ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استاندار تهران: پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود، ممکن است محدودیت‌ها برگردند

انوشیروان محسنی‌بندپی اعلام کرد که صاحبان مشاغل و شهروندان تهرانی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی چندان رغبتی ندارند. بازگشت به محدودیت‌ها دور از انتظار نیست.

استاندار تهران  هشدار داد که اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند، ممکن است محدودیت‌ها برگردند.

مترو تهران در دوران کرونا ـ عکس از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

انوشیروان محسنی‌بندپی، سه‌شنبه ۳ تیر در مصاحبه با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت:

«پروتکل‌ها رعایت نمی‌شوند. اوایل فروشنده‌ها به مساله بهداشت و رعایت آن کنترل و مدیریت داشتند و بر ورود مشتری‌ها به مغازه‌ها نظارت بیشتری بود و فاصله‌گذاری رعایت می‌شد، ‌اما اکنون این موارد رعایت نمی‌شود و عواقب آن شامل حال خود اصناف و مراجعه‌کنندگان خواهد شد و ضررهایی بعد متوجه آنها خواهد شد.»

به گفته استاندار تهران مشاغل خدماتی، رستوران‌ها، تالارها و تورهای گردشگری در اثر شیوع همه‌گیری ویروس کرونا آسیب دیده‌اند. بندپی گفت:

«وقتی میزان بیماری و شیوع انتقال بیماری از یک حدی عبور کند، قطعا اعمال دوباره یکسری محدودیت‌ها که آقای رئیس جمهوری هم اعلام کردند، خواهیم داشت.»

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران روز گذشته (دوشنبه) در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد تنها در یک روز ۲۵۵  نفر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های عادی و ۷۱  نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند. زالی هم در این گفت‌وگو وضعیت تهران را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت:

«توصیه ما به شهروندان این است که به جز مواردی که بحث کسب و کار و مسائل ضروری زندگی مطرح است از تردد پرهیز کنند، زیرا خروج از منزل می‌تواند خطرآفرین باشد.»

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه سخنانش گفت صاحبان مشاغل  در روز‌های آغازین تعهد بیشتری نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پروتکل‌ها داشته‌اند و به تدریج رعایت این موارد کمتر شده است. او توصیه کرد که شهروندان حتماً از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.