ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش مصرف برق در ایران: ۹ استان در وضعیت قرمز، ۵ استان در وضعیت زرد

در ۹ استان مصرف برق ۱۰ درصد از الگوی تعیین‌شده فراتر رفته و ۵ استان هم در وضعیت زرد قرار دارند. یک مقام مسئول می‌گوید اگر مصرف کاهش نیابد ممکن است محدودیت‌هایی برای مصرف کنندگان اعمال شود.

مصرف برق در ۹ استان ایران از مرز هشدار عبور کرده است. یک مقام مسئول در شرکت برق می‌گوید در صورتی که مصرف کاهش نیابد به اجبار محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

نقشه مصرف برق در ایران- نُه استان در وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت در پنج استان زرد است.

مصرف برق در ۹ استان ایران از الگوی تعیین شده نیز فراتر رفته است. مصطفی رجبی مشهدی که خبرگزاری‌های ایران او را «سخنگوی صنعت برق کشور» معرفی کردند گفت: در صورتی که مشترکین همراهی نکنند ممکن است در برخی ساعت‌ها برق قطع شود.

شرکت برق ایران هم با انتشار نقشه‌ای هرمزگان، بوشهر، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، مازندران، قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی را ۹ استانی برشمرد که به لحاظ مصرف برق در وضعیت قرمز قرار دارند. کلانشهرهای مشهد، اهواز و تبریز هم در وضعیت مشابه قرار دارند.

براساس این گزارش  براساس این سیستان و بلوچستان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و استان تهران و کلانشهر تهران در منطقه زرد قرار دارند.

رجبی مشهدی پیش از انتشار این نقشه سمنان، خراسان جنوبی، تهران و اردبیل را هم از استان‌هایی عنوان کرده بود که در وضعیت قرمز قرار دارند.

او از مردم خواسته « بیشتر رعایت و راهکارهای مدیریت مصرف را به صورت جدی دنبال کنند».

رجبی مشهدی همچنین به مشترکان «پرمصرف» هشدار داده اگر «میزان مصرف خود را ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش ندهند پس از تذکر نسبت به قطع برق‌شان اقدام می‌کنند». افزایش دمای هوا مصرف برق در نقاط مختلف ایران را افزایش داده و پیش‌بینی می‌شود این روند در ماه آینده نیز ادامه یابد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.