ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: آمریکا مقصر اصلی شیوع کرونا در دنیاست

علی شیرازی ادعا کرد همه‌گیری کرونا در جهان جنگ بیولوژیکی است که آمریکا علیه ایران و چین به راه انداخته اما در پایان به نفع ایران تمام می‌شود.   

علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادعا کرد همه‌گیری کرونا در جهان جنگ بیولوژیکی است که آمریکا علیه ایران و چین به راه انداخته اما در پایان به نفع ایران تمام می‌شود.

علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس

علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس دوشنبه ۱۸ فروردین با انتشار یادداشت مطولی با عنوان با عنوان «جنگ بیولوژیک استکبار؛ به ضرر ایران یا آمریکا؟» آمریکا را به راه‌اندازی جنگ بیولوژیک متهم کرد. شیرازی در بخشی از این یادداشت بدون ارائه هیچگونه مدرک مستدلی نوشت:

« ویروس کرونا در حقیقت جنگی بیولوژیک علیه چین و جمهوری اسلامی ایران است. هدف تضعیف روحیه‌ مردم ایران یا شکست نظام اسلامی است. گرچه ما معتقدیم این جنگ نیز مثل سایر جنگ‌هایی که علیه ایران اسلامی و جبهه‌ مقاومت شکل پذیرفت، پایان‌اش با توسعه‌ قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.»

 نخستین بار علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی شنبه ۳ فروردین طی سخنانی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ادعا کرد که ویروس کرونا در آمریکا ساخته شده و احتمال داد که ممکن است آمریکا در صدد ارسال دارویی برای «گسترش بیشتر بیماری» یا «ماندگار شدن ویروس» باشد. خامنه‌ای حتی این ادعا را مطرح کرد که ممکن است نوعی از ویروس کرونا صرفاً برای ایران ساخته شده باشد. رهبر جمهوری اسلامی در فرازی از این سخنان با تکیه بر قسمتی از آیه ۱۱۲ سوره‌ انعام به احتمال همکاری جن و انس در شیوع کرونا در ایران هم اشاره کرد:

«هم دشمنان جنی هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می‌کنند، سیستم‌های اطلاعاتی خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می‌کنند.»

تا یک ماه قبل از آن تاریخ خامنه‌ای در سخنانی که به مناسبت پایان رأی‌گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایراد کرد حتی منکر همه‌گیری کرونا در ایران شد. انکار تا ۸ اسفند که کشته‌ها در قم چنان افزایش یافت که دیگر جایی برای انکار باقی نمی گذاشت ادامه یافت.

آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی که چکیده و خلاصه‌ای از آن چهارشنبه ۱۳ فروردین در خبرگزاری امنیتی فارس منتشر شد احتمال داد که همه‌گیری جهانی کرونا در پشت صحنه هدف «جدی و مهمی» را دنبال می‌کند و آن هم عبور دادن جامعه بین‌المللی از وضعیت کنونی به نظم تازه‌ای است.

تا دوشنبه ۶ آوریل/ ۱۸ فروردین در ایالات متحده آمریکا بیش از ۳۳۶ هزار ابتلای قطعی به کووید ۱۹ شناسایی شده و تاکنون ۹۶۲۰ نفر هم در آن کشور جان خود را در اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رحمان

    آمریکا مقصر اصلی ریشه دواندن و ریشه گرفتن و باقی ماندن شماست. آمریکا مقصر اینه که تو الان با اون لنگ‌ ت زنده ای و داری نفس میکشی. آمریکا قدرت اینو داره که تو همین ایران سالی دو تا سه تا از شما رو به اسفل السافلین بفرسته و نفرستاده تاحالا. زاست میگی که آمریکا مقصره.

  • طاهر

    اين نوابغ كلم پيچ شده اونوقت عقلشون قد نداد تا كلاهشون را قاضي كنند وبا بينش وسيعي كه دارند متوجه بشوند كه ويروس ساخت آمريكا چرا دامان خودشانرا گرفته؟ اگر به جايي رسيده ايد كه ميخواهيد به اين بهانه جنگ بيولژيك براه بياندازديد به بيراهه نزنيد ومعطل نكنيد با اين مزخرفات كسي در آينده حق به جانب تروريستهاي مقاومت نخواهد داد پس از سالها دورزدن جامعه جهاني ومردم ايران ،همه هم ميدانند فتواهاي فريبكارانه قبلي در مورد مشروع نبودن اين اعمال تعهداتي گمراه كننده بيش نبوده است