ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"واکنش دولت به طرح سئوال از احمدی‌نژاد: عرضه نکردن ارز در بازار"

<p>يک نماينده مجلس ايران گفت دولت ايران در واکنش به طرح سئوال از محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور اين کشور قصد دارد از عرضه ارز در بازار جلوگيری کند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>عوض حيدرپور به خبرگزاری خانه ملت گفت: &quot;پيش&zwnj;بينی می&zwnj;کنيم دولت در يک يا دو هفته آينده ارز مورد نياز بازار را برابر روش معمول در مرکز مبادلات ارزی و بازار آزاد تأمين نکند و به&zwnj;طور مصنوعی قيمت ارز را به چهار يا پنج هزار تومان برسانند و دليل اين افزايش قيمت را سئوال از رئيس&zwnj;جمهور اعلام کند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>دولت ايران هنوز به اين اتهام پاسخی نداده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته وی &quot;دولت بايد ارز مورد نياز بازار را بر اساس نيازمندی&zwnj;ها تأمين کند و اگر تا زمان طرح سئوال مشکلاتی در بازار ارز پديد بيايد شخص رئيس&zwnj;جمهور بايد پاسخگو باشند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>محور طرح سئوال از رئيس&zwnj;جمهور ايران، نوسانات بازار ارز در اين کشور است.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>برخی خبرها نشان می&zwnj;دهد نمايندگان مخالف سئوال از احمدی&zwnj;نژاد قصد دارند با آبستراکسيون و خروج از مجلس، جلسه مجلس را در روز طرح سئوال از رسميت بيندازند</p> </blockquote> <p>اين نماينده مجلس همچنين گفت: &quot;آبستراکسيون به&zwnj;معنای برخورد غير منطقی با يکی از قوای ايران است و چنانچه نماينده&zwnj;ای اين عمل را انجام دهد اقدام وی از سوی هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان مورد بررسی و برخورد قانونی قرار می&zwnj;گيرد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>برخی خبرها نشان می&zwnj;دهد نمايندگان مخالف سئوال از احمدی&zwnj;نژاد قصد دارند با آبستراکسيون و خروج از مجلس، جلسه مجلس را در روز طرح سئوال از رسميت بيندازند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>طرح سئوال از محمود احمدی&zwnj;نژاد روز ۱۴ آبان&zwnj;ماه در مجلس ايران، در ميان مخالفت شماری از نمايندگان اعلام وصول شد. بر اساس اين طرح رئيس&zwnj;جمهور ايران تا ۱۴ آذر فرصت دارد با حضور در مجلس به سئوال نمايندگان در مورد نوسانات بازار ارز پاسخ دهد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>فراکسيون اصولگرايان مجلس با انتشار بيانيه&zwnj;ای طرح سئوال از احمدی&zwnj;نژاد را &quot;تنش&zwnj;زا&quot; دانسته است اما نمايندگان موافق سئوال اين تحليل را رد می&zwnj;کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>علی&zwnj;رضا منادی يکی از اعضای هيئت رئيسه مجلس ايران در پاسخ به &quot;تشکيک&quot; مخالفان سئوال در مورد شمار امضاهای اين طرح گفته است: &quot;دوستانی که ابهام&zwnj;آفرينی می&zwnj;کنند اقدام&zwnj;شان درست نيست چون به احترام آن&zwnj;ها بار ديگر مسئله بررسی و مشخص شد که هيچ شبهه و ابهامی در تعداد امضاهای اين طرح وجود ندارد و هيئت رئيسه براساس آيين&zwnj;نامه داخلی قوه قانون&zwnj;گذاری طرح سئوال را در صحن قرائت کرد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

يک نماينده مجلس ايران گفت دولت ايران در واکنش به طرح سئوال از محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور اين کشور قصد دارد از عرضه ارز در بازار جلوگيری کند.

عوض حيدرپور به خبرگزاری خانه ملت گفت: "پيش‌بينی می‌کنيم دولت در يک يا دو هفته آينده ارز مورد نياز بازار را برابر روش معمول در مرکز مبادلات ارزی و بازار آزاد تأمين نکند و به‌طور مصنوعی قيمت ارز را به چهار يا پنج هزار تومان برسانند و دليل اين افزايش قيمت را سئوال از رئيس‌جمهور اعلام کند."

دولت ايران هنوز به اين اتهام پاسخی نداده است.

به گفته وی "دولت بايد ارز مورد نياز بازار را بر اساس نيازمندی‌ها تأمين کند و اگر تا زمان طرح سئوال مشکلاتی در بازار ارز پديد بيايد شخص رئيس‌جمهور بايد پاسخگو باشند."

محور طرح سئوال از رئيس‌جمهور ايران، نوسانات بازار ارز در اين کشور است.

برخی خبرها نشان می‌دهد نمايندگان مخالف سئوال از احمدی‌نژاد قصد دارند با آبستراکسيون و خروج از مجلس، جلسه مجلس را در روز طرح سئوال از رسميت بيندازند

اين نماينده مجلس همچنين گفت: "آبستراکسيون به‌معنای برخورد غير منطقی با يکی از قوای ايران است و چنانچه نماينده‌ای اين عمل را انجام دهد اقدام وی از سوی هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان مورد بررسی و برخورد قانونی قرار می‌گيرد."

برخی خبرها نشان می‌دهد نمايندگان مخالف سئوال از احمدی‌نژاد قصد دارند با آبستراکسيون و خروج از مجلس، جلسه مجلس را در روز طرح سئوال از رسميت بيندازند.

طرح سئوال از محمود احمدی‌نژاد روز ۱۴ آبان‌ماه در مجلس ايران، در ميان مخالفت شماری از نمايندگان اعلام وصول شد. بر اساس اين طرح رئيس‌جمهور ايران تا ۱۴ آذر فرصت دارد با حضور در مجلس به سئوال نمايندگان در مورد نوسانات بازار ارز پاسخ دهد.

فراکسيون اصولگرايان مجلس با انتشار بيانيه‌ای طرح سئوال از احمدی‌نژاد را "تنش‌زا" دانسته است اما نمايندگان موافق سئوال اين تحليل را رد می‌کنند.

علی‌رضا منادی يکی از اعضای هيئت رئيسه مجلس ايران در پاسخ به "تشکيک" مخالفان سئوال در مورد شمار امضاهای اين طرح گفته است: "دوستانی که ابهام‌آفرينی می‌کنند اقدام‌شان درست نيست چون به احترام آن‌ها بار ديگر مسئله بررسی و مشخص شد که هيچ شبهه و ابهامی در تعداد امضاهای اين طرح وجود ندارد و هيئت رئيسه براساس آيين‌نامه داخلی قوه قانون‌گذاری طرح سئوال را در صحن قرائت کرد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • haghighatgo

    سئوال از احمدی نژاد مثل تف سربالا انداختن مجلس نشینانه که دوباره می افته تو صورت خودشون !!! جواب ها احمدی نژاد ....ملت ایران خیلی قویه ....نیروی اتمی حق مسلم ماست " کره نه" ...بزرگترین نظام دفاعی در منطقه هستیم ...ملت بزرگ ایران در مقابل تحریم ها آخ نمی گه ..."جنسش خیلی خوبه و غیرتش فوق العادس" از گرسنگی و فقر حاضره تمام خانواده داخل کارتن بخوابن که امریکائی هائی از طریق ماهواره شون ببیننشون و ازشون بترسن !! ...دلار و ارز خارجی پول رایج ضد مسلمانان و کفار است و نیاید یه شخص مسلمان و معتقد به جمهوری اسلامی به آن دست بزند وگرنه نمازش باطل میشه !! ....ما یعنی دولت من " احمدی نژاد" طرح های لازمه برای حکومت رانی و گاز و ترمز کردن تمام کره زمین را در حال اجرا داریم ..... .....خوب ...خوب من وقت ندارم ...سئوال اگر هست برام اس ام اس بزنن در اسرع وقت به امید خدا جوابشون رو میدن ....حسن آقا در ماشینم رو باز کن که دارم میام !!!

  • کاربر مهمان

    من خودم کارمند بانک تجارت هستم در تایید حرف ایشون یک دستور العمل جدید برامون امده که از هفته اینده عرضه ارز رو محدود کنیم . فکر میکنم باید از هفته اینده دوباره شاهد پر کشیدن دلار باشیم خدا به همه رحم کنه