ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استعفای امام جمعه ایرانشهر در پی انتشار فیلم پول پخش کردن او در میان کارگران

در پی انتقادهای گسترده به فیلمی از امام جمعه ایرانشهر در شبکه‌های اجتماعی که او را در حال پخش کردن پول بین کارگران نشان می‌داد، رسانه‌های داخل کشور نوشته‌اند که او مجبور به استعفا شده است.

رسانه‌های داخل کشور نوشته‌اند که در پی انتشار فیلمی از امام جمعه ایرانشهر که او را در حال پخش پول در میان کارگران نشان می‌داد، این حجت‌الاسلام مجبور به استعفا شده و با استعفای او نیز موافقت شده است.

حجت‌الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی

به دنبال انتقاد از حجت‌الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل انتشار فیلمی از پخش پول او در میان کارگران، این امام جمعه در نامه‌ای ضمن استعفای خود گفت قصد کمک به کارگران را داشته است.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، ابطحی ضمن عذرخواهی از مردم ایرانشهر گفته است: «صرفاً قصد کمک به کارگران را داشته و از مردم ایرانشهر که اسباب تکدر خاطر آنان فراهم شده، پوزش می‌خواهم.»

به‌تازگی فیلمی از سیدشجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر منتشر شد که نشان می‌داد او در خودرو نشسته و در حال پخش اسکناس‌های ۱۰ هزار تومانی بین کارگران بیکار است و راننده او نیز از این کمک فیلمبرداری می‌کند.

گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی اقدام امام جمعه ایرانشهر را با هر نیتی «تحقیرآمیز و نفرت‌انگیز» خواندند و مشکل را در ساختار توزیع ثروت کشور دانستند. آن‌ها چنین صدقه‌هایی را برای حل مشکلات اقتصادی عمیق در میان اقشار کم‌درآمد توهین‌آمیز دانستند.

گفته می‌شود استعفای امام جمعه ایرانشهر مورد موافقت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور قرار گرفته است اما مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در سیستان و بلوچستان گفت: «استعفای امام جمعه ایرانشهر به دفتر زاهدان ارسال نشده احتمالاً بطور مستقیم به شورا ارسال شده است.»

سیدشجاع الدین ابطحی از جمله نیروهای اصولگرا به‌شمار می‌رود که بارها هم علیه حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی و هم اصلاح‌طلبان سخن گفته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.