ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری‌های گسترده فعالان مدنی و شرکت‌کنندگان در اعتراضات اخیر؛ خطر شکنجه و اعدام

سازمان حقوق بشر ایران، با توجه به سابقه جمهوری اسلامی در شکنجه بازداشت‌شدگان و مرگ برخی از بازداشت‌شدگان در بازداشتگاه نهادهای امنیتی در اعتراضات سراسری دی ماه سال ۱۳۹۶، از صلیب سرخ و سازمان ملل تقاضا دارد که هیات  ویژه ای را برای بازدید از زندان‌ها و ملاقات با بازداشت‌شدگان به تهران اعزام کنند. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بدون شک باید دانست که علاوه بردستگیرهای فله ای عقده ای وارانه که هرانکه توانستند دستگیرکنند دستگیرکردن و با برچسب های همه شکل وفرمی که دراین چهل ساله باعث زندان نشینی های طویل المدت و ضمیمه شکنجه اعدام بوده تنها با مردمان داخل ایران اکتفا خواهد شد و ازهم اکنون هم برای دستگیرهای آنچنانی خارج نشینان درفرودگاه های ایران درجریان است...بله ما اینترنت را قطع کردیم که خارج نشینان ندانند که درداخل کشورشان چه خبراست و حالا خارج نشینان بعد ازورد به ایران ازآنچه درکشورشان گذشته است ازطریق خانواده واقوامشان با خبرمیشوند پس باید آنها را هم دستگیرکرد.که خبرکشی نکنند...وقتی قماربازی هرچه داشته باخته است عقده باختنش ازاحمقی خودش نمی داند و دیگران را مجرم نشان میدهد و با ضرب وشتم وکشتار مردم مرهم می بخشد ..