ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و شهرداری ماهشهر در شهری دیگر

احتمال می‌رود دلیل منتقل کردن دیدار پرسپولیس و شهرداری ماهشهر از ماشهر به شهرهای دیگر، اعتراض‌های آبان باشد که به شکل بسیار خشونت‌باری سرکوب شد.

بنا به قرعه‌کشی مسابقات یک چهارم نهایی لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و شهرداری ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت. اما مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کردند این بازی احتمالا در شهری دیگر به غیر از ماهشهر برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم (وابسته به سپاه پاسداران)، سه‌شنبه ۱۲ آذر قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، در سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های پرسپولیس تهران و شهرداری ماهشهر برای دیدار با یک‌دیگر انتخاب شدند.

در این بازی تیم شهرداری ماهشهر میزبان برگزاری دیدار با پرسپولیس خواهد بود. اما بر طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، در صورتی که ورزشگاه ماهشهر آماده میزبانی از این دیدار را نداشته نباشد، دیدار پرسپولیس و ماهشهر در شهرهای هم‌جوار مانند اهواز یا آبادان برگزار خواهد شد.

در هفته‌های گذشته با شروع اعتراضات مردمی نسبت به گرانی بنزین که به سرعت در بیش از ۱۰۰ شهر ایران گسترش یافت، طی دستوری محرمانه بسیاری از مسابقات ورزشی در همه شهرهای ایران لغو و یا تاریخ برگزاری آنها به زمان دیگری موکول شد.

ماهشهر در استان خوزستان نیز یکی از شهرهایی بود که در آبان ۹۸ شاهد اعتراضات گسترده و خشونت‌باری بود.

جمعه ۲۴ آبان معترضان ماهشهری برخی از راه‌های منتهی به مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی از جمله جاده شهرک چمران به منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر را بستند. در نزدیکی نیزاری در این منطقه نیروهای سپاه پاسداران معترضان را با تیربار به گلوله بستند.

از تعداد کشته‌شدگان در نیزار اطلاعی در دست نیست. نیویورک تایمز شامگاه یک‌شنبه در گزارشی اعلام کرد در جریان کشتار ماهشهر توسط نیروهای سپاه پاسداران، حدود ۱۰۰ نفر از معترضان کشته شدند. نیویورک ‌تایمز به‌نقل از منابع محلی شمار کشته‌شدگان ماهشهر در سه روز را ۱۳۰ نفر گزارش داد.

احتمال می‌رود دلیل منتقل کردن دیدار پرسپولیس و شهرداری ماهشهر از ماهشهر به شهرهای دیگر، اعتراض‌های آبان باشد که به شکل بسیار خشونت‌باری سرکوب شد.

    برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

    کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

    در همین زمینه:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    • majid r

      این فیلمی که گذاشتید نشون میده تیراندازی دو طرفس . کدام کشور دموکراتیکی رو میشناسید تیراندازی به سمت نیروهای امنیتیش رو سرکوب نکنه.