ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مریم ابراهیم‌وند در اعتراض به ادامه بازداشت خود اعتصاب غذا کرده است

مریم ابراهیم‌وند، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما که از تیرماه ۹۷ به صورت بلاتکلیف در بازداشت به‌سر می‌برد، از روز دوشنبه ۱ اردیبهشت در اعتراض به تداوم بازداشت و بلاتکلیفی در بند زنان زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده است.

مریم ابراهیم وند، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما که از تیرماه ۹۷ به صورت بلاتکلیف در بازداشت به‌سر می‌برد، از روز دوشنبه ۱ اردیبهشت در اعتراض به تداوم بازداشت و بلاتکلیفی در بند زنان زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده است.

مریم ابراهیم‌وند، از تیر ۱۳۹۷ در زندان نگهداری می‌شود.

به گزارش «هرانا» این زندانی در اعتراض به تداوم بازداشت و بلاتکلیفی، عدم برخورداری از حق داشتن وکیل، عدم اجازه مطالعه پرونده و دخالت نهادهای امنیتی در روند رسیدگی به پرونده خود اعتصاب غذا کرده است.

ابراهیم وند در شهریورماه ۱۳۹۵ توسط ماموران اطلاعات سپاه در محل کار خود در تهران به دلیل تهیه فیلم «۲۴ سپتامبر» بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد.

 او ۳۵ روز در سلول انفرادی بازداشتگاه نگهداری و پس با پایان مراحل بازجویی، با تودیع قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی (به صورت وجه نقد) از بازداشتگاه این نهاد امنیتی آزاد شد.

ابراهیم‌وند ۳۱ تیرماه ۹۷ با تماس تلفنی به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در همانجا بازداشت و به بند دو الف سپاه در زندان اوین منتقل شد.

مسئولان قضایی و امنیتی پس از یک ماه بازجویی برای این کارگردان و تهیه کننده سینما قرار وثیقه ۱۰ میلیون تومانی صادر کردند اما مانع آزادیش شدند.

ابراهیم‌وند ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ بدون اطلاع قبلی از زندان قرچک ورامین به بند زنان زندان اوین منتقل شد و همچنان در زندان نگهداری می‌شود.

در کارنامه او مشارکت در جشنواره‌های فیلم حکومتی و ساخت و تولید آثار سفارشی برای نهادهای مذهبی از جمله سازمان حج و زیارت نیز به چشم می‌خورد. او در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز به عنوان جوان‌ترین نامزد نام‌نویسی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.