ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سقف یک مدرسه در روستای راونگ میناب ریزش کرد

سقف مدرسه روستای روانگ میناب ریزش کرد. رئیس شورای روستا می‌گوید این مدرسه ۴۴ سال عمر دارد اما مسئولان برای نوسازی این مدرسه تخریبی اقدام نمی‌کنند.

یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که گویای فروریختن سقف یک مدرسه در استان هرمزگان است. مدیرکل نوسازی مدارس این استان ماجرا را تکذیب می‌کند در حالیکه رئیس شورای اسلامی روستا می‌گوید: زمان ریزش سقف در مدرسه حضور داشت.

سقف مدرسه پورولی در روستای راونگ میناب ریزش کرد.

عبدالحسین بهرامی راونگی رئیس شورای اسلامی روستای راونگ میناب که ریزش سقف مدرسه در آن روستا رخ داده به خبرگزاری دولتی دانشجویان ایران (ایسنا) گفت که حین بازدید از مدرسه از جیغ دانش‌آموزان متوجه شد «بخش‌هایی از سقف قدیمی مدرسه پورولی راونگ بر سر دانش‌آموزان فروریخت».

به گفته او این حادثه شنبه ۱۴ دی در مدرسه قدیمی که ۴۴ سال عمر دارد رخ داد و «باعث ایجاد رعب و وحشت بین دانش‌آموزان شد».

بهرامی راونگی گفت: بارها درخواست نوسازی این مدرسه تخریبی به نهادهای مربوطه ارسال شده اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

ویدئو فرو ریختن سقف مدرسه را در زیر ببینید:

فخرالدین هاشمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان اما اصل ماجرا را تکذیب کرد و گفت: «سقف ریزش نکرده بلکه یک مهتابی که درست نصب نشده با جایگاهش از سقف پایین آمده و به همراه آن مقداری گچ از سقف جدا شده و ریزش کرده است».

او درخواست برای بازسازی و یا نوسازی مدرسه روستای راونگ را هم رد کرد: « این مدرسه طی دو سال گذشته جزو لیست اولویت دار آموزش و پرورش برای تخریب و بازسازی به ما معرفی نشده است».

به گفته هاشمی ۸۰ مدرسه تخریبی در میناب وجود دارد و در حال حاضر ۳۰ پروژه نوسازی مدارس در دست اجراء است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.