانیان ساکن تورنتو و ونکوور کانادا با اعتراضات جاری ایران را نشان می‌دهد.

[sliderpro id="902"]

اعتراضات سراسری در ایران در واکنش به افزایش ۳۰۰ درصدی نرخ بنزین جمعه ۲۴ آبان در اهواز آغاز شد و به سرعت به بیش از ۱۰۰ شهر بزرگ و کوچک ایران سرایت کرد و در پی آن اینترنت در ایران به‌طور کامل قطع شد. عفو بین‌الملل، سه‌شنبه ۲۸ آبان / ۱۹ نوامبر در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که بر اساس گزارش‌هایی که دریافت کرده است «دست‌کم ۱۰۶ معترض در ۲۱ شهر ایران کشته شده‌اند.» گروهی از فعالان مستقل حقوق بشری اما تعداد کشته‌شدگان را بسیار بیشتر از این آمار می‌دانند. حکومت تاکنون از ارائه آمار رسمی درباره قربانیان اعتراضات اخیر سرباز زده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.