ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله هوایی اسرائیل به مواضع حماس در غزه

هواپیماهای جنگی اسرائیل به اهداف نظامی حماس در شمال نوار غزه حمله کرده‌اند. اسرائیل می‌گوید این حمله‌ها پاسخی به حملات شب گذشته حماس بوده است.

نیروهای اسرائیلی اعلام کرده‌اند در نخستین ساعات شنبه ۳۰ نوامبر/ ۹ آذر، در پاسخ به حملات روز جمعه حماس، به تشکیلات این گروه در نوار غزه در منطقه خان یونس حمله هوایی کرده‌اند.

ارتش اسرائیل گفته که هر اقدام دیگری که لازم باشد، در پاسخ به تهدیدات حماس علیه شهروندان اسرائیلی انجام خواهد داد

در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است که چند ساعت قبل (روز شنبه)، هواپیماهای جنگی اسرائیل به اهداف نظامی حماس در شمال نوار غزه حمله کرده‌اند که این حمله‌ها پاسخی به حملات شب گذشته حماس بوده است.

ارتش اسرائیل گفته که هر اقدام دیگری لازم باشد، در پاسخ به تهدیدات حماس علیه شهروندان اسرائیلی انجام خواهد داد و حماس مسوول همه اقدامات بی‌ثبات‌کننده‌ای است که از منطقه غزه صورت می‌گیرد و تمام عواقب «حملات تروریستی علیه شهروندان اسرائیل» بر گردن این گروه است.

طبق اعلام ارتش اسرائیل حمله‌های شب گذشته حماس هیچ‌گونه تلفات و ویرانی‌ای به بار نیاورده است. راکت پرتاب شده از سوی حماس به یک منطقه غیرمسکونی در قلمرو اسرائیل برخورد کرده است.

این تحولات به دنبال مرگ نوجوانی فلسطینی روی داده که گفته می‌شود به دست سربازان اسرائیلی در جریان اعتراضات در مرز غزه و اسرائیل کشته شده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، تیری به شکم فهد الاستایی، نوجوان ۱۶ ساله شلیک شده و پنج نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

روز جمعه هیچ تظاهراتی به شکل رسمی‌ای انجام نشد. ارتش اسرائیل اعلام کرده که برخی از تظاهرکنندگان به مرز اسرائیل نزدیک شدند و تلاش کردند آن را تخریب کنند. ارتش اعلام کرده پاسخ آنها را با وسایل کمتر کشنده داده است.

در هفته‌های گذشته به‌دنبال ترور بها ابوالعطا، از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین از سوی اسرائيل، تنش میان نیروهای فلسطینی در نوار غزه با ارتش اسرائیل تشدید شده است.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.