ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خطر تشدید شیوع کرونا در بازار فروش حیوانات کرمان

در حالی که شیوع ویروس کرونا استان کرمان را در وضعیت هشدار قرار داده است، همچنان دست‌فروشان در بازار این شهر حیوانات مختلف را برای فروش عرضه می‌کنند. علاوه بر نادیده گرفته شدن حقوق حیوانات و با وجود بیماری کووید ۱۹، هیچکدام از پروتکل‌های بهداشتی از سوی فروشندگان و مراجعه‌کنندگان به درستی رعایت نمی‌شود. جمعه ۲۷ تیر، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان خبر داده است. عکس: مهلا جنابی

در حالی که شیوع ویروس کرونا استان کرمان را در وضعیت هشدار قرار داده است، همچنان دست‌فروشان در بازار این شهر حیوانات مختلف را برای فروش عرضه می‌کنند. علاوه بر نادیده گرفته شدن حقوق حیوانات و با وجود بیماری کووید ۱۹، هیچکدام از پروتکل‌های بهداشتی از سوی فروشندگان و مراجعه‌کنندگان به درستی رعایت نمی‌شود.
جمعه ۲۷ تیر، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان خبر داده است. 

[sliderpro id="1043"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    قبل ازانکه به چنین وچنان بودن فروش حیوانات و حق وحقوق حیوانات بپردازیم باید دلیل به موجودیت چنین بازارهای فروش حیواتات چه دربازارها وچه درکنارخیابانها بپردازیم که مردمانی وادارشده اند برای دراوردن هزینه زندگی شان انهم درکشوریکه سالهای سال مقادیرنجومی میلیاردها دلاری ارگان های حکومتی ورهبرو سپاه و اقازاده ها و اقشاراخوندها نصیب آنها شده است وعلاوه بران با مخارج نجومی صرف غنی کردن اوارنیوم و ساخت وسازموشک ها وپهپادها و ماهواره وغیره کرده است وسالهای سال هم نفت و کالاهای اساسی مردم مفت ومجانی تقدیم سوریه وشرکاء کرده است ...آیا درژاپن و امریکا واروپا مردمانی برحسب فقرمالی وبی بضاعتی دربازارها وکنارخیابانها حیوانات می فروشند؟ باید ازدستفروشانی که دربازارهای وکنارخیابنها حیوانات می فروشند بپرسید اگرصاحب ویلاها و خانه های گران قیمت و مجتمعات گران قیمت همچون اقشاراخوندها و آقازاده هایشان بودند بازهم چنین کاری برای گذاران روزگارشان وکسب درامدی ناچیزی چنین میکردند؟