ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همزمان با ورود سپاه به بحران کرونا در ایران، احمدی‌نژاد شیوع کووید ۱۹ را جنگ بیولوژیکی دانست

رئیس جمهوری سابق ایران در دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و مدیر کل سازمان جهانی بهداشت خواهان کمک فوری به کشورهای ضعیف شد.

رئیس جمهوری سابق ایران در دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و مدیر کل سازمان جهانی بهداشت، شیوع کروناویروس جدید در جهان را جنگ بیولوژیکی قدرت‌های بزرگ برای حفظ برتری سیاسی و نظامی خود جلوه داد و خواهان کمک فوری به کشورهای ضعیف شد. همزمان فرمانده نیروی زمینی سپاه از تشکیل قرارگاه زیستی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد در پیام‌هایی در توییتر مفاد نامه‌اش به دبیرکل سازمان ملل و رئیس سازمان جهانی بهداشت را منتشر کرده است. رئیس جمهوری سابق ایران در نامه به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان «اصلاح و تقویت کنوانسیون منع ساخت و به کارگیری سلاح‌های بیولوژیک با هدف ممنوعیت هرگونه تحقیقات و پژوهش و برپایی آزمایشگاه و تولید و اقدام به ساخت و انباشت و استفاده از هر نوع سلاح بیولوژیک در هر سطحی» و ارائه آن به مجمع عمومی سازمان ملل متحد  شد.

احمدی‌نژاد در نامه جداگانه‌ای به آدنانوم گابریاسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت خواهان کمک‌های فوری به کشورهای ضعیف شد:

«ممکن است ضعف و کوتاهی یا تقصیر مقامات کشورها در انجام وظایف مراقبت از سلامت مردم در میزان گسترش ابتلا و لطمات جبران‌ناپذیر این اپیدمی تاثیر داشته باشد که این امر منوط به قضاوت ملت‌ها است. لیکن هرگز نباید اجازه داد مسئولیت اصلی تولید و انتشار این ویروس از دوش صاحبان آزمایشگاه‌های تولیدکننده آن و همچنین تحمیل‌کنندگان جنگ بیولوژیک به ملت‌ها ساقط شود.»

رئیس جمهوری سابق ایران در ادامه این نامه از سازمان جهانی بهداشت خواست با کمک تجهیزاتی و دارویی به کشورهای ضعیف مانع از شیوع بیشتر کووید ۱۹ در جهان شود و همچنین «منشا آزمایشگاه تولیدکننده و عوامل منتشر کننده کروناویروس و دیگر مراکز پشتیبان جنگ بیولوژیک» را شناسایی و به جامعه بین‌المللی معرفی کند.

— دولت بهار (@dolatebahar) March 1, 2020

همزمان فرمانده نیروی زمینی سپاه از تشکیل قرارگاه زیستی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد. سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد همه یگان‌های جنگ نوین قرارگاه‌های ده گانه نیروی زمینی سپاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پاکپور گفت:

«در روزهای اخیر برای استقرار گردان‌های جنگ نوین اعم از گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت، تیپ نیروهای ویژه صابرین و تیپ میرزا کوچک خان برای استقرار در نواحی که ویروس کرونا شیوع یافته است، دستورات لازم صادر شده و یگان‌های مذکور در مناطق مورد نظر مستقر شده‌اند. همچنین کارشناسان و متخصصین میکروبیولوژی و ویروس شناسی نیروی زمینی سپاه با ابلاغ ماموریت در مناطق آلوده به ویروس کرونا مستقر شده‌اند.»

بر اساس آمار غیر قابل اتکای وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۵ مورد جدید از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ (کرونا) در ایران به ثبت رسیده است و ۱۱ نفر دیگر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کردند. بر پایه آماری که ظهر یکشنبه ۱۱ اسفند اعلام شد، تا به حال ۵۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در ایران جان باخته‌اند و ۹۷۸ نفر نیز به این ویروس مبتلا هستند. در مشهد وضعیت قرمز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رضا

    مطمین باشید در پایان این قائله و بعد از اینکه سالهای متمادی گذشت ، مشخص می شود که احمدی نژاد در شیوع این بیماری کرونا دست داشته است . با پولهای نفت آزمایشگاهی در یکی از کشورها خریده ، ویروس را ساخته و بعد از طریق چین منتشر کرده است . کسی که زودتر دیگران را متهم میکند ترس دارد که نگاهها سمت خودش باشد

  • سهراب

    این نسناس بی شرف خودش یکی از بدترین ویروس هایی است که مردم ایران تا به حال در عمرشان دیده اند. این بی همه چیز تا دیروز می خواست "مدیریت جهانی" بکند و آنهمه زر زر زیادی, حالا یهو تبدیل شد به "ننه من غریبم" یکی به داد من برسه. چند روز پیش فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران به ایسنا گفته بود که : "زمان پایان کرونا به مردم بستگی دارد." این همه "ستاد" میزنن, پول تخصیص میدن, ۴۱ سال مفت خوری و گردن کلفتی و هست و نیست مردم را چپو کردن, امروز که باید به بحران عکس العمل قطعی نشان دهند, همه چیز میفته گردن ما مردم. همه چیز و همه کس مقصر و متهم هستند غیر خود الدنگشون. یک شهر بزرگ پس از دیگری در کشور دارد اعلام آژیر قرمز میکنه؛ دیروز مشهد, امروز کاشان, فردا تهران؟ امروز هم گندش در آمد که تمام مثلا ضد عفونی کردن تهران همه اش خالبازی و کلک بوده, و فقط از جوهر نمک و آب استفاده کرده اند, هیچ بعید نیست تا آخر این هفته کل شهر تهران هم فاجعه ای بزرگ و باور نکردنی را تجربه کند. پس از این همه بلا و بدبختی هر بلایی که مردم سر این آخوندها و امثال احمدی نژاد بیاورند, باعث تعجب نخواهد بود.

  • حقیقتگو

    مثالی که می گوید چهره ام را ببین واحوالم را نپرس ..انکار این مثال درمورد احمدی نژاد دکترنما صادق است که برای عرض اندام کردن بلوغ ماورای خلقه تخصصی اش را ظهورمیدهد که بله جنگ بیولوژیک ...وآنهم امریکا واسرائیل !! احمدی نزادها که همزمان میلیاردها دلارپول نفتی را می دزدند و مقادیرنجومی هم برای چپاوزجان شان به ونزوئلا و خالد مشعل ها وشیخ نصرالله ها کیسه میکردند وتابحال همچنین حسابرسی به چپاولگرهایشان با لطف وعنایت رهبرشان ممنوع و لاپوشی شده است باردیگر همچون گربه دزد میومیو کنان ظاهرمیشود ...همین احمدی نزاد نبود که می گفت با امام زمان دررابطه است و درصدد بروزخلاقیتش درامور مالی جهانی و آنهم به طریق اسلامی چنین و چنان ازخودش بروز میداد؟ احمدی نزاد همه مهملات را با پیداکردن میکروفن مفت و تلویزون مفت و مطبوعات اخوندی درمدت هشت ساله عنتربازیت بوضوح شرح دادی حالا بگو خدای اسلام وامام زمان کجاست که اجازه داده ومیدهد امریکا واسرائیل با جنگ بیولوژیک درنابود کردن اسلام و چین بپا خواسته اند و ازآنها تابهال رد و بودی مشاهده نشده و نمیشود؟ ویروس کرونا علاوه برکشتار ومبتلا کردن مردمان ایران و حتی کشورهای دیگراسلامی یک موهبت غیرقابل وصف دارد که مردمان برده شده اسلام بدانند که اخوندها و طلبه ها و مریدان اسلامی نه به خدا متصل هستند و نه ازلحاظ موجودیت فیزیکی موجودات خارق العاده خدا ئی هستند که تصورکرده ومی کنند که باعبا وعمامه برتن پوشتاندن و اسلام اسلام کردنشان ازتمامی بیماری ها محفوظ می مانند وبیماری ها هرچه بوده وهستند لایق برده گان و بی حجاب ها و مرتدها بی دین و کافران میشود ...البته برای اقشاری زامبی های اسلامی شدن را بر انسان بودن وفهم وشعورانسانی داشتن و واقعیت ها را دیدن و رد تمامی مهملات جادوگرانه اسلامی ارجهیت داشته ودارد باید حالا روشن شده باشد اسلام یک فلسفه چپاولگرانه و برده سازوارانه بوده است و نه خدائی به اسلام مرتبط بوده و نه پیامبر ودوزاده امامش به خدائی ارتباط داشته اند وگرنه همچنان زنده بوده اند و حالا ازگزند ویروس کرونا هم مبرا بوده اند...لازم است جناب احمدی نژاد دکترنما تلفنی با امام زمان تماس بگیرید که داروهای انچنانی برضد جنگ بیولوژیک برایتان بفرستدد!!..

  • کارو

    سفیر جمهوری خلق چین گفت: طبق آزمایش‌های ما و بررسی متخصصین خارجی و چینی، فکر می‌کنیم که این ویروس ساختگی نباشد و از طبیعت آمده باشد. به گزارش خبرنگار مهر، چانگ هووا سفیر جمهوری خلق چین و جمعی از متخصصین این کشور در حاشیه نشست با مسئولین هلال احمر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره اینکه آیا ویروس کرونا ساخته کشور آمریکا است یا خیر، گفت: در ابتدای شیوع این ویروس، صحبت‌هایی مبنی بر اینکه کرونا از آزمایشگاه‌های چینی یا کشور آمریکا انتقال یافته است وجود داشت اما طبق آزمایش‌های ما و بررسی متخصصین خارجی و چینی، فکر می‌کنیم که این ویروس ساختگی نباشد و از طبیعت آمده باشد. یکی از متخصصین چینی در پاسخ به این سوال که دولت چین تا جه میزان فرضیه ساختگی بودن و جنگ بیولوژیک ویروس کرونا را قبول دارد، اظهار داشت: در حال حاضر کشورهای مختلفی ازجمله آمریکا هم با این ویروس درگیر شده اند در نتیجه نمی‌توانیم بگوییم که کرونا صرفاً برای ایران یا چین ساخته شده است. وی افزود: طبق بررسی‌های متخصصان غربی و چینی، ویروس کرونا قبلاً نیز در طبیعت و بعضی حیوانات وجود داشته و نمی‌توان با قطعیت گفت که توسط کشور خاصی ساخته شده است به همین دلیل پزشکان به مردم توصیه کرده اند که تا حد ممکن از حیوانات فاصله بگیرند.

  • امیر

    در حالی که هیچ تردیدی درباره دلیل ورود و شیوع بیماری کرونا در ایران وجود ندارد (سود جویی شرکت ماهان و بیش از دو ماه پنهان کاری رژیم برای ۲۲ بهمن و انتخابات) و این بیماری از کنترل خارج شده و کشور درگیر بحران بی سابقه گردیده است؛ رژیم بفکر استفاده از ترفند جدید تبلیغاتی بر مبنای تئوری توطئه است تا مسولیت این فاجعه را از شانه خود برداشته و طبق معمول آنرا بگردن آمریکا بیاندازد. لذا سپاه با ورود به بحران کرونا، شیوع این بیماری را جنگ بیولوژیکی آمریکا دانست و همزمان فرمانده سپاه از تشکیل قرارگاه جنگ بیولوژیک سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد. مشکوک بودن آمار بالای مسافران ایرانی مبتلا به کرونا این احتمال را تقویت میکند که رژیم مسافران خروجی ایران را بطور عمدی به این بیماری مبتلا کرده تا با جنگ بیولوژیک انتقام تحریمها را از دنیا بگیرد.