ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادگستری استان کرمان اعلام کرد قاتل آرش کسروی خودکشی کرده است

رئیس کل داگستری استان کرمان اعلام کرد قاتل آرش کسروی، موبد زرتشتی که دلیل قتل او انگیزه‌های مالی اعلام شده بود، «به خاطر عذاب وجدان» خودکشی کرده است.

یدالله موحد، رئیس کل داگستری استان کرمان اعلام کرد: قاتل آرش کسروی، موبد زرتشتی که جسد او سوم مرداد در ماهان کرمان یافت شد، «به خاطر عذاب وجدان» خودکشی کرده است. موحد همچنین از بازداشت دو نفر که در این پرونده به مداخله در قتل و همکاری برای مخفی کردن اجساد متهم‌اند، خبر داده است.

آرش کسروی، موبد زرتشتی

جسد آرش کسروی، موبد ۵۳ ساله که ده سال پیش همراه خانواده‌اش برای زندگی به کالیفرنیا آمریکا مهاجرت کرده بود، ۹ روز پیش در ماهان پیدا شد. به تایید دادخدا سالاری، دادستان کرمان جسد کسروی روز سوم مرداد و به‌همراه دو جسد دیگر در یک ویلا کشف شده است. دادستان کرمان درباره هویت دو جسد دیگر تنها گفته بود بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن داشته و مسلمان بوده‌اند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، یدالله موحد، رئیس کل داگستری استان کرمان اما پس اعلام کرده که این اجساد به زنی به نام فرحناز رفیعی و مردی به نام محمدجواد گنجعلیخانی حاکمی تعلق داشته‌اند. به گفته او جسد فرحناز رفیعی به همراه جسد کسروی در صندوق عقب یک خودروی سواری و جسد گنجعلیخانی جدا از این اجساد، در محوطه باغ یافت شده است.

در سناریوی مطرح شده توسط رئیس کل دادگستری استان کرمان مشاجره بین آرش کسروی و محمدجواد گنجعلیخانی برسر «اختلافات مالی» به قتل کسروی با «ضربات وسیله‌ای شبیه به پیچ گوشتی» منجر شده و فرحناز رفیعی نیز «به‌دلیل مشاهده صحنه قتل، توسط محمدجواد گنجعلیخانی حاکمی کشته شده است».

رئیس کل داگستری استان کرمان در ادامه گفته: «معاینات و نظر پزشکی قانونی حکایت از آن دارد که محمدجواد گنجعلیخانی حاکمی به دلیل جمود نعشی ایجاد شده در اجساد و ناتوانی در خارج کردن آنها از صندوق عقب خودرو از یک سو و عذاب وجدان ناشی از ارتکاب این قتل از سوی دیگر با زدن شاهرگ خود خودکشی کرده است.»

دادستان کرمان هم یکشنبه پنجم مرداد گفته بود: «در خودروی یکی از مقتولین ۱۰ هزار دلار آمریکایی کشف شده» و برپایه همین مسئله نتیجه‌ گرفته بود که  «انگیزه قتل، اختلافات مالی بوده است».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • radin

    این یک روش تست شده برای کور کردن رد عملیات هست. قبلا در مورد دکتر سامی و این که قاتلش توی حمام خودکشی کرد، اجرا شده و ادامه داره

  • حقیقتگو

    وآقعا" چه دروغ هائی پشت سرهم ردیف کرده اند که حقایق فاش نشود .وآنهم درشهری که به افتخارات جهانی درقاسم سلیمانی واعمال وجنایت شان معروف شده است !! برای کشتن موبد زرتشی درکرمان حکومت آخوندی افرادی را برای ربودن موبد زرتشی اجیرکرده است وهدف اصلی کشتن وی وتصاحب هرآنچه درکرمان داشته است بوده است ...بعد ازربودن موبد گروگان گیرها تقاضای دلارهای با مبالغ بالائی می کنند که خانم مقتول پولها را تهیه و به محل مبادله می آورد گروگان گیرها بعد ازدریافت تمام مبالغ قسمتی ازآن را که ده هزاردلار باشد به عمد دراتومبیل می گذارند و گروگان گیری که چهره اش برای موبد وخانم رفیعی شناخته شده بوده است را درمحل با بردن رگ های دستش بقتل میرسانند که دیگرموردی ظهور حقایق نماند...و جسد موبد و جسدخانم رفیعی را دراتومبیل می گذارند ....تصورمی کنید که چگونه براساس چه قانونی آقشارآخوندها و آقازاده ها به زمین خواران تبدیل وصاحبان زمین های میلیاردها تومانی شده اند؟ یا هرآنچه داری به اسم ما می کنی وگرنه می کشیمت !!!