ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران کوباتور۲، پروژه‌ای با هدف استفاده مفید از تکنولوژی

پس از اولین دور پروژه ایران کوباتور که در سال ۲۰۱۶ به ساخت چندین اپلیکیشن تلفن همراه با هدف تقویت جامعه مدنی منجر شد، حالا سازمان «اتحاد برای ایران» فراخوان دور دوم این پروژه، تحت عنوان ایران‌کوباتور۲ را منتشر کرده است. علاقه‌مندان تا ۱ ژوئن/ ۱۲ خرداد امسال مهلت دارند با مراجعه به صفحه ایران‌کوباتور در این پروژه مشارکت کنند. زمانه برای اطلاع از جزئیات و شرایط شرکت در این رقابت گفت‌وگویی داشته با امیر رضایی، مدیر ارتباطات در سازمان اتحاد برای ایران و از او درباره فراخوان ایران کوباتور ۲ پرسیده است.

پس از اولین دور پروژه ایران کوباتور که در سال ۲۰۱۶ به ساخت چندین اپلیکیشن تلفن همراه با هدف تقویت جامعه مدنی منجر شد، حالا سازمان «اتحاد برای ایران» فراخوان دور دوم این پروژه، تحت عنوان ایران‌کوباتور۲ را منتشر کرده است.

اپلیکیشن‌هایی هم‌چون ترنج، همدم، حامی و میچکا در نتیجه دور اول این پروژه متولد شدند. به گفته اتحاد برای ایران این اپلیکیشن‌ها در دور اول ایران‌کوباتور در مجموع بیش از ۷۰۰ هزار بار دانلود شده و بیش از ۲۵۰ هزار ساعت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

ایران‌کوباتور۲ فراخوانی است برای تولید و ارائه اپلیکیشن‌ و نرم‌افزارهای مفید اجتماعی که با هدف گسترش آزادی‌های مدنی و افزایش توانمندی‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

«اتحاد برای ایران» که بانی و اجرا کننده اصلی این پروژه است،  یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در شمال کالیفرنیا است که با هدف گسترش آزادی‌های مدنی در ایران فعالیت می‌کند. این سازمان همچنین برای بهبود وضعیت حقوق بشر، تقویت جامعه مدنی، و افزایش مشارکت شهروندان از طریق فن‌آوری تلاش می‌کند.

زمانه برای اطلاع از جزئیات و شرایط شرکت در این رقابت گفت‌وگویی داشته با امیر رضایی، مدیر ارتباطات در سازمان اتحاد برای ایران و از او درباره فراخوان ایران کوباتور ۲ پرسیده است.

هیئت داوران ایران‌‌‌کوباتور پروژه‌های منتخب را تعیین خواهند کرد. هیأت داوران شامل افرادی است که هم‌اکنون در حال طراحی اپلیکیشن و دیگر انواع فناوری برای استفاده در ایران هستند. همچنین متخصصین امنیت اینترنت و فناوری تلفن‌های هوشمند، کارآفرینان اجتماعی و سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه رشد فناوری نیز در بین این داوران حضور دارند.

قرار است تا منتخبان پروژه ایران‌کوباتور۲ برای ساخت اپلکیشن‌های پیشنهادی از حمایت فنی، سازمانی و مالی سازمان اتحاد برای ایران بهره‌مند شوند. شرکت‌کنندگان تا ۱ ژوئن/ ۱۲ خرداد امسال مهلت دارند با مراجعه به صفحه ایران‌کوباتور در این پروژه مشارکت کنند.

درخواست شرکت در مسابقه

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.