ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض در زندان همدان: دادستان می‌گوید هیچ زندانی فرار نکرده است

زندانیان زندان همدان در اعتراض به عدم موافقت با مرخصی‌شان پتوها را به آتش کشیدند. دادستان همدان می‌گوید: هیچ زندانی فرار نکرده و برخی از زندانیان به دلیل ناتوانی در تامین کفالت به مرخصی نرفته‌اند.

شامگاه شنبه نهم فروردین منابع خبری از درگیری و شورش زندانیان زندان همدان خبر دادند. دادستان همدان درگیری را تایید کرد اما گفت که هیچ یک از زندانیان فرار نکرده‌اند.

زندان همدان

پس از شورش در زندان‌های خرم‌آباد، الیگودرز، تبریز و سقز، زندانیان زندان همدان هم در دست به شورش زدند. آنها شامگاه شنبه پتوها را آتش زدند و برای فرار از زندان اقدام کردند.

حسن خانجانی، دادستان همدان، یکشنبه دهم فروردین ضمن تایید درگیری در زندان این شهر گفت: «بیشتر اعتراض زندانیان به مرخصی آنها به دلیل بیماری کرونا بوده است».

به گفته او ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی با سپردن قرار وثیقه یا کفالت به مرخصی رفته‌اند اما برخی از زندانیان «به دلیل ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند».

خانجانی اما «فرار» زندانیان از زندان را تکذیب کرد و گفت: «تنها چند پتو به آتش کشیده شد که در ادامه با همکاری زندانیان خاموش شد و زندان تحت کنترل است».

پیش از این زندانیان در الیگودرز، خرم‌آباد، تبریز و سقز هم در اعتراض به موافقت نکردن با مرخصی زندانیان دست به شورش و فرار زده بودند.

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی یک روز قبل تهدید کرده بود با مقصران فرار زندانیان برخورد خواهد شد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.