ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمود صادقی: نوار صوتی فردی که از شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌گرفت موجود است

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس گفته: «فایل صوتی فردی وجود دارد که مدعی شده بود از فلان نماینده فعلی مجلس فلان مبلغ را گرفته و اسباب تاییدش در شورای نگهبان را فراهم کرده است.»

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس گفته است فایل صوتی فردی وجود دارد که مدعی‌ست با دریافت مبلغی زمینه تایید صلاحیت یک نماینده فعلی مجلس را فراهم آورده است.

محمود صادقی، نماینده مجلس

محمود صادقی گفته است:

«فایل صوتی فردی وجود دارد که مدعی شده بود از فلان نماینده فعلی مجلس فلان مبلغ را گرفته و اسباب تاییدش در شورای نگهبان را فراهم کرده است.»

پیش‌تر گفته شده بود افرادی گفته‌اند با دریافت رقم‌هایی تا چهار میلیارد تومان اقدام به گرفتن تایید صلاحیت برای انتخابات مجلس از شورای نگهبان می‌کنند. صادقی به خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) گفته که در این فایل دقیقا اسم نماینده آمده است.

امروز سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که ۵ نفر در ارتباط با کلاهبرداری از کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای احراز صلاحیت بازداشت شده‌اند و تاکید کرد که این افراد کلاهبردار هستند و هیچ ارتباطی با شورای نگهبان و بررسی صلاحیت‌ها ندارند.

۱۶ بهمن ماه، دادستانی تهران خبر از «دستگیری مدعیان نفوذ در شورای نگهبان در رابطه با تایید صلاحیت‌ انتخابات مجلس» داد و گفت طی روزهای گذشته ۱۲ کلاهبردار و مدعی نفوذ در شورای نگهبان، در رابطه با فرایند تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس، دستگیر شدند.

صادقی شنبه ۱۹ بهمن در توییتی به کاهش تعداد متهمان بازداشت شده این پرونده نیز اعتراض کرد و نوشت:

«در حالی که دادستانی تهران در اطلاعیه چهارشنبه ۱۶ بهمن تعداد بازداشت‌شدگان مدعی نفوذ در شورای نگهبان را ۱۲ نفر اعلام کرد، امروز از قول سخنگوی قوه قضاییه در مصاحبه با رادیو تهران تعداد بازداشت‌شدگان ۵ نفر اعلام شده است! علت اختلاف چیست؟»

صادقی گفته بود نام نماینده‌ای را که با پرداخت پول تایید صلاحیت شده بود به مسئولان شورای نگهبان ارائه کرده است.

به گفته صادقی پس از افشاگری اولیه درباره پرداخت پول برای تایید صلاحیت، شورای نگهبان از او به قوه قضاییه شکایت کرده و پس از آنکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ایران این شکایت را وارد ندانست، شورای نگهبان خواهان برگزاری جلسه با او شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    از کانال تلگرام مجتبی واحدی - خدا رو شکر که خاتمی سکوتش رو شکست. واقعا هم عجیب بود که با اینهمه جنایت و رسوایی، از سرنگون کردن هواپیما تا افتضاحی به نام انتخابات، خاتمی سکوت کنه. ! خاتمی : - لازم است همه ما !!! نسبت به جنایت تازه ای که تحت عنوان «معامله قرن» در جهت- تأیید اشغال و اشغالگری و سرکوب!? و نیز پایمال کردن حق مسلم فلسطینیان مظلوم!! رخ داده است اعلام موضع و آن را محکوم کنیم!!. - «جمهوری اسلامی» که مبتنی بر اراده و رضایت و رأی مردم و آزادی اندیشه و بیان و ابتناء قدرت متمرکز بر اراده و رأی مردم و مسئولیت همه ارکان قدرت در برابر ملت?! و در عین حال سازگار با معیارهای اصیل الهی?!، اسلامی و انسانی است، ودیعه گرانسنگی است?!!! که به سادگی به دست نیامده است و با غفلت ملت و به خصوص مسئولان ممکن است خدای ناخواسته از ما ربوده شود!!!!.

  • سیروس

    کار اینها از آغاز تقلب ، جنایت، خیانت و چپاول بود.

  • حسن

    فساد در تار و پود حاکمیت جمهوری اسلامی نفوذ کرده است. و این مسئله از ابتدای پیدایش جمهوری اسلامی با آن بوده و هست و تا فروپاشی آن با آن خواهد بود. فساد آن زمان در تار و پود جمهوری اسلامی نفوذ کرد که خمینی در بهشت زهرا گفت اینها همه غنیمت اسلام است. او با این صحبت خوردن مال حرام را برای طرفدارانش مباح کرد و غارت اموال ملی و مردم ایران را برای حامیان جمهوری اسلامی حلال دانست (داعش سال 57). با این تفاسیر، آیا پول گرفتن اعضای شورای نگهبان از نمایندگان رد صلاحیت شده توجیه دینی ندارد؟ اینها هَمَه غنیمت اسلام است! (امام خمینی)