ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرماندار انتظامی خورستان از بازداشت عاملان تجمع اعتراضی بهبهان خبر داد

سردار حیدر عباس‌زاده اعلام کرد «تمامی افراد محرک برای برپایی تجمع غیر قانونی و هنجارشکنانه بهبهان پس از شناسایی دستگیر شدند.»

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اعلام کرد «تمامی افراد محرک برای برپایی تجمع غیر قانونی و هنجارشکنانه بهبهان پس از شناسایی دستگیر شدند.»

شامگاه ۲۷ تیر ، تجمع اعتراضی مردم بهبهان
شامگاه ۲۷ تیر ، تجمع اعتراضی مردم بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان در این گفت‌وگو تعداد بازداشت‌شدگان را اعلام نکرد. عباس‌زاده صرفاً از بازگشت «آرامش کامل» به بهبهان خبر داد، آن هم با «کار جامع اطلاعاتی و با همکاری «ولایتمداران».

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در پی یک فراخوان شماری از معترضان در بهبهان در میدان بانک ملی شهر تجمع کردند.

حکومت آخوندی / نمی‌خوایم، نمی‌خوایم»، «ایرانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»،‌ «نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم» و «نه غزه نه لبنان/جانم فدای ایران» از شعارهای معترضان بود. سازمان غیردولتی نت‌بلاکس اعلام کرد که از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی دسترسی به اینترنت در استان خوزستان محدود شد. پیش از وقوع ناآرامی‌ها در بهبهان شهروندان ایرانی در توییتر در یک حرکت منسجم خواهان توقف حکم اعدام امیرحسین مرادی، محمد رجبی و سعید تمجیدی، سه نفر در ارتباط با اعتراضات آبان ۹۸ شده بودند.

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران از بازداشت فرزانه انصاری‌فر، خواهر فرزاد انصاری‌فر یکی از کشته‌شدگان اعتراضات بهبهان در آبان۹۸  خبر داده بود. بنابر این گزارش نیروهای امنیتی همزمان با تجمع معترضان در بهبهان، اقدام به بازداشت فرزانه انصاری‌فر کردند. این احتمال وجود دارد که او به زندان اهواز منتقل شده باشد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    یک نمونه بارز و بی نهایت تاسف بار ازنبود همستگی اقشارمردمی درسطح کشور که انکار درتمامی استان های ایران بغییر ازخوزستان رفاه همه شکل فرمی برقراراست ولازم هم ندانستند درحمایت و پشیبانی ازمردم خوزستان بپا خیزند وخوزستانی ها ماندند و ضرب وشتم دستگیرهای انچنانی بعد ازتظاهرات !!!....این درشرایطی که توهین به تلف شده گان ویروس کرونا درتهران که انکار به خوشحالی مقامات حکومتی از تلف شدن مردم منجرشده است با صرف کیک در گورستان بهشت زهرا تقدیم مردم شده است ..