ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: مردم ۱۰ برابر بیشتر کار کنند

رهبر جمهوری اسلامی سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامید. اعتراضات آبان ۹۸ در کلام خامنه‌ای جایی نداشت.

رهبر جمهوری اسلامی سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامید. اعتراضات آبان ۹۸ در کلام خامنه‌ای جایی نداشت.

رهبر ۸۰ ساله جمهوری اسلامی درباره یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال سکوت کرد: اعتراضات آبان ۹۸

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی طی سخنانی که به طور زنده از صدا و سیما پخش شد، با تکیه بر تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا، سال نو را سال «جهش تولید» خواند و از مردم خواست ۱۰ برابر بیشتر از قبل کار کنند، چنانکه اثر کار آن‌ها در اقتصاد کشور مشهود باشد. خامنه‌ای گفت:

«تحریم تاکنون در کنار ضررهایش، سودهایی نیز داشته و ما را وادار کرده است که به فکر تهیه لوازم زندگی و نیازهای کشور از طریق امکانات داخلی باشیم که این حرکت بسیار مغتنم ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت.»

در سال گذشته قیمت دلار از چهار هزار تومان با جهش‌هایی به کانال ۱۷ هزار تومان هم رسید. تعیین حداقل دستمزد کارگران که فقط یک میلیون و ششصد هزار تومان پیش‌بینی شده به بعد از عید موکول شد. در لایحه بودجه ۹۹ افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت پیش‌بینی شد که عملاً هم‌تراز با افزایش نرخ تورم بر اساس آمارهای رسمی است. ایرانیان در اثر تحریم‌های آمریکا فقیرتر شدند.

سال ۹۸ با سیل آغاز شد و با کرونا به پایان رسید. حرم رضوی در مشهد به همین سبب تعطیل شده و بنابراین خامنه‌ای هم برخلاف رویه سال‌های قبل از سفر به مشهد صرف‌نظر کرد.

رهبر جمهوری اسلامی از میان فجایع، حادثه‌ای را برجسته کرد که در نظر او «فاجعه» بود: ترور قاسم سلیمانی در دی سال جاری در حوالی فرودگاه بغداد با پهپاد ارتش آمریکا که به کشته شدن ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد الشعبی هم انجامید و معادلات در عراق و لبنان و سوریه را تغییر داد. خامنه‌ای گفت:

«سال قبل با سیل آغاز و با کرونا تمام شد و در طول سال نیز حوادث گوناگونی مانند زلزله و تحریم‌ها پدید آمد اما اوج این حوادث، جنایت تروریستی آمریکا و شهادت سردار نامدار ایران و اسلام، شهید سلیمانی بود.»

آنچه که خامنه‌ای ناگفته گذاشت، اعتراضات آبان ۹۸ بود. با آغاز اعتراضات در شهرهای اهواز، مشهد، سیرجان و شیراز و سپس سرایت آن به سایر شهرهای ایران بسیاری از نمایندگان مجلس به افزایش قیمت بنزین حمله کردند و به دنبال این حمله، فراکسیون امید مجلس نیز دو طرح درباره لغو افزایش قیمت بنزین تهیه کرد اما با سخنرانی خامنه‌ای در ۲۶ آبان در حمایت از تصمیم سران قوا، مجلس عقب نشست. عصر شنبه ۲۵ آبان شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای تشکیل داد، صبح یکشنبه ۲۶ آبان علی خامنه‌ای در درس خارج فقه خود از مصوبه فراقانونی سران قوا حمایت کرد و سپس مجلس شورای اسلامی را از کار انداخت و غروب همان روز دستور کشتار معترضان را صادر کرد. بیش از هزار نفر از جمله ۱۷ نوجوان و ۴۰۰ زن معترض کشته و هزاران نفر نیز بازداشت شدند. خامنه‌ای شامگاه سه‌شنبه ۲۸ آبان در پنجمین روز اعتراضات معترضان را با دشمنی اشغالگر یکسان دانست و اعلام پیروزی کرد. این حادثه در کلام نوروزی رهبر جمهوری اسلامی جایی نداشت. خامنه‌ای اما مثل کسی که با خود صحبت می‌کند گفت:

«خارج شدن از غرور و غفلت درسی است که می‌توان از این حوادث گرفت.»

و در ادامه این سخنان به درستی یادآوری کرد:

«ملت همچنانکه در طول سال‌های متمادی، شجاعانه و با روحیه با حوادث مواجه شدند، از این پس نیز با روحیه و امید با همه حوادث برخورد می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جهش تولید مرگ!

    در سال جهش تولید تولید قبرهای بتونی برای قربانیان ویروس کرونائی وارداتی سپاه پاسداران و نظام اسلامی حاکم بر ایران، شاید این روزها را پیش بینی کرده بودند و به همین دلیل بود خامنه ائی امسال را سال جهش تولید ( البته تولید مرگ ) نامگذاری کرده است

  • میشل فوکو/ تاریخِ جنون

    تاثیر شدیدی که بعضی از وعاظ افراطی به جا می گذارند، وحشتِ نامتعارفی که از عقوبت اخروی خطاکاران در دل مردم ایجاد می کنند، در اذهان و روان های ضعیف انقلابی برپا می کند. بسیاری از زنان بستری در بیمارستانِ مونتلیمار، در پی اقامتِ هیئتی مذهبی در شهر، به مانیا و مالیخولیا دچار شده بودند. با ورود هیئت مذهبی به شهر، روحِ این زنان بی وقفه در معرض ضربه بود زیرا هیئت مذهبی صحنه های وحشتناکی از عقوبتِ اخروی را بی توجه به عواقبِ آن بر مردم توصیف می کرد. این بیماران فقط از نا امیدی، انتقام، عقوبت و مانند آن سخن می گفتند. یکی از آن ها به هیچ وجه نمی خواست معالجه شود، زیرا گمان می کرد در جهنم است و هیچ چیز نمی تواند آتشی را که می پنداشت وجودش را به آتش می کشاند، خاموش کند.

  • میشل فوکو/ تاریخِ جنون/ ترجمه ی فاطمه ولیانی

    جنون، مذهب و زمان. اعتقادات مذهبی چشم اندازی تخیلی و زمینه ای توهمی فراهم می کنند که برای ایجاد هرگونه وهم و خیال و هذیان مناسب و مساعد است. پزشکان از دیرباز، از آثار دینداری سخت و ایمان شدید بیم داشتند. به زعم آنان سخت گیری بیش از حد اخلاقی و نگرانی مفرط برای رستگاری و زندگی اخروی، اغلب برای ابتلا به مالیخولیا کفایت می کند.

  • "دشمنان جن"

    علی خامنه‌ای، ۳ فروردین ۱۳۹۹: ما دشمن زیاد داریم. هم دشمنان جن، جنی، هم دشمنان انسی. این‌ها به هم کمک هم می‌کنند

  • هرگز حکومتی به این اندازه خائن و جنایتکار بر سر کار نبوده است.

    ایران در طول تاریخش سلطان وقیح و دروغگو کم نداشته اما وقاحت و دروغگویی این سلطان در تاریخ سلاطین این سرزمین کم‌نظیر است. شخص سلطان علی و حکومت مافیایی‌اش متهم ردیف اول ورود و شیوع کرونا در ایران هستند و با مجموعه ای از اقداماتی که هیچ توجیهی جز حماقت و خیانت ندارد کشور را دچار بلایی خانمان‌سوز کرده اند. این سلطان و درباریان خبیثش تصور می کردند که با تبدیل ایران به یکی از کانون‌های شیوع این بیماری تحریم ها لغو یا تسهیل می شود و عرصه بر مردم چنان تنگ می شود که موج اعتراضات مردم به ناکارآمدی و فساد حکومت فراموش خواهد شد. تصورشان این بود که همانگونه که جنگ با عراق نعمت بود و باعث تحکیم پایه های حکومت شد این بار هم با به کشتن دادن چند ده هزار نفر بقای تاج و تخت عمامه به سران چند دهه دیگر تضمین خواهد شد. چنین فردی امروز آمریکایی ها را متهم می کند که ممکن است هدفشان از کمک به ایران وارد کردن دارویی باشد که این بیماری را ماندگار کند یا بخواهند اطلاعات خود از میزان اثرگذاری این ویروس را تکمیل کنند. هرگز در طول تاریخ ایران، حتی در دوران قاجار، حکومتی به این اندازه خائن و جنایتکار بر سر کار نبوده است.

  • حمله‌ی اجنه به ایران

    حمله‌ی اجنه به ایران نکته: رائفی‌پور قبلا می‌گفت موساد اداره کل اجنه دارد. ولی‌الله نقی‌پورفر هم زمانی در شبکه ۳ توضیح داد اسرائیل با استفاده از جن قصد نفوذ در لبنان و ایران داشت، موفق نشد. خلاصه اینکه خامنه‌ای بعد از بحث اجنه، به سرویس‌های اطلاعاتی اشاره کرد، ریشه در این مطالعات دارد؛ منابع آقا. ‏آمریکایی‌ها یک تعداد جن استخدام کردند که بروند یک ویروس را از آزمایشگاهی در چین بدزدند و آنرا جوری که با ژن ایرانیها خیلی سازگار باشد تغییر بدهند و بریزند تو ریه چینیها و آنها را بفرستند با ماهان ایران و یک عده روحانی جن‌گیر قم را اول بکشند و بعد باقی مردم را. ترجمه سخنان ‎خامنه‌ای #برتری_علم‌_بر_خرافات

  • مجتبی

    خدا لعنت کند خامنه ای و روحانی و آیت الشیطانهای معمم نعلین پوش و غیر معمم پوتین پوش.

  • احضار و بازداشت امیر نوری توسط پلیس امنیت به خاطر «جهش اقتصادی» قورباغه کاغذی

    احضار و بازداشت امیر نوری توسط پلیس امنیت به خاطر «جهش اقتصادی» قورباغه کاغذی ▪️اردوی کار: طبق گزارش دوستان امیر نوری، وی امروز بە پلیس امنیت احضار و با توجە بە مخالفت قاضی با قرار وثیقه ١٠٠ میلیون تومان، برای بازداشت بە زندان تھران بزرگ (فشافویە) منتقل شد. ▪️«جرم» او و تهدید به قتل اش از سوی یک طلبه همین کلیپ طنزی است که در آن با یک قورباغه کاغذی «جهش اقتصادی» کرده!

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه این دزدان را مملکت به گند کشیدید

  • ناشناس

    به امید پیروزی و آزادی

  • محمد

    به خودت بیا دیگه تولید نیست که ده ساعت نه ۲۴ساعت کار کنیم عقاب هم در هوا به زمین نگاه میکند پدر مملکت را در آورده اید و هنوز شعار زمان جنگ به خودتان بیاییددیر میشه دیگه نمیشه جمع کرد مثل الان کمی دیگه ادامه بدهید ببینید چه میشود کش وکشی تو مملکت هست داره ایران را دین را و همه چیز را از بین میبرد بعد گردن دین اسلام وغیره نگذارید نزدیکانتان دارند همه چیز را نابود میکنند و دروغ به شما که همه چی گل و بلبل است به خودت بیا

  • حسین

    پس از چهل سال دزدیدن و غارت منابع نفت و گاز کشور و یکسر سرازیر کردن تمام منافع کشور در جیب اربابان شرقی، و بالاخص ارباب شمالی، حال مهره ارباب شرقی - مسیح زمان - دستور جهش تولید را صادر کرد!!! البته این دعوای قدرتهای شرق و غرب، و مهره های آنها در کشور ما، تمامی ندارد و تا زمانی که ما صاحب ذخائر عظیم زیر زمینی هستیم باید شاهد مهره های خودفروشی، شبیه به این آخوند دو زاری، خامنه ای خودفروش، باشیم. تنها راه رهایی ما مردم ایران از سیطره این مهره های خودفروش و اربابان آنها، آگاهی بخشی به مردم و ارتقای سطح هوشیاری مردم در مقابل این زالوهای فاضلاب است.

  • ناصر

    کو کار بدبختمون کردین رفت بخدا هر دری میزنم خرج خونمم درنمیاد خدا لعنت کنه باعث و بانی شو

  • سیستم قادر به اطلاع‌رسانی برای کرونا نبود

    #الو نصب بیلبورد جهش تولید _ الان همون سیستمی که قادر به اطلاع‌رسانی به موقع برای ویروس کرونا نبود در سرتاسر شهرهای کشور در سریعترین زمان ممکن بنرهای جهش تولید نصب میکنه.

  • "پشت به دشمن، رو به میهن"

    شماری از کشاورزان اصفهان در اعتراض به شیوه توزیع منابع آبی در مرکز ایران، در نماز جمعه تجمع کردند و علیه مسئولان شعار دادند. کشاورزان با شعارهایشان مانع آغاز مراسم نماز جمعه شدند. آنها فریاد می‌زدند: "تکلیف ما معلوم شه، نماز جمعه شروع شه." در بعضی از فیلم‌هایی که منتشر شده، مشخص است که معترضان هنگام شعاردادن به تریبون اصلی نماز جمعه پشت کرده‌اند و شعار می‌دهند: "رو به میهن، پشت به دشمن." فیلم‌های دیگری هم از تجمع و راهپیمایی معترضان در مرکز شهر اصفهان منتشر شده که در آنها کشاورزان شعار می‌دهند: "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، زندگی کشاورز روی هواست امروز" و "روحانی دروغگو، زاینده‌رود ما کو؟"

  • دشمن ما همینجاست الکی میگن آمریکاست-شعار کشاورزان ورزنه۷دی۹۷

    دشمن ما همینجاست الکی میگن آمریکاست-شعار کشاورزان ورزنه۷دی۹۷ از صبح جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ کشاورزان شرق اصفهان از ورزنه هفتمین روز متوالی راهپیمایی اعتراضی خود را برگزار کردند. کشاورزان در ابتدا در دروازه عباس شهر ورزنه تجمع کرده و سپس از آنجا راهپیمایی خود را آغاز کردند.

  • نقی

    خدمت تمامی خواهران و برادران سایبر بسیج که در اینجا سخت مشغول به کار هستند: قبل از هر چیز از یاد مبرید که این "نظام مقدس" که اینگونه در اینجا برایش یقه پاره می کنید, محصول: ۱) زنده زنده سوزاندن بیش از ۷۰۰ نفر انسان بیگناه در آتش سوزی سینما رکس توسط پیروان خمینی, ۲) تبلیغات مجانی و گستردهء آیت الله بی.بی.سی برای آیت شیطان خمینی, ۳) لطف های ملوکانهء با تاسیس "انجمن حجتیه" توسط ساواک و پر و بال دادن به "حسنیهء ارشاد" و امثالهم, ۴) خدمات ارتشبد حسین فردوست در ساواما ۴) به خدمت گرفتن تمامی ساواکی های اخراجی و بازنشسته توسط سعید حجاریان برای ساواما (که هیچ بعید نیست خود این خواهران و برادران سایبر بسیجی "کوروش کبیری" در اینجا تعلیم دیدگان از همان ساواکی های سابق هستند), می باشد. نکته ای مهم بعدی این است که خود امت پست فطرت و پلشت حزب الله بدترین و کثافت ترین نوع داعش است که به جان مردم ایران افتاده است (از آن "سردار" کذایی تان تا ضریح لیسان, تا ... که ما ملت به شما میگویم جاعش. البته تمامی این صفتهای جهنمی از خود دین اسلام و تاریخ خونین آن در ایران برمی خیزد. در این راستا نگاهی داشته باشیم به بخش کوچکی از "تاریخ سیستان": "از دور که سواد شهر پیدا شد، دود و آتش بود که از شهر زبانه همی کشید. به شهر که رسیدم، کشته بود که بر جای جای شهر فتاده بود، زنان و‌ مردان و کودکان. مهاجمان حتی بر حیوانات رحم نکرده آنها را نیز کشته بودند. ناگاه از برزنی صدای بربط شنیدیم، به کوی وارد شدیم و مردی را در حال بَربط نوازی و رقص دیدیم. گفتیم: ای مرد! این چه حال است؟ با چشمانی گریان و حالی پریشان گفت: سپاهیان مسلمان بر نیمروز تاخته و یزید بن مهلب دستور کشتار همگان داد و کشتند و سوختند، من به همراه اندکی بیرون از شهر بودیم و پس از رفتن آنان آمدیم. حیرت زده گفتیم: پس ‏این نواختن و رقص از برای چیست؟ گفت: مگر نمی دانید که امروز نوروز است؟" تاریخ سیستان

  • م د

    سلام به اقای خامنه بگو کار کجایه که ده برابر کار کنیم

  • ایران کوروش کبیر

    سلام دوست گلم که میگی شهادت حاج قاسم رو مهم تربن حوادث سال... درسته دوستان زیادی از دست رفتن ولی اول فکر کنیم سردار چه کاری کرده بعد قضاوت کنیم سردار داعش رو نابود کرد داعش چیکار میکرد؟ واقعا میدونین داعش چیکار میکرد انسان ها رو نابود میکرد بعد اون وقت نجات این همه انسان به دست سردار سلیمانی که شهادتش یعنی آمریکا از قدرت ایران میترسه و حتی نابغه های علمیمون رو ده سال پیش ترور کرده معنیش چیهههه آمریکا دشمن ایرانیاست چرا اینو نمی‌خواهید قبول کنید چرا انقد ساده ایمم آمریکا بیکار ننشسته اون وقت ما نشستیم داریم از داخل با خودمون میجنگیم یه کم منطقی حرف بزنیم نه به سمت و سوی خاصی بزرگ ترین حادثه از دست دادن کسی بود که باعث شد آمریکا نتونه از طریق داعش وارد ایران بشن

  • داریوش احمددی

    رهبر انقلاب حقیقت را گفت من به شخصه فکر نمی‌کردم اینقدر اشراف کامل بر مملکت داشته باشند واقعا کمتر از یک دهم انتظار است نکته دوم فرمودند انشالله دولت جوان حزب الهی سر کار بیاید اینهم کاملا درست است اما متخصص حزب الله که داخل مملکت خانه نشین کردند حاج آقا ریا بیداد میکند حاج آقا دستور دهید عملکرد مدیران مملکت ارزیابی شود توسط یک نهاد مستقل و مدیران مسئول عملکرد خودشون باشند جوابگو نبودن مدیر آن باعث میشه هر کسی با ریا و دغل وعدم تخصص شغل مدیریت بگیرد به نظر من جوابگو بودن مدیران حتی از حزب الهی صرف بودن بهتر است اگر حزب الله هم بود که بهتر...

  • ایرانی

    درود بر رهبر انقلاب. درود بر ایران و رهبر ایران. جانم فدای رهبرم

  • مجید محاوی

    آقا جان فدات بشم ده برابر کار کنیم. کو کا ر کجا دستور بدید چشم سه فرزند تحصیل نوخبه مقام اول کشور من بازنشسته هم آماده هستم بدون حقوق بیست برابر کار کنم بگید آماده هستیم. و آقا جان فدات بشم حرامیها ی اطرافت را هم کم کنید دولت بیکفایت است و فاسد هستند ببخش من روک هستم در کوچه و بازار از فساد و اختلاسها صحبت میکنند ملت نمونه انتخابات اسفند ماه است مردم شرکت نکردند دروغها ی صدا وسیما را باور نکنید همین صدا و سیما کشور و انقلاب را نابود میکند دست بوس شما فدای شما

  • کارو

    به نامگذاری سال های اخیر توسط خامنه ای دقت کنید: ۱۳۸۹: همت مضاعف، کار مضاعف. ۱۳۹۰: جهاد اقتصادی. ۱۳۹۱: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی. ۱۳۹۲: حماسهٔ سیاسی و حماسهٔ اقتصادی ۱۳۹۳: اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ۱۳۹۴: دولت و ملت، همدلی و همزبانی ۱۳۹۵: اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ۱۳۹۶: اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال ۱۳۹۷: حمایت از کالای ایرانی ١٣٩٨: رونق تولید ۱۳۹۹: جهش تولید حداقل از 10 سال پیش نامگذاری سالها به سمت اهداف اقتصادی تغییر مسیر داده و عناوین نشان می دهد که سران رژیم در بخش اقتصاد احساس ضعف دارند. این تمرکز بر شعارهای اقتصادی نشان می دهد که خودشان هم خبر دارند که وضع اقتصاد چقدر افتضاح است و چقدر از این ناحیه آسیب پذیر و ضعیف هستند. وقتی این همه شعار دربارۀ تولید و اشتغال و کار می شود، خودش نشان می دهد که در کشور چیزی به اسم تولید وجود ندارد و معضل بیکاری و اشتغال حاد است.

  • جنوبی

    همه اینجا فوش به اخند و بسیجی و کیسه کش میدهند ... آنوقت این میاد میگه ، سلام لطفا اجازه بدهید کمی دیگر بمانیم ، لطفا افشا گری نکنید ، میدانم که همه این فوشها را به خواهر مادر من دادید ولی ما ولایتی ها بیشتر *** آقا برایمان مهم است تا ناموسمان

  • مومن

    ولایت فقیه از نظر یک مسلمان ولایت خداوند بر زمین است! شما برادر مغزتان تاب دارد، تشریف ببرید صاف کاری .

  • ایرانی

    چشم آخونددوزاری

  • ایرانی

    چشم بزغاله

  • حمید

    سلام درود بر ایران و ایرانی. ولایت فقیه از نظر یک مسلمان اهل تشیع ولایت خداوند بر زمین است. بنابراین ما با همین رهبری به سوی اهداف خود رهسپار خواهیم بود.آنان که چنین راهی را نمی پسندند سالهاست که ایران و ایرانی را تنها گذاشته اند و بیرون از مرزهای وطن عزیزمان مشغول حرافی و یاوه گویی هستند. امروز ایران و ایرانی بهتر از هر زمانی به دشمنی های آمریکا و هم پیمانانش پی برده است. من منتظر روزی هستم که سازش کاران و فرجام دوستان از سر مردم دست بکشند. در آن روز وای بر شما و وای بر اربابان شما.

  • حقیقتگو

    درایران اقشاری هستند که پسوند سید درنام شان دارند و می گویند بدلیل آنکه ما ازاولاد های پیامبراسلام هستیم پسوند سید درنام داریم ....سید آیت الله خمینی و خانواده ...سید خلخالی ...سید رفسجانی ..سید خاتمی آخوند خندان - سید احمد خاتمی - سید الهدی - سید رئیسی - سید علی خامنه ای و اکثریت جنایتگران و سران سپاه پاسداران وبسیج هم پسوند سید داشته ودارند ودرحقیقت محض اینها اولادایرانی زاده ها نبوده ونیستند وبلکه همان خصلت وحشیگری و کشتارو چپاول وتجاوز را برطبق اولاد پیامبراسلام بودنشان به ارث گرفته اند و دربست اینها ایرانی نبوده ونیستند ...چهل سال حکومت سیدها وچهل سال زجروفقرو شکنجه و کشتارو استبداد وخفقان برمردم ایرانی ایران ...برهیچ هموطن ایرانی درایران پنهان نیست که آنچه که این حکومت اولاد پیامبراسلام درایران ازایران وایرانی دزدیده ودریغ کرده است ودرجهت رفاه اولادهای پیامبراسلام درعراق وسوریه ولبنان و فلسطین استفاده کرده است ...چرا سید خامنه ای که مردم ایرانی ایران دشمن می داند وکشتتار و شکنجه وفقروزجردادن ازخصلت به ارث رسیده وحشیگران اسلام دارد حالا باید برای دشمنانش ازلطف وصفای عید نوروزو تاریخ ایران بگوید ...چرا نمی گوید ماخواهان صلح ومصالحت با امریکا وبرداشن تحریم ها هستیم که مردم ازآن نفعی داشته باشند ...چرا ازکمک های امریکا درجهت کمک به مردم ایران را رد می کند ؟ بله اسید علی خامنه ای اولاد پیامبر اسلام با اولادهای ایرانی ها همچنان درجنگ است وتاکشتن تمامی اولادهای ایرانی ها ازهیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد ...چه با ویروس وچه با سپاه وبسیج ...درشرایطی که کارخانه ها وشرکت ها وتولیدات دستخوش تحریم ها بسته شده اند این سید مبتذل می گوید ده ساعت بیشترکنید ....اقشاراخوندها وطلبه ها بیکارهای تمام بی مصرف که همچون زالوهای ثروت کشوررا چپاول می کنند کارمثمتر آنها چیست ؟ کجاست داروهای خدائی تان ؟

  • نام مستعار

    پس اینجوری شد؟ اگه قرار اینه، پس خودت و جنتی چی؟ این کی میمیره؟

  • مخالف رژیم

    خیلی متأسفم.

  • سال «جهش تولید»؟

    سال «جهش تولید»؟ ▪️اردوی کار:نامگذاری سال 99 به سال «جهش تولید» از سوی خامنه ای با واکنش های انتقادی کاربران توئیتر روبرو شده. چند نمونه از توئیت ها: ▪️سالومه سیدنیا: کسی که خودش #آبان_٩٨ اعتراف کرد که تخصص و سر رشته ایی از مسائل اقتصادی نداره چجوری هر سال میاد برای یک مملکت در جهت رشد اقتصادی اسم میذاره؟! مگه نمیبینه کار نمیکنه و هر سال بدتر داره میشه؟! کاش به جای #جهش_تولید میذاشت جهش سریع مرگ جمهوری اسلامی که همه مشکلات با هم رفع میشد... ▪️هیچنز: #جهش_تولید همون‌ جهش بلا و مصیبت و مرگ برای مردم و جهش غارت و اختلاس بیشتر برای آقایان است! به ابرکامپیوتر آی‌بی‌ام بگید یه چندهزار بار زندگی ما رو شبیه‌سازی کنه و بگه چطور ما ۴۱ سال آخوندا رو تونستیم تحمل کنیم. ▪️روه نانت: سال قبل که رونق تولید بود زیر فشار زاییدیم و هر چی کارخونه و کارگاه مونده بود تعطیل شد حالا کمربند ها رو ببندید امسال #جهش_تولید داریم ▪️اکبرین: نفسش از جای گرم درمی‌آید! به مردم بلادیده پیام داده: «هیچ ملتی با راحت‌طلبی و رفاه‌جویی محض به جایی نمی‌رسد» بعد هم اسم گذاشته: «سال جهش تولید»، آخرش هم از «سودهای تحریم» گفته. یعنی کرونای اصلی اینجا و در این حجم از «رو» متمرکز شده! امیدوارم امسال سال #نجات_ملی باشد از شرّ نظام. ▪️پا به دار: #جهش_تولید یعنی چی؟ وقتی چیزی وجود نداره چجوری جهش پیدا میکنه؟ چیه تولیدتون؟ داروی کاظم؟ روغن بنفشه؟ شما سر تامین ماسک ریدین شما حقوق کارگرها رو نمیتونین بدین کدوم تولید بی همه چیز؟ آخه اینا کی هستن از کجا اومدن چرا اینقدر بی همه چیزن ▪️امیر ابتهاج: سال #جهش_تولید در ایران یعنی: خصولتی‌سازی بیشتر، افزایش ساعات کار کارگران با ثابت نگه‌داشتن دستمزدشون به بهانه عدم ورشکستگی، جلوگیری از رقابت و انحصار بازار دست آقازاده‌ها و رانتی‌ها این به «جهش بیشتر طبقه کارگر به سمت فلاکت» شبیه‌تره تا «جهش تولید»!

  • تهوع آورترین و کثیف ترین پیام نوروزی

    از آن «اوج حوادث» تا آن «مایه عزت و افتخار» در پیام نوروزی خامنه ای و شعار «جهش تولید» ▪️اردوی کار: پیام نوروزی خامنه ای و شعار سالش بی تردید تهوع آورترین و کثیف ترین پیام نوروزی اوست. این پیام نشان می دهد که خامنه ای و نظام ولایت مطلقه خطرناک ترین ویروسی است که به جان ملت ایران افتاده و همه چیزش را به تباهی کشیده است. ➖اول: اوج حوادث ▪️گفته: سیل، کرونا، زلزله و تحریم ها سال 98 را سال پرتلاطم برای ملت ایران کرد، ولی «اوج این حوادث» «شهادت سردار نامدار ایران و اسلام، شهید سلیمانی بود». ▪️از نظر خامنه ای کشتن حداقل 1500 نفر و اسارت حدود 10 هزار نفر در آبان گذشته، گرفتن جان 176 مسافر پرواز هواپیمای اوکراینی، آوارگی میلیونی مردم در اثر سیل ویرانگر آغاز سال، زلزله و مصیبت های مردم گرفتار، و حتی قتل عام کرونا که تا همین جا دهها پزشک و پرستار را به کام مرگ فرستاده و به تخمین روحانی می تواند 50 میلیون نفر را هم مبتلا کند و در کمترین برآورد بیش از یک و نیم میلیون نفر را بکشد، «اوج» حوادث سال نیستند! از نظر خامنه ای هلاکت قاسم سلیمانی اوج حادثه است. کسی که سرنوشت یک فرد را به خاطر باورهایش از سرنوشت صدها هزار انسان برتر می داند، نمی تواند منافع اکثریت عظیم ایرانیان را در «اوج» بگذارد؛ نمی تواند برای سرنوشت این اکثریت دلسوز باشد. ولایت فقیه ویروسی هزاران بار خطرناک تر از کروناست که در پیکر ملت نشسته و همه چیز را به نابودی کشانده. از این ویروس بیگانه با هستی مردم فقط مرگ و نیستی، فساد و تباهی، دروغ و نیرنگ «جهش» می کند. ➖دوم:مایه عزت و آبرو ▪️خامنه ای در پیامش در همان زمان که هلاکت قاسم سلیمانی را بر «اوج حوادث» سال 98 نشانده، جان باختن پزشکان و پرستاران فداکار در مبارزه برای نجات جان مردم از ویروس مرگبار کرونا و همیاری مردم در جریان سیل، کمک رسانی خودجوش به نیازمندان و از خودگذشتگی های سال گذشته را «مایه عزت و آبرو» دانسته است. این اما تنها چهره فرصت طلب و مصادره جوی ولایت فقیه را نشان می دهد: واقعا چقدر شناعت می خواهد که 200 میلیون یورو دارایی مردم محاصره شده در تحریم ها را برای تقویت سپاه قدس بدهی و پزشک و پرستار را بدون ماسک و دستش و گان و کیت تشخیص به کام مرگ کرونا بفرستی بعد شجاعت و رشادت و از جان گذشتگی آنان را هم به حساب خودت واریز کنی و مرگ شان را هم به نفع خودت مصادره کنی؟ ▪️چقدر پستی و رزالت می خواهد که همین حالا حتی حاضر نباشی گوشه ای از سرمایه های نجومی غارت شده مردم در نهادهای معاف از مالیات زیر نظر ولایت فقیه را برای رفع نیازمندی های مردم و قرنطینه کامل آنها با هدف شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا هزینه کنی و در حالی که خود در مکان امن خزیده ای شاهد مرگ انبوه مردم باشی، بعد مرگ غم انگیزشان را «مایه عزت و آبرو»ی نظام خودت بدانی؟ ▪️ما پزشکان و پرستاران که جان مان رفته و آینده خانواده های ما تباه شده؛ ما آواره گان همیشگی پای دیوارهای بلند زندان ها و سیاهچال های این نظام که عزیزان ما را به گروگان برده اید، ما مردمی که اجساد جوانان مان را از پشت سدها جمع کرده اید و به سر و پای شان به خاطر طلب نان و یک جرعه آزادی شلیک کرده اید، ما مردمی که آهی برای مان نگذاشته اید تا با ناله سودا کنیم ولی باز در همین وضع کنار هم ایستاده ایم و به هم کمک می کنیم، علیه موجودیت نفرت بار ولایت فقیه و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است که چنین می کنیم. ما برای حق بقا و دفاع از زندگی در برابر مرگ پرستان است که به هم تکیه می کنیم. شما که «اوج» تان سردار سلیمانی است، لکه ننگ ما مردم ایران هستید. ▪️عزت و آبروی ما، و کرامت در فقر نشسته ما، جای مصادره ندارد. «جهش تولید» بخورد توی سر رهبر این نظام! تجربه زیسته ما کارگران و زحمتکشان نشان می دهد که حتی تولید خشک و خالی؛ بسته نشدن کارخانه ها، دادن مزد در ازای کار انجام شده که همه جزو امور واقعا عادی است هم با نظام ایدئولوژیکی که اوج افتخارش «قاسم سلیمانی» است و مشتی رانت خوار غارتگر سرنوشت تولید را در دست دارند امکان ندارد و از جنس طنز سیاه است.

  • سلطان صاحب قران ولی امر مسلمین جهان

    جهش تولید آخه کدام تولید ؟؟؟؟ پشمک حاج عبدالله یا آفتابه سازی چلغوز آباد سفلی شایدم سنگ پای بربر آباد علیا

  • pop

    مردم 10 برابر بیشتر کار کنند! به خامنه ای باید گفت که "نفسش از جای گرم در می آید".

  • پارسال

    قبول . ما ده برابر بیشتر کار می کنیم . شما هم ده برابر بیشتر استراحت کنید . فقط لطفا کمتر زر بزنید ، خواهشا .