ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح استيضاح وزير جهادکشاورزی برای چهارمين بار مطرح شد

<p>دو&nbsp; روز پس از توقف طرح استيضاح وزير ورزش و جوانان ايران در مجلس، نمايندگان پارلمان ايران طرح استيضاح يک وزير دیگر دولت را به جريان انداختند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی ايران&zwnj;پور يکی از نمايندگان مجلس گفت: &quot;طرح استيضاح صادق خليليان، وزير جهاد کشاورزی با ۳۴ امضا تقديم هیئت رئيسه مجلس شد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>بر پايه قوانين مجلس ايران طرح استيضاح وزيران بايد دست&zwnj;کم از سوی ۱۰ نماينده مجلس امضا شده باشد. طرح استيضاح وزير ورزش و جوانان ايران که روز يکشنبه ۱۶ مهر در مجلس در حال رسيدگی بود به دليل اينکه تعداد امضاهای آن به کمتر از ۱۰ نفر کاهش پيدا کرد، منتفی شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مهم&zwnj;ترين علت استيضاح وزير جهاد کشاورزی &quot;نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و نبود حمايت&zwnj;های لازم از کشاورزان&quot; اعلام شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>مهم&zwnj;ترين علت استيضاح وزير جهاد کشاورزی &quot;نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و نبود حمايت&zwnj;های لازم از کشاورزان&quot; اعلام شده است</p> </blockquote> <p>طرح استيضاح وزير جهادکشاورزی ايران پيش از اين نيز مطرح شده بود اما مسکوت ماند. اين چهارمين بار است که طرح استيضاح صادق خليليان مطرح می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته ايران&zwnj;پور &quot;با توجه به مشکلات به&zwnj;وجود آمده در حوزه محصولات کشاورزی و دامی و نابسامانی در بازار اين کالاها، در ماه&zwnj;های اخير تذکرات کتبی و شفاهی بسياری از سوی نمايندگان به وزير جهاد کشاورزی داده شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين نماينده مجلس ايران گفت: &quot;با توجه به تذکرات کتبی و شفاهی متعددی که از سوی نمايندگان طی ماه&zwnj;های اخير به وزير جهاد کشاورزی داده شده و نمايندگان نيز با بی&zwnj;اعتنايی وزير روبه&zwnj;رو شده&zwnj;اند، بنابراين طرح استيضاح خليليان تقديم هیئت رئيسه مجلس شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>برخی نمايندگان مجلس پيشتر &quot;گرانی&zwnj;های اخير، افزايش قيمت در بازار و ارقام غير&zwnj;واقعی ميان توليد و عرضه محصولات لبنی و کشاورزی&quot; را از دلايل استيضاح وزير جهاد کشاورزی اعلام کرده بودند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>با اين حال چندی پيش محمدسادات ابراهيمی، عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزی، آب و منابع طبيعی مجلس گفته بود: &quot;اکنون در اوضاعی هستيم که استيضاح وزير جهاد کشاورزی به نفع کشور نيست و استيضاح تنها اوضاع را وخيم&zwnj;تر و بدتر می&zwnj;کند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

دو  روز پس از توقف طرح استيضاح وزير ورزش و جوانان ايران در مجلس، نمايندگان پارلمان ايران طرح استيضاح يک وزير دیگر دولت را به جريان انداختند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی ايران‌پور يکی از نمايندگان مجلس گفت: "طرح استيضاح صادق خليليان، وزير جهاد کشاورزی با ۳۴ امضا تقديم هیئت رئيسه مجلس شد."

بر پايه قوانين مجلس ايران طرح استيضاح وزيران بايد دست‌کم از سوی ۱۰ نماينده مجلس امضا شده باشد. طرح استيضاح وزير ورزش و جوانان ايران که روز يکشنبه ۱۶ مهر در مجلس در حال رسيدگی بود به دليل اينکه تعداد امضاهای آن به کمتر از ۱۰ نفر کاهش پيدا کرد، منتفی شد.

مهم‌ترين علت استيضاح وزير جهاد کشاورزی "نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و نبود حمايت‌های لازم از کشاورزان" اعلام شده است.

مهم‌ترين علت استيضاح وزير جهاد کشاورزی "نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و نبود حمايت‌های لازم از کشاورزان" اعلام شده است

طرح استيضاح وزير جهادکشاورزی ايران پيش از اين نيز مطرح شده بود اما مسکوت ماند. اين چهارمين بار است که طرح استيضاح صادق خليليان مطرح می‌شود.

به گفته ايران‌پور "با توجه به مشکلات به‌وجود آمده در حوزه محصولات کشاورزی و دامی و نابسامانی در بازار اين کالاها، در ماه‌های اخير تذکرات کتبی و شفاهی بسياری از سوی نمايندگان به وزير جهاد کشاورزی داده شده است."

اين نماينده مجلس ايران گفت: "با توجه به تذکرات کتبی و شفاهی متعددی که از سوی نمايندگان طی ماه‌های اخير به وزير جهاد کشاورزی داده شده و نمايندگان نيز با بی‌اعتنايی وزير روبه‌رو شده‌اند، بنابراين طرح استيضاح خليليان تقديم هیئت رئيسه مجلس شده است."

برخی نمايندگان مجلس پيشتر "گرانی‌های اخير، افزايش قيمت در بازار و ارقام غير‌واقعی ميان توليد و عرضه محصولات لبنی و کشاورزی" را از دلايل استيضاح وزير جهاد کشاورزی اعلام کرده بودند.

با اين حال چندی پيش محمدسادات ابراهيمی، عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزی، آب و منابع طبيعی مجلس گفته بود: "اکنون در اوضاعی هستيم که استيضاح وزير جهاد کشاورزی به نفع کشور نيست و استيضاح تنها اوضاع را وخيم‌تر و بدتر می‌کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • haghighatgo

    <p>ای وای ...تو که قیافت هم چی بد نیست ..چرا بی رحم ها می خوان تو رو استیضاخت کنن ...نکنه که افتضاخ با آوردی...؟</p>