ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بر مزار برهان منصورنیا، در آستانه چهلمین روز کشته شدن او

به مناسبت یک ماهگی کشته شدن برهان منصورنیا خانواده و بستگان او بر سر مزارش رفتند و مراسم یادبود برگزار کردند.

برهان منصورنیا یکی از کشته‌شدگان پرشمار اعتراضات مردمی آبان ۹۸ است که پس از اصابت گلوله نیروهای امنیتی در بیمارستان درگذشت.

برهان ۲۸ ساله بود و فارغ‌التحصیل دکترای دامپزشکی از دانشگاه ارومیه. او در بخش ۱۱۰ نیروی انتظامی کرمانشاه خدمت سربازی اجباری را می‌گذراند و تنها دو ماه به پایان خدمتش باقی مانده بود. اما شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در محلهٔ دولت‌آباد کرمانشاه، وقتی از منزل برادرش به سمت آرایشگاه دوستش می‌رفت، توسط نیروهای امنیتی از پشت هدف گلوله قرار گرفت، زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

برهان جراحی شد اما پس از دو روز به دلیل خونریزی شدید به کما رفت و پس از آن دیگر چشم نگشود. پیکر برهان منصورنیا عصر ۲۸ آبان ۱۳۹۸ به مریوان منتقل شد و شبانه در قبرستان مریوان به خاک سپرده شد.

به مناسبت یک ماهگی کشته شدن برهان، خانواده و بستگان او بر سر مزارش رفتند و مراسم یادبود برگزار کردند. تصاویر پیش‌رو از مراسم یادبود برهان و چند عکس دیگر از او است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کرماشانی

    ڕووحت شاد کاک بورهان هەنین، جێت لە دڵ ئێمەێ کرماشانی هەمیشە بەرز مینێدەو. ڕۆژێگ ڕەسێ ک لە هەر کیوچەێ ئەی شارە وە یادت ئاگرێگ هەڵکەیمن. سەرمان وە یادت نیەچەمنیمن و ڕێگات بەردەوامەو کەیمن.