ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتبار نامه سه نماینده مجلس یازدهم تایید نشد

۹ نماینده به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون معترضند و او را به «فساد مالی و نفوذ و سوء استفاده از موقعیت» متهم کرده‌‌اند.

اعتبارنامه سه نماینده مجلس یازدهم از جمله غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تایید نشد. ۹ نماینده به اعتبارنامه او معترضند و گفته‌اند که از سوی طرفداران تاجگردون به برخورد مسلحانه تهدید شده‌اند.

اعتبارنامه سه نماینده مجلس تایید نشد

محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۱۱ خرداد از عدم تایید اعتبارنامه سه نماینده مجلس یازدهم خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعتبارنامه‌ غلامرضا تاجگردون، سید کاظم دلخوش و حسین محمدصالحی دارانی تایید نشده است. عدم تایید اعتبارنامه تاجگردون، نماینده گچساران در دوره‌های نهم، دهم و یازدهم مجلس و رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم، به‌دنبال اعتراض ۹ نماینده از جمله نظام‌الدین موسوی، مدیر سابق خبرگزاری فارس که به مجلس راه پیدا کرده است، صورت گرفت.

به نوشته تابناک این نمایندگان تاجگردون را به «فساد مالی و نفوذ و سوء استفاده از موقعیت» متهم کرده‌ و دراین باره اسنادی را به شعبه ۱۲ مجلس ارائه داده‌اند. اگر این موارد تایید شود، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، و در صورت توصیه مجلس، قوه قضائیه به روند رسیدگی به تایید یا عدم تایید اعتبارنامه نمایندگان ورود خواهد کرد.

اعتماد آنلاین، سایت خبری روزنامه اعتماد به مدیرمسئولی الیاس حضرتی، نماینده پیشین تهران در مجلس به نقل از احمد نادری، نماینده تهران نوشته این نمایندگان پس از اعتراض رسمی، پیام‌های توهین‌آمیز پیامکی و تلفنی دریافت کرده‌اند و تهدید شده‌اند که با اسلحه گرم با آن‌ها برخورد خواهد شد. همزمان گروهی نیز در شبکه‌های اجتماعی عکس نماینده گچساران را در کنار تصاویر اسلحه گرم مونتاژ و تحت عنوان «سناریوی حذف تاجگردون» منتشر کردند.

در زمان انتخابات مجلس جاری نیز کارزار انتخاباتی او به خاطر هزینه‌های کلان و نوع تبلیغات حاشیه‌ساز شده بود.

طبق مواد ۲۷ تا ۳۹ آئین‌نامه داخلی مجلس، فعالیت هر نماینده «منتخب» در مجلس منوط به تایید اعتبارنامه‌ او از سوی همه نمایندگان دیگر حاضر در مجلس است. اعتبارنامه شامل مدارک و اسناد مرتبط با سوابق کاری، درسی و دانشگاهی، نحوه انتخاب و اطلاعات تکمیلی درباره یک نماینده است و اگر دیگر نمایندگان، صلاحیت او را تایید نکنند، اعتبارنامه او رد و از ادامه فعالیت‌ او در مجلس جلوگیری خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.