ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رسانه‌های کره جنوبی: وضعیت جسمانی رهبر کره شمالی وخیم است

کیم جونگ اون بر خلاف سال‌های گذشته امسال در جشن تولد کیم ایل سونگ پدربزرگش و بنیانگذار حکومت کره شمالی شرکت نکرد. اکنون گفته می‌شود که او به ناراحتی قلبی دچار شده است.

رهبر کره شمالی مدتی است در مجامع عمومی، از جمله در مراسم جشن تولد کیم ایل سونگ پدربزرگش شرکت نکرده است. یک وب‌سایت مخالفان حکومت کره شمالی و برخی رسانه‌های کره جنوبی می‌گویند او عمل جراحی قلب کرده و وضعیت جسمانی‌اش وخیم است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

وب سایت NK Daily متعلق به فعالان فراری مخالف حکومت کره شمالی که در کره جنوبی فعالیت دارد اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر ۳۶ ساله کره شمالی عمل جراحی قلب کرده و وضعیت جسمانی‌اش وخیم است.

به‌گزارش این وب‌سایت، کیم جونگ اون ۲۴ فروردین / ۱۲ آوریل پس از انجام عمل جراحی قلب به ویلای شخصی خود در استان هیانگ سان منتقل شده است.

کیم جونگ اون، امسال بر خلاف سال‌های گذشته در مراسم جشن تولد کیم ایل سونگ، پدربزرگش و بنیانگذار حکومت کره شمالی که هفته گذشته برگزار شد، شرکت نکرد. او آخرین بار ۲۳ فروردین / ۱۱ آوریل در نشست دفتر سیاسی حزب کارگران، حزب حاکم این کشور، شرکت کرده بود.

با این‌که این خبر را برخی رسانه‌های کره جنوبی و آمریکا بازتاب داده‌اند، با این حال یک منبع دولتی کره جنوبی به یونهاپ، خبرگزاری این کشور گفت هیچ علائم غیرعادی یا نشانه‌ای در رابطه با سلامتی رهبر کره شمالی تا کنون مشاهده نشده است. خبرگزاری کره جنوبی گفته است که چاقی و بیماری قلبی کیم جونگ اون چنین شایعاتی را دامن می‌زند.

یک مقام آمریکایی نیز به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته است واشنگتن گزارش‌ها درباره وضعیت رهبر کره شمالی را به دقت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    «رشانه های کرۀ جنوبی»!!! اساس! تصویر جهنم گون و اغراق آمیز دربارۀ کرۀ شمالی را همین رسانه های کرۀ جنوبی ایجاد کرده اند. هدف آنها این است که آمریکا را مجاب به سرمایه گذاری در کرۀ جنوبی در برابر غول بی شاخ و دمی به نام کرۀ شمالی کنند و گویا موفق هم شده اند. عمدۀ اخباری که دربارۀ کرۀ شمالی منتشر می شود مصداق بارز «حادواقعیت» است.