ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلاش های تازه برای ردیابی زوج امریکایی- کانادایی ربوده شده در افغانستان

<p>خانواده یک زوج امریکایی- کانادایی ربوده شده در جنوب افغانستان، خواستار آزادی آنان در آستانه سال نو میلادی شده است.</p> <p dir="RTL"><!--break--></p> <div> &nbsp;</div> <p dir="RTL">خبر ناپدید شدن جوش و همسرش کیتلان کولمن در ماه هشتم ماه اکتبر سال جاری اعلام شد. این زوج جوان که گفته می&zwnj;&zwnj;شد سوار بر یک خودروی شخصی از ولایت غزنی به سوی کابل در حرکت بودند، در منطقه سید آباد ولایت میدان وردک ربوده شدند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">منابع محلی در آن زمان طالبان را متهم کرده بودند که این دو فرد را ربوده اند اما طالبان از این قضیه اظهار بی&zwnj;خبری کردند.&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">این زن و شوهر در ماه جولای سال جاری یک سفر&nbsp; دوره&zwnj;ای را آغاز کردند که طی آن پس از بازدید از روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان به افغانستان رفتند</p> </blockquote> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به تازگی اما خبرگزاری اسوشیتدپرس به نقل از جیمز کولمن، پدر کیتلان گزارش داده است که وی ضمن ابراز نگرانی در مورد وضعیت این زوج، خواستار آزادی فوری آنان شده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">وی گفته است که دخترش حامله است و بخاطر نزدیک بودن زمان زایمان نیاز به مراقبت های جدی بهداشتی دارد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">برپایه اطلاعات جیمز کیتلان، جوش در آخرین ارتباط&zwnj;اش که هشتم اکتبر از طریق یک کافی&zwnj;نت داشت گفته بود که در یک منطقه ناامن افغانستان است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">این زن و شوهر در ماه جولای سال جاری یک سفر&nbsp; دوره&zwnj;ای را آغاز کردند که طی آن پس از بازدید از روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان به افغانستان رفتند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">دولت&zwnj;های کانادا و امریکا در بیانیه&zwnj;های جداگانه اعلام کرده&zwnj;اند که این قضیه را با جدیت از طریق منابع محلی بررسی می&zwnj;کنند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">خانم کرستین روی، سخنگوی وزارت امورخارجه کانادا گفته است که احتمال می&zwnj;رود این قضیه، آدم ربایی باشد و کانادا آن را از طریق کانال های مناسب و در تماس با مقام های محلی پیگیری می&zwnj;کند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">هنوز هیچ گروهی از جمله طالبان در مورد این قضیه اظهار نظر نکرده&zwnj;اند و در حالی که گمان می&zwnj;رود آنان ربوده شده باشند تااکنون هیچ تقاضایی از جانب ربایندگان مطرح نشده است.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

خانواده یک زوج امریکایی- کانادایی ربوده شده در جنوب افغانستان، خواستار آزادی آنان در آستانه سال نو میلادی شده است.

خبر ناپدید شدن جوش و همسرش کیتلان کولمن در ماه هشتم ماه اکتبر سال جاری اعلام شد. این زوج جوان که گفته می‌‌شد سوار بر یک خودروی شخصی از ولایت غزنی به سوی کابل در حرکت بودند، در منطقه سید آباد ولایت میدان وردک ربوده شدند.

منابع محلی در آن زمان طالبان را متهم کرده بودند که این دو فرد را ربوده اند اما طالبان از این قضیه اظهار بی‌خبری کردند. 

به تازگی اما خبرگزاری اسوشیتدپرس به نقل از جیمز کولمن، پدر کیتلان گزارش داده است که وی ضمن ابراز نگرانی در مورد وضعیت این زوج، خواستار آزادی فوری آنان شده است.

وی گفته است که دخترش حامله است و بخاطر نزدیک بودن زمان زایمان نیاز به مراقبت های جدی بهداشتی دارد.

برپایه اطلاعات جیمز کیتلان، جوش در آخرین ارتباط‌اش که هشتم اکتبر از طریق یک کافی‌نت داشت گفته بود که در یک منطقه ناامن افغانستان است.

این زن و شوهر در ماه جولای سال جاری یک سفر  دوره‌ای را آغاز کردند که طی آن پس از بازدید از روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان به افغانستان رفتند.

دولت‌های کانادا و امریکا در بیانیه‌های جداگانه اعلام کرده‌اند که این قضیه را با جدیت از طریق منابع محلی بررسی می‌کنند.

خانم کرستین روی، سخنگوی وزارت امورخارجه کانادا گفته است که احتمال می‌رود این قضیه، آدم ربایی باشد و کانادا آن را از طریق کانال های مناسب و در تماس با مقام های محلی پیگیری می‌کند.

هنوز هیچ گروهی از جمله طالبان در مورد این قضیه اظهار نظر نکرده‌اند و در حالی که گمان می‌رود آنان ربوده شده باشند تااکنون هیچ تقاضایی از جانب ربایندگان مطرح نشده است. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    جهانگردان آمریکایی هم واقعا دل خوشی دارند. این همه جای قشنگ توی دنیا چرا باید سر از افغانستان درآورند؟ از سر سیری و خوشی نمیدانند چکار کنند و کجا بروند.