ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پزشکی قانونی: مراجع قضایی خواهان تحقیق درباره نحوه مرگ قاضی منصوری نشدند

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که با وجود ابهام‌هایی که در نحوه مرگ قاضی متواری، غلامرضا منصوری وجود دارد از جسد او یا از خانواده‌اش آزمایش دی ان ای انجام نشده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که با وجود ابهام‌هایی که در نحوه مرگ قاضی متواری، غلامرضا منصوری وجود دارد از جسد او یا از خانواده‌اش آزمایش دی ان ای انجام نشده است.  

رسانه‌های رومانی این تصویر را مربوط به انتقال جسد غلامرضا منصوری می‌دانند.

پنجشنبه ۵ تیر مهدی فروزش، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا پزشکی قانونی با توجه به ابهامات در نحوه مرگ قاضی منصوری، از جسد او یا خانواده‌اش آزمایش دی ان ای گرفته یا اقدام دیگری انجام داده‌، گفت:

«سازمان پزشکی قانونی به تبع وظیفه ذاتی‌اش باید در پاسخ به استعلام مراجع قضائی کار کارشناسی انجام دهد. در حال حاضر هیچ‌گونه استعلام از طریق مراجع قضائی در ارتباط با پرونده مورد اشاره در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران صورت نگرفته است. اگر استعلامی هم صورت بگیرد، باید ببینیم که مفاد استعلامی و نظری که از ما خواسته شده، چیست تا بعد بر اساس آن رسیدگی کنیم.»

نتایج اولیه کالبدشکافی جسد غلامرضا منصوری در بخارست نشان می‌دهد که مرگ قاضی متواری و متهم به اخذ رشوه در گرونده اکبر طبری توام با خشونت و شتابزدگی بوده و در اثر برخورد با جسم سخت اتفاق افتاده است. در واکنش به گزارش اولیه کالبدشکافی جسدقاضی متواری، امیرحسین نجف‌پور ثانی، وکیل منصوری به خبرگزاری دولتی کار ایران (ایلنا) گفته بود:‌ «نتیجه کالبدشکافی مؤید اولین اظهارات بنده است که گفته بودم موکلم اهل خودکشی نبود.»

نجف‌پور ثانی خواهان ادامه تحقیقات تا کشف حقیقت شده بود.

 برخی فعالان حقوق بشری تلاش کرده بودند شواهد علیه قاضی منصوری را برای ارائه به دادگاه و دستگیری او در خارج از ایران جمع‌آوری کنند. دادخواست برای دستگیری و محاکمه منصوری در آلمان را بیش از ۶۰۰۰ نفر امضا کرده ‌بودند.

سازمان گزارش‌گران بدون مرز هم اعلام کرده بود که علیه بازپرس سابق قوه قضاییه جمهوری اسلامی، به دلیل سرکوب و زندانی کردن روزنامه‌نگاران در ایران، شکایتی تسلیم دادستانی فدرال آلمان کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرش

    آخوند و خود کشی!!! این ملایان جان پرست و دنیا پرست و مال پرست فقط فرزندان جوانمان را با فریب بهشت و ... بهشتی به خودکشی وا می دارند. عمر خودشان و فرزندانشان بالای 80 سال است. طول تاریخ را بنگرید یک آخوند پیدا نمی کنید که خودکشی کرده باشد که این دومیش باشد. دوماً، خودکشی در اسلام حرام است.