ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودکشی دانش‌آموز ايرانی به دليل "ترس از اخراج"

<p>يک دانش&zwnj;&zwnj;آموز ايرانی به دليل &quot;ترس از اخراج از مدرسه&quot; خود را حلق&zwnj;آويز کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مسلم غلامی، فرماندار شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان گفت: &quot;سالار دانش&zwnj;آموز ۱۷ ساله کبودرآهنگی که می&zwnj;ترسيد از مدرسه اخراج شود اقدام به خودکشی کرده و خود را حلق&zwnj;آويز کرد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی افزود: &quot;در روزهای نخستين آغاز سال تحصيلی دو دانش&zwnj;آموز دبيرستانی به مدرسه راهنمايی هم&zwnj;جوار خود رفته و با کارهای شيطنت&zwnj;آميز موجب آزار و اذيت دانش&zwnj;آموزان و معلمان می&zwnj;شوند. مدير مدرسه راهنمايی موضوع را به مدير دبيرستان اطلاع داد و مسئولان دبيرستان برای حل اين مشکل وارد مدرسه راهنمايی شدند اما در زمان ورود مدير دبيرستان &laquo;سالار&raquo; از مدرسه رفته و تنها دوستش در آن&zwnj;جا حضور داشت.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>فرماندار کبودآهنگ گفت: &quot;مدير مدرسه به محض ديدن دوست &laquo;سالار&raquo; وی را به اخراج از مدرسه تهديد کرد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>در ايران نيز سالانه شش نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعيت اقدام به خودکشی می&zwnj;کنند که معادل ۴۲۰۰ نفر در سال است</p> </blockquote> <p>به گفته غلامی &quot;اين موضوع از طريق دوست &laquo;سالار&raquo; به او اطلاع داده شد و متأسفانه &laquo;سالار&raquo; به خاطر ترس از اخراج و ترس از والدين خود را حلق&zwnj;آويز کرد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>مردادماه امسال نيز يک دانش&zwnj;آموز ۱۶ ساله در شهرستان انار استان کرمان خودکشی کرد. به دنبال خودکشی اين دانش&zwnj;آموز، شورای فرهنگی عمومی شهرستان انار اعلام کرد برگزاری مراسم ترحيم برای خودکشی&zwnj;کنندگان در مساجد ممنوع است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، هر ساله در حدود يک ميليون نفر به علت&zwnj;های گوناگون دست به خودکشی می&zwnj;زنند. آمار خودکشی در جهان ۱۶ نفر به ازای هر ۱۰۰هزار نفر است و به&zwnj;طور متوسط در هر ۴۰ ثانيه يک&zwnj;نفر خودکشی می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>سازمان بهداشت جهانی پيش&zwnj;بينی کرده است، در سال ۲۰۲۰ اين تعداد به يک ميليون ۵۰۰ هزار نفر در سال برسد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در ايران نيز سالانه شش نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعيت اقدام به خودکشی می&zwnj;کنند که معادل ۴۲۰۰ نفر در سال است. براساس گزارش دفتر سلامت روان اجتماع وزارت بهداشت، هرچند اين آمار در استان&zwnj;های مختلف متفاوت است ولی اقدام به خودکشی در زنان شايع&zwnj;تر از مردان است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

يک دانش‌‌آموز ايرانی به دليل "ترس از اخراج از مدرسه" خود را حلق‌آويز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مسلم غلامی، فرماندار شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان گفت: "سالار دانش‌آموز ۱۷ ساله کبودرآهنگی که می‌ترسيد از مدرسه اخراج شود اقدام به خودکشی کرده و خود را حلق‌آويز کرد."

وی افزود: "در روزهای نخستين آغاز سال تحصيلی دو دانش‌آموز دبيرستانی به مدرسه راهنمايی هم‌جوار خود رفته و با کارهای شيطنت‌آميز موجب آزار و اذيت دانش‌آموزان و معلمان می‌شوند. مدير مدرسه راهنمايی موضوع را به مدير دبيرستان اطلاع داد و مسئولان دبيرستان برای حل اين مشکل وارد مدرسه راهنمايی شدند اما در زمان ورود مدير دبيرستان «سالار» از مدرسه رفته و تنها دوستش در آن‌جا حضور داشت."

فرماندار کبودآهنگ گفت: "مدير مدرسه به محض ديدن دوست «سالار» وی را به اخراج از مدرسه تهديد کرد."

در ايران نيز سالانه شش نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعيت اقدام به خودکشی می‌کنند که معادل ۴۲۰۰ نفر در سال است

به گفته غلامی "اين موضوع از طريق دوست «سالار» به او اطلاع داده شد و متأسفانه «سالار» به خاطر ترس از اخراج و ترس از والدين خود را حلق‌آويز کرد."

مردادماه امسال نيز يک دانش‌آموز ۱۶ ساله در شهرستان انار استان کرمان خودکشی کرد. به دنبال خودکشی اين دانش‌آموز، شورای فرهنگی عمومی شهرستان انار اعلام کرد برگزاری مراسم ترحيم برای خودکشی‌کنندگان در مساجد ممنوع است.

براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، هر ساله در حدود يک ميليون نفر به علت‌های گوناگون دست به خودکشی می‌زنند. آمار خودکشی در جهان ۱۶ نفر به ازای هر ۱۰۰هزار نفر است و به‌طور متوسط در هر ۴۰ ثانيه يک‌نفر خودکشی می‌کند.

سازمان بهداشت جهانی پيش‌بينی کرده است، در سال ۲۰۲۰ اين تعداد به يک ميليون ۵۰۰ هزار نفر در سال برسد.

در ايران نيز سالانه شش نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعيت اقدام به خودکشی می‌کنند که معادل ۴۲۰۰ نفر در سال است. براساس گزارش دفتر سلامت روان اجتماع وزارت بهداشت، هرچند اين آمار در استان‌های مختلف متفاوت است ولی اقدام به خودکشی در زنان شايع‌تر از مردان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    خودکشی اين دانش‌آموز، شورای فرهنگی عمومی شهرستان انار اعلام کرد برگزاری مراسم ترحيم برای خودکشی‌کنندگان در مساجد ممنوع است. عجب دین انسانی است این اسلام تاب محمدی

  • کاربر مهمان

    چه ربطی به اسلام داره؟ اینکه آخوندهای ایرانی هر چیزی خواستند را به اسلام می بندند حرف جداست. در هیچ جای اسلام نیامده که برای کسی که خودکشی کرده مراسم ترحیم نگیرید.