ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهاجمان مسلح به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل حمله کردند

طالبان مسئولیت این حمله را نپذیرفت.

حمله مسلحانه به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل ۱۳ کشته و دست کم ۱۵ زخمی به جا گذاشت. پلیس افغانستان با کشتن سه مرد مسلح مهاجم به این حمله پایان داد. طالبان با صدور بیانیه‌ای دخالت خود در این حمله را رد کرد.

سه مرد مسلح به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل حمله بردند و ۱۳ نفر از جمله دو نوزاد را کشته و ۱۵ تن دیگر را زخمی کردند. عکس از توییتر

براساس اعلام وزارت کشور افغانستان حوالی ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت مرکز درمانی صد تختی دشت برچی در غرب کابل مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است. طبق این اطلاعیه به دنبال یک انفجار در ورودی بیمارستان سه مهاجم مسلح وارد بیمارستان شده و ۱۳نفر از جمله دو نوزاد را کشته و ۱۵ تن دیگر را زخمی کرده‌اند.

به نوشته خبرگزاری الجزیره وزارت کشور افغانستان در آخرین اطلاعیه خود خبر از کشته‌شدن سه مرد مسلح به‌دست نیروهای امنیتی افغانستان داد که پس از درگیری با مهاجمان بیمارستان را تخلیه کرده‌اند.

ساعاتی پس از این حمله گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای دخالت خود را در این حمله رد کرد. هنوز هویت عاملان این حمله مشخص نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.