ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو زندانی زن به اعتصاب غذا پايان دادند

<p>محبوبه کرمی و راحله ذکايی، دو تن از زندانيان سياسی در ايران که از چند روز پيش دست به اعتصاب غذا زده بودند، به اعتصاب غذای خود پايان دادند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای کلمه،&nbsp; مقام&zwnj;های زندان اوين به زندانيان سياسی زن هشدار داده&zwnj;اند در صورتی که به اعتصاب غذا پايان ندهند، &quot;ممنوع&zwnj;الملاقات خواهند شد و به سلول انفرادی منتقل می&zwnj;شوند&quot;.</p> <p>&nbsp;</p> <p>کلمه گفته است همچنان هشت زندانی ديگر يعنی بهاره هدايت، نازنين ديهيمی، ژيلا بنی&zwnj;يعقوب، شيوا نظرآهاری، مهسا امرآبادی، حکيمه شکری، ژيلا کرم&zwnj;زاده مکوندی و نسيم سلطان&zwnj;بيگی در اعتصاب غذا به سر می&zwnj;برند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين زندانيان از شش روز پيش و پس از آنکه از سوی مأموران زندان مورد بازرسی قرار گرفتند، دست به اعتصاب غذا زدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين اعتصاب&zwnj;کنندگان می&zwnj;گويند مأموران در هنگام بازرسی، آن&zwnj;ها را &quot;هتک حرمت&quot; کرده&zwnj;اند و &quot;آزار جنسی&quot; &zwnj;داده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر زندانی در ايران که از دو هفته پيش در اعتصاب غذا به&zwnj;سر می&zwnj;&zwnj;برد، به بند امنيتی ۲۰۹ منتقل شده است</p> </blockquote> <p>اين زندانيان از مسئولان زندان خواسته&zwnj;اند مأموران بازرسی را مورد تنبيه قرار دهند. زندانيان سياسی زن همچنين خواهان &quot;عذرخواهی رسمی رئيس زندان اوين و مسئولان اداره حفاظت اين زندان و همچنين ارائه ضمانت&zwnj;هايی از سوی آنان مبنی بر عدم تکرار چنين رفتارهای شده&zwnj;اند&quot;.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بر اساس گزارش کلمه دو روز پيش نيز تعدادی از اعتصاب&zwnj;کنندگان از جمله مهسا امر آبادی، شيوا نظرآبادی، نسيم سلطان&zwnj;بيگی و ژيلا بنی&zwnj;يعقوب به دليل &quot;افت شديد فشار&quot; به بهداری زندان منتقل شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>کلمه همچنين خبر داده نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر زندانی در ايران که از دو هفته پيش در اعتصاب غذا به&zwnj;سر می&zwnj;&zwnj;برد، به بند امنيتی ۲۰۹ منتقل شده است. ستوده برای سه هفته ممنوع&zwnj;الملاقات شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين فعال حقوق بشر در اعتراض به وضعيتش در زندان از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه دست به اعتصاب غذای تر زده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر ۱۳ شهريورماه ۱۳۸۹ بازداشت شد و به ۱۱ حبس تعزيری، ۲۰ سال محروميت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت از خروج از کشور، محکوم شد. زندان او در دادگاه تجديدنظر به شش سال کاهش يافت.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ستوده بارها در طول اين دو سال به دليل شرايطش در زندان دست به اعتصاب غذای خشک و تر زده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

محبوبه کرمی و راحله ذکايی، دو تن از زندانيان سياسی در ايران که از چند روز پيش دست به اعتصاب غذا زده بودند، به اعتصاب غذای خود پايان دادند.

به گزارش تارنمای کلمه،  مقام‌های زندان اوين به زندانيان سياسی زن هشدار داده‌اند در صورتی که به اعتصاب غذا پايان ندهند، "ممنوع‌الملاقات خواهند شد و به سلول انفرادی منتقل می‌شوند".

کلمه گفته است همچنان هشت زندانی ديگر يعنی بهاره هدايت، نازنين ديهيمی، ژيلا بنی‌يعقوب، شيوا نظرآهاری، مهسا امرآبادی، حکيمه شکری، ژيلا کرم‌زاده مکوندی و نسيم سلطان‌بيگی در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

اين زندانيان از شش روز پيش و پس از آنکه از سوی مأموران زندان مورد بازرسی قرار گرفتند، دست به اعتصاب غذا زدند.

اين اعتصاب‌کنندگان می‌گويند مأموران در هنگام بازرسی، آن‌ها را "هتک حرمت" کرده‌اند و "آزار جنسی" ‌داده‌اند.

نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر زندانی در ايران که از دو هفته پيش در اعتصاب غذا به‌سر می‌‌برد، به بند امنيتی ۲۰۹ منتقل شده است

اين زندانيان از مسئولان زندان خواسته‌اند مأموران بازرسی را مورد تنبيه قرار دهند. زندانيان سياسی زن همچنين خواهان "عذرخواهی رسمی رئيس زندان اوين و مسئولان اداره حفاظت اين زندان و همچنين ارائه ضمانت‌هايی از سوی آنان مبنی بر عدم تکرار چنين رفتارهای شده‌اند".

بر اساس گزارش کلمه دو روز پيش نيز تعدادی از اعتصاب‌کنندگان از جمله مهسا امر آبادی، شيوا نظرآبادی، نسيم سلطان‌بيگی و ژيلا بنی‌يعقوب به دليل "افت شديد فشار" به بهداری زندان منتقل شدند.

کلمه همچنين خبر داده نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر زندانی در ايران که از دو هفته پيش در اعتصاب غذا به‌سر می‌‌برد، به بند امنيتی ۲۰۹ منتقل شده است. ستوده برای سه هفته ممنوع‌الملاقات شده است.

اين فعال حقوق بشر در اعتراض به وضعيتش در زندان از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه دست به اعتصاب غذای تر زده است.

نسرين ستوده، وکيل و فعال حقوق بشر ۱۳ شهريورماه ۱۳۸۹ بازداشت شد و به ۱۱ حبس تعزيری، ۲۰ سال محروميت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت از خروج از کشور، محکوم شد. زندان او در دادگاه تجديدنظر به شش سال کاهش يافت.

ستوده بارها در طول اين دو سال به دليل شرايطش در زندان دست به اعتصاب غذای خشک و تر زده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.