ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فاطمه کروبی به نقل از مهدی کروبی پیامی را قرائت کرد که خواهان مشارکت مردم در انتخابات مجلس است

اعتماد آن‌لاین پیامی منسوب به مهدی کروبی را منتشر کرده که با وجود کشتار معترضان خواهان مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری شده است.

اعتماد آن‌لاین پیامی منسوب به مهدی کروبی را منتشر کرده که با وجود کشتار معترضان خواهان مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری شده است. پیام نقل شده از کروبی را همسر او در جمع اعضای حزب اعتماد ملی قرائت کرده است.

بر اساس گزارش اعتماد آن‌لاین جمعه ۸ آذر فاطمه کروبی، پیام همسرش را که همچنان بعد از ۹ سال در حصر خانگی است در نشست استانی حزب اعتماد ملی قرائت کرد. مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی استعفا داده بود اما استعفای او پذیرفته نشد. سحام‌نیوز که خبرهای مربوط به کروبی را بازتاب می‌دهد پیام نقل شده از مهدی کروبی برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تأیید نکرده است.

در این پیام به نقل از مهدی کروبی گفته شده:

«امید است از حضور در انتخابات غفلت نکنید و فعال باشید. ضمن ارتباط خوب با سایر احزاب اصلاح‌طلب اما استقلال تشکیلاتی حزب را حفظ کنید. ارتباط با بزرگان استان‌ها ائم از روحانیون و اساتید را رعایت کنید.»

در ادامه این پیام گفته شده است:

«امیدوارم مجلسی در رأس امور قرار گیرد که تشکیلاتش به دست مردم باشد و انشاءلله دیگر نتوانند مجلس فرمایشی دیگری را به وجود بیاورند.»

مهدی کروبی، پنجشنبه ۷ آذر یک روز قبل از قرائت پیام نقل شده از او با انتشار بیانیه‌ای از حصر خانگی ریشه اعتراضات سراسری آبان ۹۸ را «فساد، تحقیر، تبعیض و نابرابری حاکم» دانست. او خواهان تشکیل کمیته‌ مستقل حقیقت‌یاب برای روشن شدن «ابعاد فاجعه» شد و از قوه قضائیه خواست تا زمینه آزادی بازداشت‌شدگان را فراهم کند. کروبی تلویحاً از سکوت اصلاح‌طلبان نسبت به سرکوب‌ها هم انتقاد کرد.

تاریخ نگارش پیام نقل شده از مهدی کروبی مشخص نیست.

ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از یکشنبه ۱۰ آذر در ایران آغاز شده است. علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در همان روز در درس خارج فقه خود از نامزدهای انتخابات محلس خواست «بی‌محابا» و بدون در نظر گرفتن توانایی‌هایشان برای انجام مسئولیت در انتخابات ثبت نام نکنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهدی اهوازی

    خخخخخ دیگه گول نمیخوریم روباههای مکار

  • mohsen

    ملت شریف ایران کروبی را قبول ندارن دست و پا الکی نزنن

  • کیوان

    قبلا مخالف این بودم که اصلاح طلبان را استمرارطلبان بنامند و یا آنها را تدارکاتچی نظام یا وجهه طلبان برای نظام قلمداد کنند ... اما گاه خود ایشان هیچ حرفی برای دفاع یا توجیه باقی نمی گذارند ......