ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محدودیت‌های تازه کشورهای آسیای مرکزی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

مقامات قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و ترکمنستان، محدودیت‌های تازه‌ای را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشورها اعمال کرده‌اند. موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آسیای مرکزی در حال افزایش است.

مقامات قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و ترکمنستان، محدودیت‌های تازه‌ای را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشورها اعلام کرده‌اند. موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آسیای مرکزی در حال افزایش است.

بر اساس قانون ماموران در ایست‌های بازرسی شهر آلماتی موظف به داشتن ماسک هستند

در قزاقستان که ۵۳ مورد ابتلا به این ویروس گزارش شده، مقامات روز شنبه ۲۱ مارس اعلام کردند همه پارک‌ها در آلماتی، بزرگ‌ترین شهر این کشور بسته خواهد شد. آلماتی و نورسلطان پایتخت این کشور بیشترین موارد ابتلا را داشته‌اند.

در دو روز گذشته، پلیس و گارد ملی این کشور چندین مجتمع مسکونی را در آلماتی بسته‌اند. این مجتمع‌ها محل زندگی افراد مبتلا بوده‌اند.

در ازبکستان، ۳۳ مورد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد و دولت این کشور اواخر روز جمعه اعلام کرده که همه مکان‌‌های تفریحی و چایخانه‌ها را می‌بندد و عروسی‌ها و سایر مراسم خانوادگی را ممنوع می‌کند.

در ترکمنستان هم موارد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است. این کشور سفرهای داخلی به عشق‌آباد پایتخت این کشور و از این شهر را ممنوع کرده است.

ایست‌های بازرسی در اطراف شهر مستقر شده‌اند و مقامات این شهر اعلام کرده‌اند هر سفر غیرضروری ممنوع است.

دولت ترکمنستان پیش‌تر پروازهای بین‌المللی را ممنوع کرده بود. معلوم نیست که این ممنوعیت‌ها تا چه زمانی برقرار خواهند بود.

دولت قرقیزستان که در آن ۱۲ مورد ابتلا به کووید ۱۹ گزارش شده است هم روز شنبه اعلام کرد وضعیت اضطراری اعلام می‌کند.

این کشور سفرهای بین استانی را در مناطقی که موارد ابتلا به ویروس کرونا در آنها دیده شده، ممنوع کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.