ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اطلاعات سپاه فارس با ۱۵۰نفر به اتهام «انتشار شایعات درباره ویروس کرونا» برخورد کرد

سازمان اطلاعات سپاه استان فارس اعلام کرده که ۱۵۰ نفر را با اتهام «انتشار شایعات مرتبط با ویروس کرونا» شناسایی و با آنها برخورد کرده است.

سازمان اطلاعات سپاه استان فارس اعلام کرده که ۱۵۰ نفر را با اتهام «انتشار شایعات مرتبط با ویروس کرونا» شناسایی و با آنها برخورد کرده است.

کرونا در ایران

به گفته سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، «۱۵۰ نفر از شایعه‌پراکنان و منتشرکنندگان اخبار کذب مرتبط با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی، شناسایی شده و با آنها برخورد ارشادی و قضایی» شده است.

سپاه استان فارس به مدیران گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی هشدار داده که «در صورت دامن زدن به شایعات و انتشار اخبار کذب و بی‌اساس در فضای مجازی» با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

مهدی حاجتی، عضو سابق شورای شهر شیراز از جمله افراد بازداشت‌شده در استان فارس و شهر شیراز است. او پیش‌تر نیز به دلیل پیگیری دلایل بازداشت سه شهروند بهایی، علاوه بازداشت و تحمل ماه‌ها حبس، از حضور در شورای شهر نیز محروم شد.

حاجتی در روزهای گذشته چند توییت انتقادی در باره ضعف مدیریت در کنترل شیوع کرونا نوشته بود.

او روز پنج‌شنبه ۲۲ اسفند، به دستور شعبه ۱۰ دادیاری دادگاه انقلاب شیراز بازداشت شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.