ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اقدام به خودکشی یک متهم پرونده آمدنیوز در اوین

توانا محمدی به همکاری با روح الله زم، متهم ردیف‌اول پرونده آمدنیوز و «تلاش برای حمله به پایگاه سپاه پاسداران با موشک دست‌ساز»، متهم شده است.

توانا محمدی، یکی از متهمان پرونده آمدنیوز در زندان اوین اقدام به خودکشی کرد. مسئولان زندان او را پس از انتقال به بیمارستان دوباره به بند بازگردانده‌اند.

آخرین جلسه دادگاه روح‌الله زم

ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر (هرانا) از خودکشی توانا محمدی، یکی از متهمان پرونده آمدنیوز خبر داده است. براساس این گزارش توانا محمدی که در زندان اوین محبوس است، روز چهارشنبه ۲۵ تیر «از طریق تلاش برای بریدن رگ گردن خود» اقدام به خودکشی کرده و به مراکز درمانی منتقل شده است.

دلیل خودکشی او شرایط روحی نامناسب ناشی از بازداشت در بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲ الف زندان اوین و بند ۴ زندان اوین، و همچنین «شوک وارده پس از پخش تلویزیونی صحبت‌های او در دادگاه» عنوان شده است.

به نوشته هرانا مسئولان زندان بدون توجه به وخامت وضع روحی و روانی او، پس از چند ساعت و تنها با زدن چند بخیه روی نواحی آسیب دیده گردنش به بند بازگردانده‌اند.

توانا محمدی به همکاری با روح الله زم، متهم ردیف‌اول پرونده آمدنیوز، تحت عنوان «مدیر فنی سایت آمدنیوز» متهم است. دستگاه قضائی جمهور اسلامی زم را به اعدام محکوم کرده است. قاضی ابوالقاسم صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، در یکی از جلسات دادگاه محمدی را متهم کرد که علاوه بر همکاری با آمدنیوز، تلاش کرده است با «موشک دست‌ساز» به چند پایگاه نظامی وابسته به سپاه حمله کند.  

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.