ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو:‌ از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انصراف می‌دهیم

اگر تا ساعت ۱۲ فردا به وقت ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کند تیم‌های ایرانی حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، این باشگاه‌ها به صورت رسمی از مسابقات انصراف خواهند داد.

مدیران باشگاه‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو اعلام کردند اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را ندهد از حضور در این مسابقات انصراف می‌دهند. اگر تا ساعت ۱۲ فردا به وقت ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کند تیم‌های ایرانی حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، این باشگاه‌ها به صورت رسمی از مسابقات انصراف خواهند داد.

کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، دستور از بالا یا تصمیمی جمعی؟

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده ایران نمی‌تواند از حق میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. گفته شده علت این تصمیم نگرانی تیم‌های آسیایی از نبود امنیت در ایران است. در حال حاضر این موضوع پیشنهاد کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به هیات اجرایی AFC بوده است و این هیات تا فردا ساعت ۱۲ به وقت ایران نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

این تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمالا به دنبال ساقط شدن هواپیمای اوکراینی بر اثر شلیک دو موشک سپاه پاسداران بر فرار آسمان تهران گرفته شده است.

در صورتی که تا ساعت ۱۲ فردا به وقت ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کند که تیم‌های ایرانی حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، باشگاه‌های ایرانی به صورت رسمی از مسابقات انصراف خواهند داد.

شایعه گرفته شدن اجازه میزبانی از ایران را نخستین بار خبرگزاری تسنیم از قول ولید الفراج، یک مجری عربستانی در شبکه تلویزیونی SBC مطرح کرد. این مجری گفته است کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حکمی مبنی بر «انجام دیدار تیم‌های فوتبال ایران با حریفان خود در بازی‌های لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف» صادر خواهد کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته در واکنش به گرفتن حق میزبانی از ایران از این تصمیم اعلام نگرانی کردند و اعلام کردند همه «ضمانت‌های لازم» برای برگزاری ایمن مسابقات به مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) داده شده است.

امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران گفته است که وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از طرف دولت به صورت کتبی تضمین امنیتی لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است.

پیش‌تر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اخبار منتشر شده درباره میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان در زمین بی‌طرف بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده بود که کنفدراسیون آسیا میزبانی ایران را به کشور سوم سپرده‌ است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.