ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در بازار بورس ایران چه می‌گذرد؟

گفت‌و‌گو با مهدی قدسی، پژوهشگر موسسه مطالعات اقتصاد بین‌الملل وین

دلیل رونق بازار بورس در عین بحران اقتصادی چیست؟ آیا رشد بورس از حبابی است که خواهد ترکید؟‌ «زمانه» این پرسش‌ها را با مهدی قدسی،‌ پژوهشگر موسسه مطالعات اقتصاد بین‌الملل وین در میان گذاشت.

آمارها از رشد بازار بورس ایران پس از ورود سهام دولتی به آن خبر می‌دهند. از آغاز سال جاری،‌ سرمایه‌ای که به بورس وارد شده است،‌ ۵۰ درصد از کل سرمایه ورودی سال گذشته بیشتر است. بازار بورس اما در حالی رونق گرفته است که تحریم‌ها و پیامدهای شیوع ویروس کرونا اقتصاد ایران را به بحران انداخته.

چرا دولت در دوران بحران اقتصادی به واگذاری سهام عدالت در بورس پرداخته؟ دلیل رونق بازار بورس در عین بحران اقتصادی چیست؟ آیا رشد ارزش بازار بورس از حبابی است که به زودی خواهد ترکید؟‌  «زمانه» در گفت‌و‌گوی زیر این پرسش‌ها را با مهدی قدسی،‌ دکترای اقتصاد و پژوهشگر موسسه مطالعات اقتصاد بین‌الملل وین در میان گذاشت.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.