ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرده است که دولت جوان حزب‌اللهی علاج کار است. با این حال پیش‌بینی‌ها تحقق یافت و محمود احمدی‌نژاد تلویحاً برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرده است که دولت جوان حزب‌اللهی علاج کار است. با این حال پیش‌بینی‌ها تحقق یافت و محمود احمدی‌نژاد تلویحاً برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس سابق جمهوری اسلامی

محمود احمدی‌‌نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران در یک گفت‌وگوی اسکایپی با شبکه  us iran tv برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد. او در پاسخ به سوالی در این‌باره گفت:

«هنوز تا انتخابات وقت داریم، ما باید به فکر امروز باشیم. امسال در کل دنیا سال تحولات است و باید خود را برای این آماده کنیم و مراقبت کنیم تا ملت‌ها آسیب نبینند. باید به فکر اصلاح جهان باشیم و فکر می‌کنم هر اصلاحی رخ می‌دهد باید در سطح جهان اتفاق بیفتد.»

احمدی‌نژاد سپس در ادامه این مصاحبه افزود:

«هنوز به مسئله انتخابات فکری نکرده‌ام و شخصا هم تمایلی به این کار ندارم؛ گرچه من هم مثل همه ایرانیان آماده فداکاری برای ملت هستم.»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

روز گذشته، یکشنبه ۲۵ خرداد امیرحسین قاضی‌زاده، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتر خود نوشته بود ابراهیم رئیسی با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری  مخالفت کرده است.

 گروهی از نیروهای سیاسی موسوم به «اصول‌گرایان» و «جبهه انقلاب» از رئیسی خواسته بودند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود. به گفته قاضی‌زاده، رئیس قوه قضاییه ضمن تاکید بر برنامه ۵ ساله خود در این قوه، «طرح بحث‌های این‌چنینی را انحراف در مسیر تحولی قوه و گفتمان مبارزه با فساد» دانسته بود.

در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شورای نگهبان صلاحیت محمود احمدی‌نژاد را رد کرده بود. مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا و از نزدیکان محمد باقر قالیباف با اشاره به رایزنی احمدی‌نژاد با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت گفته است:

«من گفته بودم که احمدی نژاد در حال رایزنی برای تایید صلاحیت خود در شورای نگهبان است و من صرفا پیش بینی‌ام این است که او تایید صلاحیت شود، اما ممکن است که این اتفاق رقم نخورد.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرده است که دولت جوان حزب‌اللهی علاج کار است. به این ترتیب از هم‌اکنون معلوم است که در سال ۱۴۰۰ ایران صاحب یک دولت حزب‌الهی می‌شود و رئیس آن دولت هم از چهره‌های کمتر شناخته‌شده است. محمود احمدی‌نژاد ادعا کرده بود که رقابت اصلی بین علیرضا زاکانی و مهرداد بذرپاش اتفاق می‌افتد.

علی مطهری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی هم برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده است. مطهری اردیبهشت سال گذشته در مصاحبه با شفقنا گفته بود:

«من جایی وارد شده‌ام که احساس ضرورت کرده‌ام و احساس اینکه از غیر من برای این‌کار برنمی‌آید. فکر کرده‌ام این کار غیر از من بر نمی‌آید و کسی دیگر نیست و باید وارد شد.»

نام علیرضا زاکانی نیز در کنار نام علی مطهری به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اردشیر

    زمانی که کفگیر ته دیگ بخورد, و چنان قحط رجال شود که نسناسی مانند احمقی نژاد باز دوباره دلش هوای هندوستان کند, به این می گویند عذاب مرگ جهموری اسهالی.