ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشت استان در آستانه «پیک ابتلا» قرار دارند

سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به احتمال افزایش آمار بیماران کرونا در لرستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان هشدار داد. کمیته اپیدمیولوژی کووید-۱۹ هم در یک گزارش از صعودی بودن آمار ابتلا در حداقل هشت استان خبر داد.

کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۵۱ تن دیگر را گرفت. شمار یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ هم در نقاط مختلف ایران شناسایی شد. سخنگوی وزارت بهداشت و درمان از احتمال افزایش شمار بیماران در استان‌های لرستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان خبر داد.

کرونا در ایران

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان ایران ظهر یکشنبه ۲۸ اردیبهشت گفت:از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۵۱ بیمار این ویروس فوت کردند.

براین اساس شمار بیماران کرونا در ایران به ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر رسید. این ویروس همچنین از آغاز اسفند، به گفته مقام‌های دولتی جان ۶ هزار و ۹۸۸ نفر را گرفته است.

ستاد ملی مقابله با کرونا ایران از هفته پایانی فروردین محدودیت‌های اندک وضع شده را لغو و بسیاری از واحدهای خدماتی و بازار و مراکز خریدی که تعطیل شده بود را بازگشایی کرد.

بازگشایی این مراکز بدون توجه به هشدار پزشکان و حتی مدیران محلی موجب افزایش شمار بیماران در برخی مناطق، از جمله استان خوزستان و سیستان و بلوچستان شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان وضعیت این استان را «همچنان قرمز» توصیف کرد و گفت: استان‌های لرستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان ممکن است در روزهای آتی شرایط متفاوتی داشته باشند.

کمیته اپیدمیولوژی کووید-۱۹ هم در یک گزارش از صعودی بودن آمار ابتلا در حداقل هشت استان خبر داد. بر اساس این گزارش علاوه بر استان خوزستان که در آن «وضعیت قرمز» اعلام شده است، شمار بیماران در استان‌های مرکزی، لرستان، گیلان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کردستان صعودی است و استان هرمزگان در وضعیت پیک بیماری قرار دارد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.