ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده سپاه پاسداران: احتمال جنگ عليه ايران وجود دارد

<p>سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران ايران&nbsp; روز شنبه اول مهر ماه، گفت احتمال وقوع جنگ عليه ايران را نمی&zwnj;توان رد کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، جعفری گفت: &quot;ما باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله کاملا متفاوت است و هنر در این است که ما بتوانیم متناسب با جنگ آینده&zwnj;ای که در پیش داریم خود را تطبیق دهیم.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی افزود: &quot;برای جنگ آینده باید از تجربیات دوران دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد ضمن آنکه همه باید برای جنگ آینده آماده شویم.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>فرمانده سپاه پاسدارن: &quot;ما باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله کاملا متفاوت است و هنر در این است که ما بتوانیم متناسب با جنگ آینده&zwnj;ای که در پیش داریم خود را تطبیق دهیم&quot;&nbsp;</p> </blockquote> <p>به گفته سرلشکر جعفری &quot;ديگر جنگی با شرايط جنگ هشت ساله پيش نخواهد آمد و توانمندهای امروز جمهوری اسلامی ايران و نيروهای مسلح قابل قياس با سال&zwnj;های دفاع مقدس نيست وکسی جرأت حمله به ايران آن&zwnj;هم جنگ زمينی را ندارد.&quot;</p> <br /> <p>ماتان ويلنای، وزير دفاع غير نظاميان اسرائيل، مرداد سال جاری خورشيدی در مصاحبه&zwnj;ای با روزنامه معاريو گفته بود جنگ احتمالی با ايران در چند جبهه انجام خواهد شد و حدود يک ماه طول می&zwnj;کشد.&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>احمد وحيدی، وزير دفاع ايران چندی پيش در واکنش به گفته&zwnj;های وزير دفاع غير نظاميان اسرائيل و ديگر مقامات اين کشور درباره حمله احتمالی به ايران گفته بود: &quot;نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران هم اکنون در بالاترين سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند و به هر متجاوزی پاسخ کوبنده خواهند داد.&quot;</p> <br /> <p>وزير دفاع ايران، واکنش نيروهای مسلح اين کشور را به هرگونه تهديد يا حمله اسرائيل، &quot;قاطع&quot; خوانده و گفته است: &quot;صهيونيست&zwnj;ها امروز از سايه خود نيز هراس دارند لذا تلاش می&zwnj;کنند با هياهو و جنگ&zwnj; روانی اين فضای نااميدکننده را مهار کنند اما بايد بدانند با حرف&zwnj;های تبليغاتی مشکلات&zwnj;شان پايان نخواهد يافت.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيش از اين خبرگزاری رويترز گزارش داده&nbsp; بود که وزير دولت اسرائيل می&zwnj;گويد بر اثر حملات موشکی ايران به شهرهای اسرائيل، حدود پانصد شهروند اسرائيلی کشته خواهند شد.</p> <br /> <p>اسرائيل&nbsp; و برخی کشورهای غربی ايران را به تلاش برای ساخت سلاح&zwnj;هاي هسته&zwnj;ای متهم&nbsp; می&zwnj;کنند. ايران ضمن رد اين اتهامات می&zwnj;گوید که برنامه هسته&zwnj;ای اين کشور فقط برای توليد برق و مسائيل پزشکی است.&nbsp;</p>

سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران ايران  روز شنبه اول مهر ماه، گفت احتمال وقوع جنگ عليه ايران را نمی‌توان رد کرد.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، جعفری گفت: "ما باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله کاملا متفاوت است و هنر در این است که ما بتوانیم متناسب با جنگ آینده‌ای که در پیش داریم خود را تطبیق دهیم."

وی افزود: "برای جنگ آینده باید از تجربیات دوران دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد ضمن آنکه همه باید برای جنگ آینده آماده شویم."

فرمانده سپاه پاسدارن: "ما باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله کاملا متفاوت است و هنر در این است که ما بتوانیم متناسب با جنگ آینده‌ای که در پیش داریم خود را تطبیق دهیم" 

به گفته سرلشکر جعفری "ديگر جنگی با شرايط جنگ هشت ساله پيش نخواهد آمد و توانمندهای امروز جمهوری اسلامی ايران و نيروهای مسلح قابل قياس با سال‌های دفاع مقدس نيست وکسی جرأت حمله به ايران آن‌هم جنگ زمينی را ندارد."

ماتان ويلنای، وزير دفاع غير نظاميان اسرائيل، مرداد سال جاری خورشيدی در مصاحبه‌ای با روزنامه معاريو گفته بود جنگ احتمالی با ايران در چند جبهه انجام خواهد شد و حدود يک ماه طول می‌کشد.  

احمد وحيدی، وزير دفاع ايران چندی پيش در واکنش به گفته‌های وزير دفاع غير نظاميان اسرائيل و ديگر مقامات اين کشور درباره حمله احتمالی به ايران گفته بود: "نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران هم اکنون در بالاترين سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند و به هر متجاوزی پاسخ کوبنده خواهند داد."

وزير دفاع ايران، واکنش نيروهای مسلح اين کشور را به هرگونه تهديد يا حمله اسرائيل، "قاطع" خوانده و گفته است: "صهيونيست‌ها امروز از سايه خود نيز هراس دارند لذا تلاش می‌کنند با هياهو و جنگ‌ روانی اين فضای نااميدکننده را مهار کنند اما بايد بدانند با حرف‌های تبليغاتی مشکلات‌شان پايان نخواهد يافت."

پيش از اين خبرگزاری رويترز گزارش داده  بود که وزير دولت اسرائيل می‌گويد بر اثر حملات موشکی ايران به شهرهای اسرائيل، حدود پانصد شهروند اسرائيلی کشته خواهند شد.

اسرائيل  و برخی کشورهای غربی ايران را به تلاش برای ساخت سلاح‌هاي هسته‌ای متهم  می‌کنند. ايران ضمن رد اين اتهامات می‌گوید که برنامه هسته‌ای اين کشور فقط برای توليد برق و مسائيل پزشکی است. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    خطاب به فرمانده سپاه: با این تحریکات و تحرکات سپاه و دامن زدن به درگیری های متعدد میخواستی برات حلوا نذری بیاورند؟ هر روز رجزخوانی هر روز جنگ افروزی و هر روز ترقه در کردن در یک گوشه ای از دنیا و غیره عاقبت و آخر کشور را به ویرانه خواهد کشید. آنوقت شما جنگجویان عزیز همه شهید خواهید شد. اما متاسفانه چون همه تان کشته خواهید شد دیگر کسی باقی نمی ماند تا اجساد شماها را از زیمن حمع اوری و دفن کند. انوقت است که بولدوزر ها را بایستی به کار انداخت و گورستانهای دسته جمعی را از اجساد شما جنگ پرستان و قداره بندان و متجاوزین به حقوق مردم پر کرد تا دین مبین اسلام که همیشه تشنه خون است ابیاری شود.

  • کاربر مهمان

    متاسفانه اينها براي سرکوب مردم روزگار را روزگار ظهور می خوانند وشعار جنگ جنگ ميدهند . با خود نمی اندیشند اگر تنها به اندازه یک درصد در این ارزيابي ها اشتباهی صورت گرفته باشد، تکلیف ایران، ایرانیان چه ميشود؟ مملکت نابود شده و هزاران کشته فقط براي ماجرا جويي هسته اي و شعارهای آنچنانی ؟

  • کاربر مهمان

    ‫سرلشکر جعفری منظور صحبت شما اینست که امیدی به بهبود جو سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ‫نخواهد بود؟‌ لعنت بر شیطان