ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفتر وزیر اطلاعات راه‌اندازی بخش مقابله با اجنه را تکذیب کرد

این خبر دست به دست می‌شود: وزارت اطلاعات در پی سخنرانی خامنه‌ای درباره همکاری جن و انس، برای مقابله با شیوع کرونا در ایران بخش ویژه‌ای تأسیس کرده است.

در شبکه‌های مجازی خبری دست به دست می‌شود: بعد از سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی درباره دلایل شیوع کرونا در ایران، وزارت اطلاعات بخشی را برای مقابله با اقدامات اجنه راه‌اندازی کرده است. دفتر وزیر اطلاعات این خبر را تکذیب کرد.

دفتر وزیر اطلاعات راه‌اندازی بخش مقابله با اجنه را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) چهارشنبه ۶ فروردین یک منبع آگاه در دفتر وزیر اطلاعات گفت:

«خبر منتشر شده در خصوص راه‌اندازی بخشی در وزارت اطلاعات جهت مقابله با اقدامات اجنه، جعلی و غیر واقعی است»

این منبع آگاه برای مستند کردن سخنان خود گفت:

« وزیر اطلاعات تاکنون مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده است.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی شنبه ۳ فروردین طی سخنانی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ادعا کرد که ویروس کرونا در آمریکا ساخته شده و احتمال داد که ممکن است آمریکا در صدد ارسال دارویی برای «گسترش بیشتر بیماری» یا «ماندگار شدن ویروس» باشد. خامنه‌ای حتی این ادعا را مطرح کرد که ممکن است نوعی از ویروس کرونا صرفاً برای ایران ساخته شده باشد.

رهبر جمهوری اسلامی در فرازی از این سخنان با تکیه بر قسمتی از آیه ۱۱۲ سوره‌ انعام به احتمال همکاری جن و انس در شیوع کرونا در ایران هم اشاره کرد:

«هم دشمنان جنّی هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می‌کنند، سیستم‌های اطلاعاتی خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می‌کنند.»

خبرگزاری‌ فارس برای القای این معنا مستندی منتشر کرده است با عنوان «انسان و جن». در این مستند حجت‌الاسلام رضا محمدی که در مسائل مربوط به جن و انس صاحب‌نظر است می‌گوید:

«جن موجودی است مثل انسان اما دوبعدی، مکلف مانند انسان، زن و ماده و با انسان ارتباط دارد اما این ارتباط به هیج‌وجه به صلاح نیست:

محمدی پیش از این در برخی برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی توصیه کرده بود که امکان ازدواج جن با انسان وجود دارد اما انسان‌ها باید مراقب باشند چون این ازدواج خطرناک است.

در سیاست داخلی ایران نخستین بار در سال ۱۳۹۰ با خانه‌نشینی محمود احمدی‌نژاد بحث ارتباط با رمالان و جن‌گیران مطرح شد.

حسین فدایی، رئیس دفتر بازرسی رهبر جمهوری اسلامی گفته بود:

 «اجنه ‏امروز نیز در دنیا زندگی می ‌کنند که داستان آنها در قرآن مفصل آمده است و سخن از توانایی آنها بسیار است.آنها طبق آیات ‏قرآن علیه انبیا توطئه می‌کردند، لذا شاید این جریان انحرافی [احمدی‌نژاد – مشایی] با توسل به بعضی از افرادی که از طریق راه باطل، فسادانگیز و ‏انحرافی به برخی توانمندی‌های ماورائی رسیدند، سوءاستفاده می‌کنند و جاذبه‌های این گروه توانسته تأثیری روی برخی افراد ‏بگذارد و حمایت ایشان را جلب کند.»

صادق آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در بیان همین معنا و در تکرار همین اتهامات گفته بود:

«عقیده ‏این‌ها این‎گونه است که در روابط با نامحرم آزادند، در تماس با روشنفکران سکولار و گاه ملحد و پریدن با آن‌ها آزاد هستند، ‏در رجوع به جن‎گیر و رمال آزادند، با دراویش آزادند، آیا این است حدود الهی؟ این است حرمات الهی؟»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.