ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای درباره کرونا: ان‌شاءالله زودتر کلک این ویروس منحوس گرفته بشود

رهبر جمهوری اسلامی که خود را مجتهد و مرجع تقلید مذهبی هم می‌داند درباره اختلاف علما بر سر تعطیلی مناسک مذهبی بای جلوگیری از شیوع کرونا سکوت کرد.

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با رئیس فرهنگستان علوم پزشکی از زحمات وزیر بهداشت، پزشکان و پرستاران در مقابله با شیوع کروناویروس جدید در ایران تقدیر کرد. خامنه‌ای درباره اختلاف علما بر سر تعطیلی مناسک مذهبی برای جلوگیری از شیوع کرونا سکوت کرد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با گروهی از مردم ـ چهارشنبه ۱۶ بهمن ـ عکس از سایت خامنه‌ای

خامنه‌ای پنجشنبه ۸ اسفند در دیدار با رئیس فرهنگستان علوم پزشکی گفت:

«امیدواریم که ان‌شاءالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود و ان‌شاءالله زودتر کلک این ویروس منحوس گرفته بشود ان‌شاءالله.»

روز گذشته به دنبال تعطیل شدن نماز جماعت «حرم حضرت معصومه» قم میان علما اختلاف افتاد. در یادداشتی با عنوان «معماری ایمانی حریم فاطمی سد پولادین مبارزه با اپیدمی کرونا» که در سایت آستان حضرت معصومه منتشر شد، دولت به دلیل ضد عفونی کردن حرم به ارتکاب فعل حرام متهم شده بود. صبح پنجشنبه اما تولیت آستان حضرت معصومه با انتشار اطلاعیه‌ای از این نوشته اعلام برائت کرد.

مقامات وزارت بهداشت ایران شیوع کروناویروس جدید در مشهد را تایید نکرده‌اند در همان حال برخی از موارد ثبت‌شده از کروناویروس جدید در کویت با سفر شهروندان آن کشور به مشهد مرتبط است.

خامنه‌ای درباره زیارت اماکن مقدس و همچنین نحوه برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف ایران که ممکن است به شیوع کروناویروس جدید کمک کند سکوت کرد. نماز جمعه تهران این هفته مطابق معمول برگزار می‌شود.

همزمان با شیوع کروناویروس جدید در ایران رسانه‌های حکومتی به نقل از سایت خامنه‌ای مجموعه تازه‌ای از فتواهای او را منتشر کرده‌اند. به نوشته رجانیوز، «کیفیت خواندن نماز نافله در حال حرکت»، «تصرف در هدیه»، «قسم خوردن به غیر خداوند»، «اداء نماز قضا به صورت نشسته برای میت»، «مس میت»، «افطار روزه استیجاری بعد از اذان ظهر»، «ازدواج سفید»، «هبه معوض از ارث»، «درآمدهای قبل از بلوغ» و «مسح مجدد سر یا پا» از پرسش‌هایی است که پیروان خامنه‌ای با او در میان گذاشته‌اند.

بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت در روز پنجشنبه تعداد جانباختگان در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در ایران به ۲۶نفر رسید. موارد ثبت شده قطعی ابتلا به کروناویروس جدید هم ۲۴۵ نفر اعلام شده است. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد که تاکنون  ۴۳۲ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری شد‌ه‌اند که از آن میان تا ساعت ۱۶، ۷ اسفند ۴۹ نفر مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.