ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو خبرگان رهبری: نیروهای آتش به اختیار برای مقابله با جن و انس وارد عمل شوند

آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری، پروده مکتب مصباح یزدی از نیروهای «آتش به اختیار» خواست نظریه توطئه‌پندار رهبر جمهوری اسلامی را در شبکه‌های مجازی تبلیغ کنند.

 آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی که چکیده و خلاصه‌ای از آن چهارشنبه ۱۳ فروردین در خبرگزاری امنیتی فارس منتشر شد احتمال داد که همه‌گیری جهانی کرونا در پشت صحنه هدف «جدی و مهمی» را دنبال می‌کند و آن هم عبور دادن جامعه بین‌المللی از وضعیت کنونی به نظم تازه‌ای است.

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری

میرباقری که در مکتب محمد تقی مصباح یزدی عمل آمده و از اساتید درس خارج حوزه است، گفت:

«محتمل است دستگاه ابلیس و شیاطین انس از این فرصت استفاده کنند و با طراحی‌های بزرگ و پنهان در پشتِ صحنه، به‌دنبال تغییر مفهوم و سازوکارهای حکمرانی بر جهان و ایجاد یک نظم پیچیده‌تر مادی، یعنی عبور از حاکمیت کنونیِ قدرت‌های مادی بر جهان به‌سمتِ حاکمیت مجازی و حکمرانی مجازی و سایبری باشند که فضایی مدیریت‌پذیرتر، خشک‌تر و سخت‌تر است.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی شنبه ۳ فروردین طی سخنانی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ادعا کرد که ویروس کرونا در آمریکا ساخته شده و احتمال داد که ممکن است آمریکا در صدد ارسال دارویی برای «گسترش بیشتر بیماری» یا «ماندگار شدن ویروس» باشد. خامنه‌ای حتی این ادعا را مطرح کرد که ممکن است نوعی از ویروس کرونا صرفاً برای ایران ساخته شده باشد. رهبر جمهوری اسلامی در فرازی از این سخنان با تکیه بر قسمتی از آیه ۱۱۲ سوره‌ انعام به احتمال همکاری جن و انس در شیوع کرونا در ایران هم اشاره کرد:

«هم دشمنان جنی هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می‌کنند، سیستم‌های اطلاعاتی خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می‌کنند.»

میرباقری در ادامه نظراتش که بر مبنای سست همکاری «جن و انس» در پی‌ریزی سامان تازه برای جهان بنا شده، احتمال داد که قرنطینه که متضمن توقف نمازهای جماعت و جمعه و تعطیلی حرم‌ها از خراسان تا دمشق است و حتی حج را به محاق برده و لذا در یک معنای وسیع‌تر سبب تعطیلی و از رونق افتادن متولیان دین شده، به  یک موقعیت پایدار در جهان تبدیل شود. میرباقری که ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم را هم به عهده دارد و از «نظریه‌پردازان» در موضوع نسبیت بین علم و دین است، واهمه‌هایش از جهان بعد از کرونا را که در آن کسب و کار مذهب تعطیل شده باشد به عنوان یک احتمال بیان کرد:

«همان‌طور که بحرانِ جنگ جهانی اول و دوم، بستر جامعه جهانی را برای پذیرش یک نظم جدید با ادعای صلح پایدار مهیا کرد، این فضای ناامنِ کنونی هم می‌تواند جامعه جهانی را برای پذیرش یک پیشنهاد جدید برای تحققِ یک نظم مادی و ایجاد حکمرانی مجازی مهیا کند.»

بعد از این مقدمات میرباقری سپس سراغ اصل مطلب رفت:

«شبکه نیروهای جوان و فعال و به‌خصوص نیروهای آتش به اختیار و نخبگان باید به‌دنبال یک طراحی همه‌جانبه و سازوکار جامع در مقابلِ این پدیده [قرنطینه خانگی] با ابعادی که برای آن مفروض است، داشته باشند و در برنامه‌های خود، علاوه بر حوزه بهداشت و حوزه جنگ‌های بیولوژیکی که بخشی از کار هستند، به این فرضیه‌ها هم توجه کنند.»

که یعنی نیروهای آتش به اختیار در شبکه‌های مجازی مبلغ و مروج نظر توطئه‌پندار رهبر جمهوری اسلامی درباره همکاری و دسیسه جن و انس باشند.

چند روز بعد از سخنرانی خامنه‌ای درباره همكاری جن و انس برای شیوع کرونا شایعه‌ای درافتاده بود که وزارت اطلاعات بخشی را برای مقابله با اقدامات اجنه راه‌اندازی کرده است. دفتر وزیر اطلاعات اما این شایعه را تکذیب کرد.

در ایالات متحده آمریکا بیش از ۱۸۸ هزار نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. کاخ سفید هشدار داده که ممکن است در آمریکا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دهند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • "...شعله هایش به سرعت دامن کشورر را خواهد گرفت"

    نامه هشدارآمیز وزیر بهداشت خطاب به رئیس جمهور ▪️وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور درباره دستورالعمل ابلاغی وزارت صمت برای بازگشایی مشاغل و مراکز کسب و کار هشدار داد ▪️سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن هشدار نسبت به عواقب این دستورالعمل نوشت: قویا اعلام می کنیم هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیر دولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، شعله هایش به سرعت دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

  • خووودرووو

    نمیدانم چه موجوداتی در این چهل بر ایران حکومت کردند؟ هر چه منتقدان حتی داخلی خودی، انتقاد کردند خودروسازی نداریم و فقط چند ده هزار مشغوا مونتاژکاری هستند و برای آنها فرقی نمیکند بنز یا پراید مونتاژ کنند، اما به محض خبر انتقاد به این موجودات حاکم بیشتر لج میکنند و جلوی واردات خودرو به ایران میگرند! آ وقت صدها میلیارد دلار خسارت جانی و مالی طی 40 سال مردم متحمل میشوند

  • حقیقتگو

    خبره ای که این شکل وشمایل دااره اگر حکومت اخوندی صندالی بهش نداده بود کنار کدام کوچه و خیابان ومحله ای داشت گدائی میکرد...یادم نمی رود بسیاری ازجمله این خبره حکومتی با قاب عکسی ازحضرت علی و گلاب دانی هرهفته و بدفعات ازمحله ما درتهران گذر میکردند و هربار به رهگذاران قاب عکس را نشان میداند و درجهت پدران ومادرشان دعا میکردند که شاید دستی به جیبی رود و پولی به آنها داده شود ...پول گدائی را که میگرفتند بازبساط دعا خواندن ها راه می انداختند که خدا لطف ومرحمتان را زیااد کند...خدا عمرطولانی به شما و پدر ومادرتان بدهد وبعد هم چند قطره گلابی را به رهگذر می پاشاندند ...بله خبره های آن زمان گداهای عبابردوش و روضه خوان ها تک تومانی درگورستان ها بودند ...که پیمان گوادلوپ به رهبری امریکا واروپا بود گدایان عبابردوش ولگرد را ازگدائی کردن به حکومت کردن و مجلس خبرگان نشین رسانید ...جادوگرهای حرفه ای هستند که برنامه های آنچنانی تلویزونی دارند که با خلاقیت و توانائی جادوگری شان ازدرون کلاه خالی به یکباره خرگوشی بیرون می آورند .وتماشگران که سرگرم شده ولذت می برند ولی تماشاگران با فهم و شعوری که دارند بدرستی واقفند که جادوگر انسانی همانند آنها وهیچ قدرت ماورای طبیعه ندارد تنها خلاقیت وقدرتش در پنهان کردن و جذب افکارتماشاگران به امورانحرافی است ...حالا جادوگران اسلامی که عبا وعمامه را برای منحرف افکارمردم و چپاول انها استفاده میکردند و سوره ها و آیات را نشان میداند و ازقدرت ماوری طبیعه پیامبراسلام و دوازده امامش چهل سال می گفتند هویت شان فاش شده است که انسانی بوده وهستند که تهی ازتمام علم ودانش وبرای داشتن پست ومقام ودرامدهای آنچنانی و زندگی مرفه که حتی با هیچ طراح هواپیمائی قابل مقایسه نیست عبا برتن پوشانده و عمامه ای برسر گذاشته اند...باید ازخبره با این شکل وشمایل پرسید چرا ازجادوی های ماورای طبیعه اسلام داروئی برغیله ویروس کرونا و اجنه با تنها یک رکعت نماز ظاهرنمی کنی ؟ !! این گداهای عبابردوش آن زمان قاب عکسی داشتند و گلاب دانی برای گول زدن و اخاذی مردم ...حالا برای گول زدن اجنه و غیره را ازلال عبایشان بیرون می آورند ....تفاوت را چه باید گفت که جادوگران تلویزونی بعد ازگذشت چند دقیقه سرگرم کردن تماشاگران شان بپایان میرسید و تماشگران دانسته که تمامی موردهای جادوگریشان تماشگری نمی تواند سالها گول بزند ...ولی مردم چندده میلیونی ایران نتها چهل سال به تماشای جادوگران عبابردوش مشغولند بله کشوررا هم دربست به جادوگرهای عبابردوش درمقابل هزینه جادوگریشان با خدای اسلام تقدیم کردند که برایشان بی وقفه جادوگری کنند و مهملات آنچنانی اجنه را ظاهر کند...عمامه وعبایش را بردارید و برهنه اش کنید و به درون دستگاه عکس برداری بدنی واردش کنید ...دستگاه عکسی نشان خواهد که یک موجود انسان نما است و هر آنچه بدن انسانی دارد بدن آخوند هم دارد ولی مغزش دگرگونی آنچنانی و شباهت به مغز روباه ها وگرگ ها دارد!!!مجلس خبرگان درحقیقت مجلس روباه ها وگرگ هاست ..

  • محمد ثانوی گروسی

    آخه تا الان که در بین کشورهای دنیا ایران بهترین عملکرد در مقابله با بیماری کرونا رو داشته

  • جن کرونازده

    بعد از شنیدن این سخنان گهربار از فرماندهء بسیج محلمون پرسیدم : - آقا یعنی چی این آتش به اختیار ؟ - گفت هیچی داش ، یعنی دوتا گوجه با یه خیار