ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زلزله‌ای به بزرگی ۵,۲ ریشتر گچساران و بهبهان را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۵,۲ ریشتر دوگنبدان را لرزاند. مقام‌های دولتی می‌گویند: زلزله خسارت جانی نداشته اما به بافت تاریخی دهدشت آسیب وارد شده است.

زلزله‌ای به بزرگی ۵,۲ ریشتر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. مقام‌های دولتی می‌گویند: زلزله خسارت جانی نداشته اما به بافت تاریخی دهدشت آسیب وارد شده است. در منطقه بابا کلان زمین لرزه باعث ریزش کوه شد.

غرب ایران و عراق روی نوار زلزله: ۵ زمین‌لرزه در فقط یک ساعت (عکس: آرشیو)
زلزله چند شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. مسئولان دولتی می‌گویند: خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران ظهر یکشنبه ۴ خرداد زلزله‌ای به بزرگی ۵,۲ ریشتر دوگنبدان و روستاهای اطراف آن، چند شهر دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد و بهبهان در استان خوزستان را لرزاند اما به گفته سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، کهگیلویه و بویر احمد، تا به حال تلفات جانی گزارش نشده است.

مهدی ولی‌پور عصر یکشنبه به وقت ایران به خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) گفت: شهرستان گچساران، باشت و سعادت آباد خسارات جانی نداشته و برخی دیوارها در شهرستان گچساران تخریب شده است. استان خوزستان، شهرستان بهبهان، روستاهای شهر سردشت  هم فاقد خسارات جانی و مالی بوده‌اند.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

به گفته او مناطق مرزی بوشهر با استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فاقد خسارات جانی و مالی هستند و در استان فارس شهرستان‌های ممسنی و رستم نیز تعداد ٨ روستا فاقد خسارات جانی و مالی بوده‌اند، البته درمنطقه بابا کلان زمین لرزه باعث ریزش کوه شده است.

مجتی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس هم در این باره گفت: ۱۶ نفر مجروح شدند که یک تن آنها در محل درمان و ۱۵ تن دیگر به درمانگاه اعزام شدند.

زلزله ساعت ساعت ۱۳:۴۱ دقیقه  امروز در عمق ۱۰کلیومتری زمین رخ داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.