ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده سپاه از دستگاه «ویروس‌یاب» کرونا رونمایی کرد

سردار پاسدار سلامی ادعا کرد «دانشمندان بسیجی» دستگاهی ساخته‌اند که می‌تواند نه تنها ویروس کرونا بلکه هر ویروسی را از راه دور و بدون خون‌گیری در ۵ ثانیه شناسایی کند.

سردار پاسدار سلامی ادعا کرد «دانشمندان بسیجی» دستگاهی ساخته‌اند که می‌تواند نه تنها ویروس کرونا بلکه هر ویروسی را از راه دور و بدون خون‌گیری در ۵ ثانیه شناسایی کند.  سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد این دستگاه را سازمان غذا و دارو تائید نکرده است.

سردار پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران همراه با غلامرضا سلیمانی، فرمانده سازمان بسیج چهارشنبه ۲۷ فروردین در مراسم رونمایی ویژه‌ای شرکت کرد: رونمایی از دستگاهی که بسیجی‌ها ساخته‌اند و ادعا می‌کنند قدرت تشخیص ویروس کرونا در محیط را دارد، آن هم با استفاده از ایجاد میدان مغناطیسی. به گزارش خبرگزاری تسنیم فرمانده سپاه گفت:

«اساس این دستگاه این است که با استفاده از ایجاد میدان مغناطیسی یعنی استفاده از ویروس دوقطبی که داخل این دستگاه تعبیه می‌شود، هر نقطه‌ای از محیط تا شعاع صد متر که آلوده باشد آنتن این دستگاه در مقابل آن قرار می‌گیرد و در عرض ۵ ثانیه موفق می‌شود که نقطه آلوده را کشف کند.»

در مراسم رونمایی از این دستگاه نوظهور در حالی که سلامی مقابل میکروفن حرف می‌زد، یک پاسدار دستگاه ساخته شده را که در ابعاد یک وسیله آشپزخانه و مجهز به یک آنتن است در دست گرفت و آن را رو به مجری صدا و سیما و فرمانده سپاه پاسداران قرار داد. هیچ اتفاقی نیفتاد. سلامی در همان حال در ادامه سخنانش گفت:

«این دستگاه نیاز به خون‌گیری ندارد و از راه دور انجام و هوشمندانه عمل می‌کند یعنی برای غربالگیری انبوه استفاده می‌شود و سطوح آلوده و افرادی را که آلوده هستند را کاملا تشخیص می‌دهد و در عین حال برای ضدعفونی‌های هوشمند هم پاسخ می‌دهد که بی‌جهت نقاط غیرآلوده ضدعفونی نشود.»

فرمانده سپاه ادعا کرد که این «پدیده علمی شگفت‌انگیز» در بیمارستان‌های مختلف آزمایش شده و بیش از ۸۰ درصد دقت دارد و  مبنای خوبی برای تشخیص هر نوع ویروس است.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در نشست خبری ویدیویی خود در پاسخ به خبرنگار آناتولی درباره ساخت دستگاه ویروس‌یاب کرونا گفت:

«اگر این دستگاه از سوی وزارت بهداشت تائید شده بود حتما در گزارش رونمایی آن اعلام می‌شد. مرجع تائید وزارت بهداشت است. این دستگاه را سازمان غذا و دارو تائید نکرده، اگر تائید بشود مجوز تولید انبوه می‌دهیم.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی شنبه ۳ فروردین طی سخنانی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد با تکیه بر قسمتی از آیه ۱۱۲ سوره‌ انعام احتمال داد که جن و انس دست در دست هم ویروس کرونا را در ایران همه‌گیر کرده‌اند. علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس هم حدود دو هفته قبل ادعا کرده بود همه‌گیری کرونا در جهان جنگ بیولوژیکی است که آمریکا علیه ایران و چین به راه انداخته اما در پایان به نفع ایران تمام می‌شود. روز گذشته آیت‌الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان در نامه‌ای به شورای مشورتی ادیان سازمان ملل پیشنهاد داد روزی به عنوان «روز جهانی دعا برای رفع ویروس کرونا» در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایوب بهبودی فر

    سلام ..این دستگاه .هنوز خیلی کار داره .میشه بگید چقد وقت گذاشته شده رو ی این دستگاه .بااین دستگاه دی ان ای هم براحتی میشه تشخیص داد ..خیلی کارای دیگه داره ..کپی برداری تا چقد

  • نظر انجمن فیزیک ایران درباره دستگاه ويروس ياب سپاه پاسداران

    نظر انجمن فیزیک ایران درباره دستگاه ويروس ياب سپاه پاسداران ▪️چنين ادعاي باورناپذير و در حد داستانهاي تخيلي و علمي است ▪️مهم‌ترین نهاد دانشگاهی فیزیک ایران، می‌گوید بر فرض محال اگر این وسیله کار کند یعنی مرزهای علم را جابه‌جا کرده‌ ▪️انجمن فیزیک ایران امروز در یادداشتی که در وب‌سایت آن منتشر شده اعلام کرده: ▪️ «در روزهای اخیر خبرهایی از برخی رسانه‌های رسمی درباره «اختراع بدیع» وسیله‌ای برای تشخیص آلودگی به‌ کرونا از راه دور منتشر شده. در بیان این خبر به‌عبارت‌هایی با ظاهر علمی مانند «امواج الکترومغناطیس»، «دوقطبی‌های مغناطیسی و الکتریکی» و دیگر عبارت‌هایی از حوزه فیزیک اشاره شده. ▪️ اکنون روش‌های تشخیص و شناسایی با استفاده از مشخصه‌های فیزیکی مواد در علم فیزیک بسیار پر کاربردند ولی دانش بشری در حال حاضر توان شناسایی و آشکارسازی ذراتی با ابعاد حدود ۱۰۰نانومتر را از راه دور ندارد و چنین ادعایی باورناپذیر و در حد داستان‌های علمی و تخیلی است. این ادعا آن‌قدر از علم دور است که انجمن فیزیک ایران آن را در مجموعه ادعاهای شبه‌علم دسته‌بندی می‌کند. ▪️ اگر با احتمال نزدیک به‌صفر این وسیله کار کند، از آن‌جا که با دانش روز بشر هم‌خوانی ندارد، مخترعان نه‌تنها برای آشکار‌سازی یک ویروس که برای جابه‌جاکردن مرزهای دانش بشری باید از مجامع علمی در جهان تشویق شوند. ▪️ انجمن فیزیک ایران در راستای رسالت علمی‌اش و اگر مخترعان وسیله مذکور هنوز بر ادعای‌شان اصرار دارند آماده است با دریافت مستندات شیوه کار و آشکار‌یابی وسیله ادعایی، آن را در اختیار متخصصان و دانشمندان این حوزه برای داوری علمی قرار دهد.» ▪️انجمن فیزیک ایران، نهاد استادان دانشگاهی فیزیک ایران، از سال ۱۳۱۰ با حضور فیزیک‌دانانی چون رضازاده شفق، محمود حسابی، عیسی صدیق‌اعلم و... برپا شده و پس از انقلاب و از سال ۱۳۶۴تاکنون ۱۳مجمع‌عمومی و هیات‌مدیران داشته، کنفرانس‌های سالانه فیزیک ایران، از مهم‌ترین روی‌دادهای ملی است که دهه‌ها این انجمن برپا کرده است @ordoyekar‎

  • سران رژیم باید محاکمه و مجازات بشوند.

    تک تک سران رژیم را به جرم پنهانکاری دربارە شیوع ویروس کرونا در ایران باید محاکمه و مجازات کرد. معاون هماهنگ کننده ارتش بعداز مرگ هزاران نفر و ابتلای چند صد هزار نفر تازه به این جنایت اعتراف می کند و می گوید : ما در تاريخ ۲۹ دیماه متوجه شيوع ويروس در کشور شديم. ما در باره شیوع این ویروس پیش از 22 بهمن و دوم اسفند هشدار داده بودیم.

  • دکتر قاسم شعله سعدی وکیل دادگستری

    اعلام جرم دکتر قاسم شعله سعدی وکیل دادگستری علیه دولت و رئیس جمهور به اتهام قتل شهروندان از طریق پنهان کاری در باره شیوع ویروس کرونا سخنان قاسم شعله سعدی را بشنوید. ◾️▫️ دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران، آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد از اوایل دیماه بلکه از اواخر آذرماه سال قبل قضیه ی ویروس کرونا را به مقامات ارشد کشور از جمله ریاست جمهور اطلاع داده بود ▫️آقای دکتر سعید نمکی نیز گفته است از بیست و نهم بهمن ماه سال قبل مشخصاً از وجود این ویروس خطرناک اطلاع یافتند ▫️ چرا دولت با تقاضای به تعویق انداختن برگزاری انتخابات مجلس مخالفت نمود. دولت، بر عکس توصیه ها مردم را دعوت به حضور در پای صندوق های رای کرد با اینکه میدانستند تجمع مردم در این مراکز میتواند بسیار بسیار موثر در توسعه ی‌این ویروس کشنده باشد. ▫️به‌نظر میرسد که رئیس جمهور و دولت از وظایف قانونی خودشان نه تنها تخلف کرده اند بلکه مرتکب جرم قتل شده اند . ▫️دادستان محترم تهران، اینجانب علیه رئیس جمهور و وزرا به اتهام قتل شهروندان اعلان جرم می نمایم. تقاضا دارم نسبت به پیگرد کیفری آنان دستور.

  • دکتر آرش علایی

    در اوایل فروردین ماه 400 هزار نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا بوده اند. ◾️دکتر آرش علایی مدیر موسسه بین‌المللی سلامت و آموزش در نیویورک در این باره می گوید : به احتمال نزدیک به واقعیت در اوایل فروردین 400 هزار نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا بوده اند و اعتبار دستگاه کرونا سنج سپاه پاسداران را زیر سئوال برد. #

  • Babak

    انجمن فیزیک ایران: در حال حاضر دانش بشری توان شناسایی و آشکارسازی ذراتی با ابعاد حدود ۱۰۰ نانومتر را از راه دور ندارد و چنین ادعایی باورناپذیر و در حد داستان‌های علمی و تخیّلی است. وزارت خارجه آمریکا در توییتی از سلامی پرسیده آیا ممکن است بعد از این اختراع شما یک دستگاه جّن‎یاب هم بسازید؟

  • reza

    سپاه چه طوریه یه ویروس به اندازهء نانومتری رو ازفاصلهء صد متری تشخیص میده!؟ ولی هواپیما به اون بزرگی رو نتونست تشخیص بده! آرتیمس؛ توانا

  • نقل از مجتبی

    اگه بیماران را از ۱۰۰ متری تشخیص میده پس چرا همه شون ماسک زده اند؟

  • علی اره میره

    همه اش داروغه سپاه با هوش کم و دزد

  • جنون سیستماتیک

    پولی را که شیرهٔ جان مردم است برداشته‌اند، مشخص نیست با چه میزان پول‌شویی در نهایت یک سپر اختراع کرده‌اند، که از طریق امواج الکترومغناطیسیِ ویروسها قرار است محیط کرونایی را شناسایی کند. دست آخر نتیجه این شده که درست در کنار همین اختراع ناب! این‌گونه ماسک بر صورت گذاشته‌اند. خب شما که سپر به این قدر قدرتی در دست دارید یعنی نمی‌دانید الان آن‌جا عاری از ویروس است یا نه که ماسک می‌زنید؟ #جهش_تولید #جنون_سیستماتیک #چگونه_پولشویی_کنیم #پول_مردم_خرج_چه_میشود @sarkhatism

  • سامان

    این روزها مین‌های پدالی سپاه که در 5 سال اخیر در مناطق وسیعی از غرب کشور کاشته شده‌اند جان هموطنانمان را می‌گیرد. از آن سوی دیگر، همین نیروی نظامی، اطلاعاتی، فرهنگی، تجاری، که وظیفه ذاتی آن دفاع از مرزهاست، در حال ساخت تجهیزات پزشکی است!!! جالب تر از همه اینکه بعضی از نیروهای اطلاعات سپاه، در وبسایتهای مختلف با اعتراض به مینهای کاشته شده زمان جنگ (برای انحراف اذهان عمومی از این مسئله که آن مین ها در زمان جنگ کاشته شده اند) سعی در لاپوشانی جنایتهای اخیر سپاه دارند. در حالیکه مین های پدالی که اخیراً منفجر می شوند ساخت جمهوری اسلامی است، و در زمان جنگ مین های استفاده شده ، خرید خارجی بودند و تولید داخلی نداشتیم. کسی به این آقای همه فن حریف جنایتکار (فرمانده به اصطلاح سپاه) بگوید اگر شما می خواهید کاری کنید، لطفا بروید مینهای کاشته شده تان را که در این 5 سال اخیر کار گذاشته اید خنثی کنید. کرونا پیش کش شما و هواپیمایی تان (ماهان)! ضمن قلم بدستان جیره خوار که در خبرگزاریهای مختلف با نام دفاع از مردم و به کام جنایتکاران در حال نوشتن و اشک تمساح ریختن برای بدنهای قطع شده فرزندان این آب خاک هستند بدانند که نان در خون مردم می زنند.

  • "هواپیمای ۳۰ متری را از موشک ۶ متری تشخیص ندادند"

    سرلشگر سلامی، فرمانده کل سپاه گفته: بسیحیان دانشمند و بااخلاص برای اولین بار در جهان دستگاهی نوظهور و منحصر به فرد ساختند که می‌تواند به شعاع صد متر هر نقطه‌ که آلوده به ویروس باشد را در مدت ۵ ثانیه شناسایی کند. این دستگاه نیازی به گرفتن خون ندارد و از راه دور این تست را انجام می‌دهد.. ▪️پ.ن: حسین رزاق در رابطه با این خبر به نکته جالبی در توئیتر اشاره کرده و نوشته: «صد روز از صبحی که هواپیمای ۳۰ متری را از موشک ۶ متری تشخیص ندادند گذشت، اما امروز با اخلاصی مثال زدنی ویروس ندیدنی را از فاصله‌ی صدمتری تشخیص میدهند، آنهم با آنتن رادیو دو موج! به کوری چشم ضدانقلاب.».

  • بردیا

    در لینک بالا از محتوا و عمل کرد دستگاه بالا آگاه میشوید. اینگونه رفتار که کسی آنچنان مخبط و شارلتان و به شکل ترسناکی ابله است ، بطوریکه دیگران را یک عده حمار میبیند ، مشمئز کننده میباشد . شخصاً با این نوع دستگاهها کار کرده ام . بدرد هر کاری بخورد ، بدرد ویروس پیدا کردن نمیخورد.

  • کیوان

    ZERESHK ... و دیگر هیچ ...

  • کریم

    خوب یا بد . ساختیم و ابن یعنی شروع .... حالا شما هر چی می خوابن بگبن کار جن یا انس ... خودتون می دونید رهبری ایران فعلا قوی ترین نرد در منطقه است .......