ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شورشیان سوری مرکز فرماندهی خود را از ترکیه به سوریه منتقل کردند

<p>رهبران &quot;ارتش آزاد سوریه&quot; از انتقال مرکز فرماندهی این ارتش از ترکیه به سوریه خبر دادند.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">ژنرال مصطفی الشیخ، رئیس شورای نظامی ارتش آزاد سوریه امروز ۲۲ سپتامبر (یک مهر) به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت، این اقدام با هدف متحد کردن همه گروه&zwnj;های شورشی انجام شده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گفته او، انتقال مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوریه هفته گذشته انجام شد، اما ژنرال مصطفی اشیخ هیچ اشاره&zwnj;ای به مکان جدید این مرکز فرماندهی در سوریه نکرد.&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">بشار اسد با انتقاد شدید از کشورهای حوزه خلیج فارس آنها را متهم به هزینه کردن ثروت&zwnj;های نفتی کشورهای خود به منظور سرنگونی &zwnj;حکومت او کرد&nbsp;</p> </blockquote> <p dir="RTL">در همین حال سرهنگ ریاض الاسد، از فرماندهای ارتش آزاد سوریه ویدیویی به نام &quot;اعلامیه شماره یک ارتش آزاد سوریه از داخل کشور&quot; منتشر کرده است که اعلام می&zwnj;کند مرکز فرماندهی به &quot;مناطق آزادشده&quot; منتقل شده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">ارتش آزاد سوریه اکنون به مهم&zwnj;ترین گروه در میان شورشیان سوریه تبدیل شده است که قصد سرنگونی حکومت بشار اسد را دارد، اما فرماندهی آن همواره با این انتقاد مواجه بوده است که به جای سوریه در ترکیه مستقر است و به همین خاطر نفوذ و قدرت آن در میان شبکه شورشیان محدود است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL"><strong>بشار اسد: شورشیان شکست خواهند خورد</strong></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">در همین حال خبرگزاری&zwnj;ها آخرین اظهارات بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را منتشر کرده&zwnj;اند که می&zwnj;گوید او اطمینان دارد حکومتش سقوط نخواهد کرد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش آسوشیتدپرس، بشار اسد در این سخنان که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، با انتقاد شدید از کشورهای حوزه خلیج فارس آنها را متهم به هزینه کردن ثروت&zwnj;های نفتی کشورهای خود به منظور سرنگونی &zwnj;حکومت او کرد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">او با اشاره به حکومت&zwnj;های عربستان سعودی و قطر که از شورشیان سوریه حمایت می&zwnj;کنند، گفت که آنها تلاش می&zwnj;کنند به وسیله پول بر تحولات منطقه تاثیر بگذارند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">اسد اظهار داشت: &quot;آنها فکر می&zwnj;کنند که با پول می&zwnj;توانند جغرافیا، تاریخ و نقش خود را در منطقه تغییر دهند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">او افزود: &quot;آنها با این امید که اتفاقات لیبی تکرار شود، به تروریست&zwnj;ها سلاح و پول می&zwnj;دهند. به جای آن که به ثبات منطقه کمک کنند، گروه&zwnj;های مسلح را تجهیز می&zwnj;کنند و به آنها آموزش می&zwnj;دهند که چگونه دولت سوریه را تضعیف کنند.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">اسد همچنین تاکید کرد که شورشیان &quot;موفق نخواهند شد&quot; و مداخله خارجی، نظیر آن&zwnj;چه در لیبی رخ داد و به سرنگونی معمر قذافی انجامید، در سوریه تکرارناپذیر است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">مخالفان می&zwnj;گویند در طول قیام ۱۸ ماهه مردم سوریه علیه حکومت بشار اسد حدود ۳۰ هزار تن کشته شده&zwnj;اند.</p>

رهبران "ارتش آزاد سوریه" از انتقال مرکز فرماندهی این ارتش از ترکیه به سوریه خبر دادند.

ژنرال مصطفی الشیخ، رئیس شورای نظامی ارتش آزاد سوریه امروز ۲۲ سپتامبر (یک مهر) به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت، این اقدام با هدف متحد کردن همه گروه‌های شورشی انجام شده است.

به گفته او، انتقال مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوریه هفته گذشته انجام شد، اما ژنرال مصطفی اشیخ هیچ اشاره‌ای به مکان جدید این مرکز فرماندهی در سوریه نکرد. 

در همین حال سرهنگ ریاض الاسد، از فرماندهای ارتش آزاد سوریه ویدیویی به نام "اعلامیه شماره یک ارتش آزاد سوریه از داخل کشور" منتشر کرده است که اعلام می‌کند مرکز فرماندهی به "مناطق آزادشده" منتقل شده است.

ارتش آزاد سوریه اکنون به مهم‌ترین گروه در میان شورشیان سوریه تبدیل شده است که قصد سرنگونی حکومت بشار اسد را دارد، اما فرماندهی آن همواره با این انتقاد مواجه بوده است که به جای سوریه در ترکیه مستقر است و به همین خاطر نفوذ و قدرت آن در میان شبکه شورشیان محدود است.

بشار اسد: شورشیان شکست خواهند خورد

در همین حال خبرگزاری‌ها آخرین اظهارات بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را منتشر کرده‌اند که می‌گوید او اطمینان دارد حکومتش سقوط نخواهد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، بشار اسد در این سخنان که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، با انتقاد شدید از کشورهای حوزه خلیج فارس آنها را متهم به هزینه کردن ثروت‌های نفتی کشورهای خود به منظور سرنگونی ‌حکومت او کرد.

او با اشاره به حکومت‌های عربستان سعودی و قطر که از شورشیان سوریه حمایت می‌کنند، گفت که آنها تلاش می‌کنند به وسیله پول بر تحولات منطقه تاثیر بگذارند.

اسد اظهار داشت: "آنها فکر می‌کنند که با پول می‌توانند جغرافیا، تاریخ و نقش خود را در منطقه تغییر دهند.

او افزود: "آنها با این امید که اتفاقات لیبی تکرار شود، به تروریست‌ها سلاح و پول می‌دهند. به جای آن که به ثبات منطقه کمک کنند، گروه‌های مسلح را تجهیز می‌کنند و به آنها آموزش می‌دهند که چگونه دولت سوریه را تضعیف کنند."

اسد همچنین تاکید کرد که شورشیان "موفق نخواهند شد" و مداخله خارجی، نظیر آن‌چه در لیبی رخ داد و به سرنگونی معمر قذافی انجامید، در سوریه تکرارناپذیر است.

مخالفان می‌گویند در طول قیام ۱۸ ماهه مردم سوریه علیه حکومت بشار اسد حدود ۳۰ هزار تن کشته شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آذرخش

    ظاهرسازیه! میخوان بگن ترکیه دیگه از تروریستها حمایت نمیکنه! اما مقرشون هنوز هم تو همون ترکیه خواهد بود!