ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محجوب: نرخ بیکاری زنان پنج درصد بیشتر شده است

<p>علیرضا محجوب٬ دبیرکل خانه کارگر می&zwnj;گوید که نرخ بیکاری زنان در سال ۱۳۹۰ نسبت به سال ۱۳۸۵ پنج درصد افزایش داشته است.</p> <!--break--> <div> &nbsp;</div> <p dir="RTL">به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) وی نرخ مرکز آمار را غیرمنطقی اعلام کرد و گفت: &quot;مركز آمار حتی میزان واقعی اشتغال زنان را نیز طی یك سال گذشته به صورت واقعی اعلام نمی كند<span dir="LTR">.</span>&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">محجوب با بیان اینکه مشکل بیکاری درطی پنج سال گذشته کاهش پیدا نکرده، افزود: &quot;مجموع بیکاران بیش از مقدار پیش&zwnj;بینی اعلام شده از کارشناسان افزایش یافته است<span dir="LTR">.</span>&quot; &nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">علیرضا محجوب: &quot;وقتی آمار بیکاران ۱۵ تا ۲۵ سال بالای ۲۵درصد است، دولت تنها به ۱۱ درصد بیکاری عامه اشاره می كند&quot;&nbsp;</p> </blockquote> <p dir="RTL">دولت محمود احمدی&zwnj;نژاد در دو سال گذشته مدعی ايجاد ميليون&zwnj;ها فرصت شغلی شده و اعلام کرده بود که در سال ۱۳۸۹ يک ميليون و ۶۰۰ هزار فرصت جديد شغلی و در سال ۱۳۹۰ نيز به همين ميزان شغل در کشور ايجاد شده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">این در حالی است که به گفته دبیرکل خانه کارگر بسیاری از پروژه&zwnj;های دولت در طی پنج سال گذشته با مشکل و چالش جدی در زمینه بودجه مواجه شده&zwnj;اند و دولت داده&zwnj;های صحیح را ارائه نمی&zwnj;کند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">علیرضا محجوب ادامه داد: &quot;وقتی آمار بیکاران ۱۵ تا ۲۵ سال بالای ۲۵درصد است، دولت تنها به ۱۱ درصد بیکاری عامه اشاره می كند.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">محجوب می&zwnj;گوید: &quot;كارنامه دولت در زمینه ایجاد فرصت&zwnj;های شغلی و ارتقاء جایگاه اقتصادی ایران ناموفق بوده است و دولت درطی هفت سال گذشته نه تنها در طرح های اشتغال&zwnj;زایی همچون بنگاه&zwnj;های زودبازده موفق نبوده بلكه در طرح ماندگار نیز تا كنون ناموفق بوده است<span dir="LTR">.</span>&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">در يک سال اخير خبرهای بسياری از تعطيلی واحدهای توليدی و اخراج و عدم پرداخت حقوق کارگران منتشر شده است. محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور ايران وضعيت اقتصادی کشور را به تحريم&zwnj;های جهانی عليه جمهوری اسلامی نسبت می&zwnj;دهد اما مخالفان او، سياست&zwnj;های اقتصادی دولت دهم را عامل نابسامانی اقتصادی کشور می&zwnj;دانند.&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p>

علیرضا محجوب٬ دبیرکل خانه کارگر می‌گوید که نرخ بیکاری زنان در سال ۱۳۹۰ نسبت به سال ۱۳۸۵ پنج درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) وی نرخ مرکز آمار را غیرمنطقی اعلام کرد و گفت: "مركز آمار حتی میزان واقعی اشتغال زنان را نیز طی یك سال گذشته به صورت واقعی اعلام نمی كند."

محجوب با بیان اینکه مشکل بیکاری درطی پنج سال گذشته کاهش پیدا نکرده، افزود: "مجموع بیکاران بیش از مقدار پیش‌بینی اعلام شده از کارشناسان افزایش یافته است."  

دولت محمود احمدی‌نژاد در دو سال گذشته مدعی ايجاد ميليون‌ها فرصت شغلی شده و اعلام کرده بود که در سال ۱۳۸۹ يک ميليون و ۶۰۰ هزار فرصت جديد شغلی و در سال ۱۳۹۰ نيز به همين ميزان شغل در کشور ايجاد شده است.

این در حالی است که به گفته دبیرکل خانه کارگر بسیاری از پروژه‌های دولت در طی پنج سال گذشته با مشکل و چالش جدی در زمینه بودجه مواجه شده‌اند و دولت داده‌های صحیح را ارائه نمی‌کند.

علیرضا محجوب ادامه داد: "وقتی آمار بیکاران ۱۵ تا ۲۵ سال بالای ۲۵درصد است، دولت تنها به ۱۱ درصد بیکاری عامه اشاره می كند."

محجوب می‌گوید: "كارنامه دولت در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقاء جایگاه اقتصادی ایران ناموفق بوده است و دولت درطی هفت سال گذشته نه تنها در طرح های اشتغال‌زایی همچون بنگاه‌های زودبازده موفق نبوده بلكه در طرح ماندگار نیز تا كنون ناموفق بوده است."

در يک سال اخير خبرهای بسياری از تعطيلی واحدهای توليدی و اخراج و عدم پرداخت حقوق کارگران منتشر شده است. محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران وضعيت اقتصادی کشور را به تحريم‌های جهانی عليه جمهوری اسلامی نسبت می‌دهد اما مخالفان او، سياست‌های اقتصادی دولت دهم را عامل نابسامانی اقتصادی کشور می‌دانند. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.