ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«راهنمایی برای مراقبت از سلامت روان در مواجهه با محتوای آزاردهنده»

این جزوه در سازمان مردمی اسپکتروم و پس از اعتراضات آبان ۹۸ در ایران تهیه شده است. انگیزه اصلی در تهیه این مجموعه، ایمان به آرمان آزادی و برابری است و باور داریم سلامت روان برای ادامه کنشگری و پیمودن مسیر رسیدن به این آرمان، حیاتی است.

جزوه «راهنمایی برای مراقبت از سلامت روان در مواجهه با محتوای آزاردهنده»، در سازمان مردمی اسپکتروم و پس از اعتراضات آبان ۹۸ در ایران تهیه شده است. انگیزه اصلی ما در تهیه این مجموعه، ایمان به آرمان آزادی و برابری است و باور داریم سلامت روان برای ادامه کنشگری و پیمودن مسیر رسیدن به این آرمان، حیاتی است.

اینجا کلیک کنید تا جزوه را دانلود کنید. حجم جزوه ۸ مگابایت .

اسپکتروم یک سازمان غیر دولتی است که تحت قانون ۱۹۰۱ فرانسه، در ژوئیه ۲۰۱۴ در این کشور ثبت شده است. اسپکتروم یک سازمان کوییرفمینیست است که برای برابری تمام انسان‌ها بر طیف جنس، جنسیت و گرایش‌های جنسی و بیان جنسیتی تلاش می‌کند.

ماچولند، دوجنسگرا، آویشن، اپلیکیشن همدم و رنگین‌کمان ایران پروژه‌های در جریان اسپکتروم هستند. می‌توانید با ما تماس بگیرید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.