ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار عوامل تولید فیلم "من مادر هستم" به دادسرا

<p>در پی تجمع و اعتراض انصار حزب&zwnj;الله علیه فیلم سینمایی &quot;من مادر هستم&quot;، کارگردان و تهیه&zwnj;کننده این فیلم و رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دادسرای کارکنان دولت احضار شدند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>خبرگزاری مهر امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه گزارش داد، گروه انصار حزب&zwnj;الله پس از برگزاری تجمع روز گذشته علیه فیلم سینمایی &quot;من مادر هستم&quot; ساخته فریدون جیرانی در مقابل ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکایتی طرح کرد و پس از آن پرونده&zwnj;ای در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تشکیل شد.</p> <br /> <p>بازپرس پرونده نیز پس از بررسی این شکایت، جواد شمقدری، رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فریدون جیرانی، کارگردان فیلم و غلامرضا موسوی، تهیه&zwnj;کننده فیلم را برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار کرد.قرار است این سه تن برای پاسخ به اتهامات مطرح شده در دادسرا حاضر شوند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>روز گذشته گروه انصار حزب&zwnj;الله با برگزاری تجمعی مقابل ساختمان وزارت ارشاد با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به این فیلم اعلام کردند که &quot;باید انقلاب فرهنگی در این وزارتخانه رخ بدهد&quot;، هم&zwnj;زمان جمعی از سینماگران و هواداران این فیلم&nbsp; نیز در حمایت از پخش این فیلم در در برابر ساختمان وزارت ارشاد تجمع کردند.&nbsp;</p> <blockquote> <p>&nbsp;روز یازدهم آذر ماه گروه انصار حزب&zwnj;الله با برگزاری تجمعی مقابل ساختمان وزارت ارشاد در اعتراض به فیلم من مادر هستم خواهان انقلاب فرهنگی در وزارت ارشاد شدند &nbsp;</p> </blockquote> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سینماگران حاضر دراین تحصن پس از درگیری لفظی با&nbsp; انصار حزب&zwnj;الله&nbsp; با انتشار بیانیه&zwnj;ای این تجمع را ترک کردند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مهدی عظیمی میرآبادی، سرپرست اداره شورای نظارت و ارزشیابی روز گذشته در واکنش به تجمع مخالفان این فیلم گفت: &ldquo;برای برطرف شدن سوء&zwnj;تفاهم&zwnj;های پیش آمده در مورد فیلم&quot; من مادر هستم&quot; قرار است پایان&zwnj;بندی این فیلم سینمایی تغییر کند بدون اینکه فیلم از اکران پائین کشیده شود&rdquo;.</p> <p>حجت&zwnj;الاسلام حمید رسایی، عضو شورای اکران وزارت ارشاد نیز امروز با بیان اینکه صحنه&zwnj;های اعدام در فیلم &quot;من مادر هستم&quot; نباید به نمایش درمی&zwnj;آمد گفت:&nbsp; &ldquo;فیلم باید در سکانس دادگاه آن هم با اصلاحاتی به پایان می&zwnj;رسید.&rdquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبر آن&zwnj;لاین مخالفان اکران فیلم من مادر هستم، پیش از این در هفتم آذر ماه جاری اعلام کرده بودند که از جواد شمقدری، به خاطر صدور مجوز &nbsp;و نمایش عمومی فیلم&zwnj;های سینمایی &nbsp;&quot;برف روی کاج&zwnj;ها&quot;، &quot;پل چوبی&quot; ،&quot;من مادر هستم&quot; و&quot;من همسرش هستم&quot; شکایت خواهند کرد. این افراد مستند شکایت&zwnj;شان &nbsp;را ماده ٦٣٩قانون مجازات اسلامی عنوان کرده بودند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>فیلم سینمایی &quot;من مادر هستم&quot; با وجود حاشیه&zwnj;ها و مخالفت گروه انصار حزب&zwnj;الله از هشتم آبان ماه در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی شد.&nbsp;</p>

در پی تجمع و اعتراض انصار حزب‌الله علیه فیلم سینمایی "من مادر هستم"، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم و رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دادسرای کارکنان دولت احضار شدند.

خبرگزاری مهر امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه گزارش داد، گروه انصار حزب‌الله پس از برگزاری تجمع روز گذشته علیه فیلم سینمایی "من مادر هستم" ساخته فریدون جیرانی در مقابل ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکایتی طرح کرد و پس از آن پرونده‌ای در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تشکیل شد.

بازپرس پرونده نیز پس از بررسی این شکایت، جواد شمقدری، رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فریدون جیرانی، کارگردان فیلم و غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده فیلم را برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار کرد.قرار است این سه تن برای پاسخ به اتهامات مطرح شده در دادسرا حاضر شوند.

روز گذشته گروه انصار حزب‌الله با برگزاری تجمعی مقابل ساختمان وزارت ارشاد با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به این فیلم اعلام کردند که "باید انقلاب فرهنگی در این وزارتخانه رخ بدهد"، هم‌زمان جمعی از سینماگران و هواداران این فیلم  نیز در حمایت از پخش این فیلم در در برابر ساختمان وزارت ارشاد تجمع کردند. 

 روز یازدهم آذر ماه گروه انصار حزب‌الله با برگزاری تجمعی مقابل ساختمان وزارت ارشاد در اعتراض به فیلم من مادر هستم خواهان انقلاب فرهنگی در وزارت ارشاد شدند  

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سینماگران حاضر دراین تحصن پس از درگیری لفظی با  انصار حزب‌الله  با انتشار بیانیه‌ای این تجمع را ترک کردند.

مهدی عظیمی میرآبادی، سرپرست اداره شورای نظارت و ارزشیابی روز گذشته در واکنش به تجمع مخالفان این فیلم گفت: “برای برطرف شدن سوء‌تفاهم‌های پیش آمده در مورد فیلم" من مادر هستم" قرار است پایان‌بندی این فیلم سینمایی تغییر کند بدون اینکه فیلم از اکران پائین کشیده شود”.

حجت‌الاسلام حمید رسایی، عضو شورای اکران وزارت ارشاد نیز امروز با بیان اینکه صحنه‌های اعدام در فیلم "من مادر هستم" نباید به نمایش درمی‌آمد گفت:  “فیلم باید در سکانس دادگاه آن هم با اصلاحاتی به پایان می‌رسید.”

به گزارش خبر آن‌لاین مخالفان اکران فیلم من مادر هستم، پیش از این در هفتم آذر ماه جاری اعلام کرده بودند که از جواد شمقدری، به خاطر صدور مجوز  و نمایش عمومی فیلم‌های سینمایی  "برف روی کاج‌ها"، "پل چوبی" ،"من مادر هستم" و"من همسرش هستم" شکایت خواهند کرد. این افراد مستند شکایت‌شان  را ماده ٦٣٩قانون مجازات اسلامی عنوان کرده بودند.

فیلم سینمایی "من مادر هستم" با وجود حاشیه‌ها و مخالفت گروه انصار حزب‌الله از هشتم آبان ماه در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی شد. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.