ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت کشور افغانستان: قاتل مشاور آمريکايی، ايرانی است

<p>وزارت کشور افغانستان اعلام کرد يک افسر زن که دو روز پيش مشاور آمريکايی را به ضرب گلوله در کابل کشت، ايرانی است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>صديقی صديقی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان روز سه&zwnj;شنبه پنجم دی&zwnj;ماه در يک نشست خبری در کابل گفت بررسی&zwnj; مدارک مهاجم نشان می&zwnj;دهد که وی &quot;شهروند ايران&quot; است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>جوزف گريفين، شهروند ۴۹ ساله آمريکايی که گفته می&zwnj;شود مشاور امور لجستيکی فرماندهی پليس کابل بود، روز گذشته در مقر فرماندهی پليس اين ولايت کشته شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>يک شرکت امنيتی آمريکايی به نام DynCorp international در وب&zwnj;سايت خود نوشته است جوزف گريفين که&nbsp; سابقه کار با برخی از نهادهای مجری قانون در آمريکا را در کارنامه داشت، در استخدام اين شرکت بود.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>سخنگوی وزارت کشور افغانستان: تحقيقات نشان می&zwnj;دهد که اين زن ثبات روانی ندارد و با گروه&zwnj;های شورشی نيز ارتباط نداشته است</p> </blockquote> <p>سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت مهاجم نرگس نام دارد و شهروند ايران است. وی ۱۰ سال پيش با يک شهروند افغانستان ازدواج و سال بعد از آن با ضمانت همسرش به استخدام پليس افغانستان در آمد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی گفت: &quot;تحقيقات نشان می&zwnj;دهد که اين زن ثبات روانی ندارد و با گروه&zwnj;های شورشی نيز ارتباط نداشته است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>صديقی در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال ارتباط نرگس با سازمان&zwnj;های تروريستی و اطلاعاتی منطقه از جمله ايران، گفت: &quot;احتمال زيادی وجود دارد، هر چيزی ممکن است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>ژنرال محمد ظاهر، رئيس تحقيقات جنايی فرماندهی پليس کابل، گفت اين زن در بازجويی&zwnj;های اوليه گفته است از ادامه زندگی بيزار شده بود و قصد داشت مسئولان ارشد پليس کابل را هدف قرار دهد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>با اين حال، رئيس تحقيقات جنايی گفت بازجويی از اين زن هنوز ادامه دارد و جزئيات بيشتر در مورد آن پس از تکميل تحقيقات منتشر خواهد شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد يک افسر زن که دو روز پيش مشاور آمريکايی را به ضرب گلوله در کابل کشت، ايرانی است.

صديقی صديقی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه در يک نشست خبری در کابل گفت بررسی‌ مدارک مهاجم نشان می‌دهد که وی "شهروند ايران" است.

جوزف گريفين، شهروند ۴۹ ساله آمريکايی که گفته می‌شود مشاور امور لجستيکی فرماندهی پليس کابل بود، روز گذشته در مقر فرماندهی پليس اين ولايت کشته شد.

يک شرکت امنيتی آمريکايی به نام DynCorp international در وب‌سايت خود نوشته است جوزف گريفين که  سابقه کار با برخی از نهادهای مجری قانون در آمريکا را در کارنامه داشت، در استخدام اين شرکت بود.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان: تحقيقات نشان می‌دهد که اين زن ثبات روانی ندارد و با گروه‌های شورشی نيز ارتباط نداشته است

سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت مهاجم نرگس نام دارد و شهروند ايران است. وی ۱۰ سال پيش با يک شهروند افغانستان ازدواج و سال بعد از آن با ضمانت همسرش به استخدام پليس افغانستان در آمد.

وی گفت: "تحقيقات نشان می‌دهد که اين زن ثبات روانی ندارد و با گروه‌های شورشی نيز ارتباط نداشته است."

صديقی در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال ارتباط نرگس با سازمان‌های تروريستی و اطلاعاتی منطقه از جمله ايران، گفت: "احتمال زيادی وجود دارد، هر چيزی ممکن است."

ژنرال محمد ظاهر، رئيس تحقيقات جنايی فرماندهی پليس کابل، گفت اين زن در بازجويی‌های اوليه گفته است از ادامه زندگی بيزار شده بود و قصد داشت مسئولان ارشد پليس کابل را هدف قرار دهد.

با اين حال، رئيس تحقيقات جنايی گفت بازجويی از اين زن هنوز ادامه دارد و جزئيات بيشتر در مورد آن پس از تکميل تحقيقات منتشر خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • haghighatgo

    یه شاخه نبات ایران از افغانستان برای ایرانیان محترم امریکا نشین......وزارت خارجه ایران بزودی اعلام می کند که همچی خانمی رو شخصا" ندیده و نمی شناسد و ایرانی هم نیست .... و این خانم جاسوس اسرائیل است !!