ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باران هم نتوانست هوای تهران را پاک کند

در بیشتر مناطق پایتخت غلظت آلاینده‌ها در مقایسه با روز گذشته باز هم افزایش یافته است. این روند تا پنجشنبه همچنان ادامه خواهد داشت.

صبح چهارشنبه ۲۷ آذر شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران پیش‌بینی کرد که در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا به دلیل عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودروها در محدوده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد داشت. غلظت آلاینده‌ها در مقایسه با روز گذشته باز هم افزایش یافته است. این روند تا پنجشنبه همچنان ادامه خواهد داشت. در هفته آخر آذرماه، به جز روز شنبه در بقیه روز‌ها مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بودند.

برخی خبرگزاری‌های ایران از زبان پیروز حناچی، شهردار تهران نقل کردند که اگر باران نمی‌آمد تهران باید تخلیه می‌شد. بعدتر حناچی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «در صورت گسترش آلودگی باید تمهیدات بیشتری می‌اندیشیدیم، از جمله این‌که تعطیلی کامل شهر را اعلام می‌کردیم.»

بیشتر بخوایند:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.